Ilona, lekker joh naar het stran, en ach kan me voorstellen dat Chic dat soort dingen eng vindt, ik ga meestal alleen naar het strand als het rustig is want durf het dito eerlijk gezegd niet aan te doen haha. En dan puur al die mensen om me heen, als Dito er wel vandoor schiet.. Die rent zo dwars over mensen/kinderen/honden heen, dat zal je met Chico minder snel hebben. Bovendien houdt ik wel van de rust, met allerlei mensen daar ga ik me irriteren. Dus je zult me nu niet op het strand zien, of het moet bewolkt zijn. En het is toch echt genieten voor je dat hij wel weer redelijk ontspannen daar loopt, denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt een paar maanden geleden om te verhuizen 
Auw, haha eraf gevallen, gelukkig niet al te erg bezeerd. Fijn dat je daarna dan op kan stappen en door kan werken met hem!
Saida, fijn dat Rints zich vermaakt op het gras. Hopelijk is ze nog een beetje in vorm als je haar weer kan rijden, heeft ze aanleg om wat dikker te worden of dat niet? En kan me voorstellen dat het genieten is als Beda haar rijdt, vind dat ook altijd fijn om iemand anders met echt veel ervaring op Dito te zien.
Denise, jammer dat je bij jullie niet lekker buiten kan rijden, maar ja je kan niet alles hebben. Succes met die operatie joh! Balen dat je dan een tijdje uit de roulatie bent.
Debby, beetje bijgekomen van je vakantie, slecht weer gehad zag ik op FB toch? Fijn dat Xantha zo goed gaat! Knappe merrie van jou, wil best wel eens weer foto materiaal, blijft mijn favo merrie!
Angela, ik vind hem leuk! Jammer dat het hem toch niet gaat worden..
Hier gaat alles zijn gangetje, Dito gaat goed, wel iets minder dan een maandje terug maar ach dat houd je. Maandag komt de osteo en dan krijgt ie weer lekker een weekje rust. Vandaag bij t balingehof wezen kijken voor eventueel een paard voor een kennis, was erg leuk. Ze hebben er prachtige paarden staan! Leuk om al die verschillende types te zien, qua karakter. Zo stond er een typje Furia (braaf, wat introvert) naast een typje Bandito (aandacht trekken, ondeugend). Is zo leuk om te herkenning, echt puur die uitstraling al!
Het is maar goed dat ik geen zware portemonnee heb anders had ik er zo een paar achter de auto gebonden
Geweldige paarden