Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik was even op vakantie dus wat lastiger reageren. Volgens mij gaat het wel fijn bij de meesten! Alleen wil Jenara even niet zo fijn lopen.
Even kijken of hij nog leeft
Maartje_M schreef:Elisa een halster werkt aan de onderkant van het hoofd in, een kaptoom boven op de neus. Ik doe alles met kaptoom, grondwerk, longeren, rijden

maar daar werk ik altijd met dubbele teugel mee; een op de kaptoom en een aan het bit. 2 verschillende teugels zodat ik goed weet welke teugel ik pak 

Zinzi_jewel schreef:Kan geen kaptoom vinden die niet schuift . Of heel strak moet
Longeer met n halster en longe aan binnenste ring .
Cammi is nog gewoon te koop voor de juiste plek .
Mochten jullie iemand weten?
Prijs is bespreekbaar .

ondertussen lukt het stilaan om te wijken met amper teugelhulpen en schouderbinnen begin ik ook op te nemen.
Even lekker gepoetst en een stuk bos met hem gedaan aan de hand. Ook een nieuw weggetje, en ging heerlijk relaxt.
Elevada plakte hem wel echt heel fijn op! Maar goed die loopt ook het liefste in travers
klinkt overigens niet heel erg als het meest geschikte paddock maatje voor jullie beide