Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyrina schreef:Hoi,
allemaal ik lees hier wel eens mee en wil even reageren op het vreselijk vervelende verhaal van Little gift. Helaas iets wat best vaak gebeurt en wat niet nodig is, omdat het stamboek goed geregeld is om alles te controleren.
Via deze link kun je ALLE PREs vinden die leven of geleefd hebben. Staat het paard er niet in, dan is het een paard zonder papieren! Bij een veulen kan het natuurlijk nog aangevraagd moeten worden, maar zolang dat niet gedaan is staan ze hier niet bij.
http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... px?lang=ES
Vul bij nombre de naam van het paard in en dan de code.
En dan als 2e. Neem ook als het paard hier bij staat maar de papieren niet bij de verkoper aanwezig zijn het paard NIET aan. Je weet nooit of een paard gestolen is of er ruzie is met degene waar hij van heeft gekocht etc en de palieren nooit komen.
En degene die de Carta Titularitad nog heeft blijft eigenaar ook al.heb je betaald. Daarnaast ben je als je een paard houdt zonder paspoort zelf ook nog eens strafbaar.
Helaas is heel paardenland in elk ras en in elke discipline doorspekt met mensen die allen maar op geld uit zijn.
Elisa2 schreef:Misschien weet Cyrina dat wel.
.
_Zsazsa_ schreef:Gaan er nog mensen dekken dit jaar met hun merries? Ik ben me aan het oriënteren. Zou Els graag met een voshengst willen dekken. Els heeft eigenlijk een zeer royale complete bouw met hele ruime beweging dus daar is het in principe niet zo moeilijk een hengst voor te zoeken. Haar vader was een vos dus hoop icm met een voshengst meer kans op een vosje.
@Crines, hoe is het met jou hengst? Laat je hem dit jaar jou merries dekken?
'
_Zsazsa_ schreef:@ Cyrina, die is gaaf! Die had ik nog niet gezien! Ga je straks even een PB sturen!
Azmay voor allebei of 1 van je merries? Ik zag laatst een Azteca hengst op marktplaats.