.Vond de foto's van het rijden er ook niet zo geweldig uit zien... Maar dat paard was echt geweldig
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. De komende tijd is het gelukkig nog wel lekker weer
. Ik ga vanmiddag richting Rotterdam, op gesprek voor een afstudeerorganisatie. Hoop zo dat zij ons willen begeleiden! Anders hebben we een groot probleem en kunnen we waarschijnlijk niet meer dit jaar afstuderen
.
naja een beetje. Blijf in de wolken met mn knollie maar gister ging het niet zo geweldig...
Volgende week ben ik er ook op stal? Ben jij er dan ook, was er afgelopen zondag ook maar toen was je er niet 

Dat buitenrijden wat jij nu met chico doet kon ik geneens met Femke hahaha. Vind echt zoo leuk voor je:)
. Maar het maakt niets uit hoor, ik ga vanmiddag gewoon vrolijk op die bruine zitten.
, die kunnen echt zo gek doen.... Altijd maar hinniken en met het hoofd slingeren. Ik moest er een tijdje twee uit het land lopen (moeder en driejarige dochter) maar wat een verschil... Moeders loopt rustig mee en dochter die slingerde zowat mn arm uit de kom met dr hoofd...
. Maar ik houd wel van dat voorwaartse opzich... Alleen moeten ze niet te gek gaan doen. Dat andere arabiertje slingerd zo met dr hoofd dat je nog moet uitkijken dat ze niet tegen je aan zit... En dat is niet echt fijn
.

Utixo schreef:Ik ben op Ebay even naar hoofdstellen aan het zoeken. Kom ik dit tegen!
http://cgi.ebay.nl/LEATHER-BRIDLE-BIT-A ... 240%3A1318