Wat heerlijk veelzijdig Helene Ik geniet altijd van je topics met Kiwi!
Ooit hoop ik dat wij ook een keer gaan boomslepen, maar eerst dit jaar tweespan rijden en Eliott onder het zadel.
Nu even aan het freubelen met de Strao versiering, heb er zo'n zin in! Wij rijden mee in Noordwelle. Vrijdag vertrekken we al vroeg, kunnen we 's middags al lekker naar het strand
Ja goed, maar mijn planningen wat dat betreft zijn niet heel strak. Weekenden zijn hier aktijd snel vol.
Fabster
Geplaatst: 11-02-17 20:07
Hier sneeuwpret vandaag:
Belg op hol!
chrico
Geplaatst: 12-02-17 00:23
Ik heb niet vanaf pagina 1 jullie avonturen gelezen maar wel een behoorlijk eindje terug Zoals je ziet meld ik mij hier na lange tijd met Wolfje die voor alles in is, vandaar dat ik meelees wat jullie zoals doen met de koudbloed. . Hij mag dan groot, lomp, en onhandig zijn, hij is de liefste, de leukste en mijn grote vriend.
Deze foto staat hij gereed om te springen (lees publiek vermaken )
Kashmino
Geplaatst: 12-02-17 01:13
Wat een knapperd chrico! Leuk een Percheron, en ook lekker veelzijdig dus. Hij doet me een beetje denken aan mijn verzorgpaard, Prince (Boulonnais)
En leuk en lekker in de sneeuw Fabster! Dan zijn de paarden vaak toch wel wat frisser dan anders merk ik, leuk voor actiefoto's!
Dank je wel. Dat ze ietwat op elkaar lijken is niet vreemd Ze zijn verwant aan elkaar. Mijn hoefsmid was er vrijdag en die vertelde dat er een boulonnais te koop staat van een klant van hem. Thuis liet ik hem zien en wij moeten echt verstandig zijn om niet te gaan kijken hahaha
Helaas kan ik niks posten maar ik vind het prachtig om al die prachtbeesten te zien. Ik heb vorige maand helaas mijn pony in moeten laten slapen mar als ik nog ooit voor een paardje ga word het hoogstwaarschijnlijk een percheron of kruising daarvan.