haha mies, dat ken ik wel had het vandaag ook een beetje met luitje.
Al voor ik ging rijden werdie helemaal gek bij het poetsen en opzadelen, geen idee waarvan. Vandaar dat ik hem even eerst ging longeren, nouja helemaal niets aan het handje dus, ... Tot hij voor de duuzendste keer langs het open deurtje (in het juryhokje) tufte en klein beetje schrok.
Ok geen probleem schrikken mag best eens maar de volgende ronde schietie me dr toch vandoor! Nou ok weer niet zo erg, maar hij ging maar door en door. Elke keer als ik er langs kwam peerde hij m weer.
Uiteindelijk zijn we samen gaan kijken wat er was (luitje en ik), nou je raad het al, helemaal niets dus en toen was het ook weer goed.
Tot ik dan lekker aan het galopperen was hè had al een half uur gereden (10 triljoen keer langs dat deurtje) en opeens schriktie weer . haha achja ik kan er nu wel om lachen maar de eerste paar keer dattie er zo vandoor schoot scheet ik hem wel eventjes . Dan is zo'n kwpn-er van 1.70 toch wel érg veel groter dan ik ben...
Mossel; leuk, een nieuwe pup! Ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen, erg lastig natuurlijk...
Ilona, ik had die foto's en advertenties ook al gezien ja ze zijn ook niet echt te missen, staan er wl 10 op van hen ofzo;). Bijna geen enkele spreekt me aan, van de foto's af gezien. Zo jammer dat ze nergens gewoon netjes en ontspannen lopen. Perfect rond hoeft van mij zeker niet als je in je achterhoofd houdt dat ze nog jong zijn, maar zo in verzet als sommige.. pff nee die foto's zou ik dan toch achterwege laten..
Suzanne: Heb je al een baasje voor de poesjes gevonden?
Michelle: Haha, ik vind het echt zo grappig dat jou paard bang is voor poep Doosje :p Heb je een plaatje van je zadel?
Ilona: Ik ben toch nog gaan lange teugelen, dan maar in de regen, ik wilde zo graag! Alleen Fifty had niet zo'n zin . Toen ben ik hem maar een beetje gaan masseren in de stal.
Mossel: Jeetje wat zonde dat je hem heb in moeten laten slapen. Wat gaaf een rotweiler pup! Zodra mijn vriend en ik samen wonen willen wij er ook 1, dat zijn zulke mooie honden!
Ik ben vandaag ondanks de regen toch maar weer met Fifty aan de slag gegaan. Alleen had hij vandaag een dipje, hij had niet zoveel zin volgens mij en liep ook niet zo voorwaarts als anders. Dus besloot ik maar te stoppen, want het moet wel leuk blijven. Toen heb ik nog even met hem gespeeld, soort Join Up. En daarna nog een beetje gemasseerd, dat vond hij wel lekker, hij stond tijdens het masseren namelijk heel hard te smakken Apie
Mossel; Plaats je nog wel een foto van je nieuwe aanwinst ?
Sanne; Jammer dat het minder ging, maar goed, je hebt hem wel weer vermaakt met een massage las ik! Die fifty heeft het toch maar mooi getroffen -ik heb ook wel zin in een massage, vriendlief maar weer is lief aankijken-
Hallo mensen, ben ik weer ben een tijdje niet meer online geweest omdat ik het minder leuk begin te vinden! Ben nu echt dag en nacht te vinden op hyves! zo verslavend! als jullie willen mogen jullie me toevoegen, jullie kunnen me alleen vinden via de bokthyve onder de letters shrly
Ilona: Mijn vriend komt zo ook, ik denk dat ik hem ook maar lief aan ga kijken. In een massage heb ik zelf ook wel zin Daar kan ik altijd zo van genieten, dan moet ik oppassen dat ik niet ga kwijlen hahaha
Sanne; Hahaha, heb jij even geluk!! Ik moet nog wachten tot het weekend En dan mag ik nog veel geluk hebben als die zin heen. Ik kan ook heeel erg genieten als iemand lekker met me haar aan het frutselen is Heerlijk . En hahaha ik dacht dat me vriend en ik de enige waren die gingen kwijlen tijdens de massage .
Ik ben net tante geworden van een neefje!!! Hij is wel 5 weken te vroeg geboren en moet nog in de coufeuse, maar maakt het goed. Mijn schoonzusje lag nog op de OK toen mijn broer belde (de placenta moest worden verwijderd) maar maakt het ook goed gelukkig. Morgen het nieuwe mensje bewonderen!
En welkom EL4a1990 (lastige naam zeg ). Rijd je ze alle 13????
Onze jongste telg was vandaag op haar eerste levensdag al rondjes om mama heen aan het galopperen. Wat gaat dat toch soepeltjes met die lange stelten! Ook een kleine levade was onderdeel van haar showrepertoire: Iedereen bedankt nog voor alle leuke berichtjes en felicitaties!
saida gefeliciteerd. hopen dat alles goed blijft gaan heeeyyy elvira welkom hier. jou ga ik persoonlijk niet om foto's vragen maar de andere forummers zijn zeker benieuwd. hihi de crossfries kennen ze al....
haha die halstertjes bij die ukkies. halster waar ga je met t beestje naar toe... wel leuk hoor
ik rijd ze niet alle 13, 3 jaarlingen waar ik nog maar even mee wacht met op gaan zitten haha en nog een paar waarmee het niet helemaal klikt maar ik rijdt er ongeveer 8 van de 13
eff een snel egoberichtje. Heb vanavond heerlijk gereden met Ensueño. Daarna Bailando voor het eerst een longeeersingeltje omgedaan en aan de dubbele longe. Hij heeft geen stap verkeerd gedaan, geen enkel bokje of niks. Stap, draf, stap, stoppen... allemaal heel braaf. En nog nageven ook
Mossel : Wat een schattig hondtje zeg Mooie aanwinst weer erbij.
Ilona : Ik kom denk Zondag ff buurten, weet niet of je er dan ben. Maar ik gaat zowiezo heel ff langs stal ff kijken of kaar ofzo er is. Hoe gaat met Mandatje? Ik ga ook ff snel langs Kitty, ff naar onze mooie oude man kijken (A) Mis hem onwijs veel. En manda ook, maar gaat goed zo te horen Dat ik alwer 18 ben he, Vrijdag 13.00 heb ik me eerste auto-rijles. Spannend he haha. Die kleine van Dennis en Do is Vrijdag ook alweer een jaar Die is natuurlijk maar weekie jonger als Samantha. Ik gaat je zondag hopelijk zien als je er bent !!
Lindy en Aline gefeliciteerd met jullie prachtige veulentjes!
Mossel echt erg van jullie oude hond, wat had hij? Maar gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, wat een snoepie zeg!
Verder allemaal bedankt voor de leuke berichtjes over Suev en Steffie. Ik heb het momenteel echt zo ontzettend druk dat ik het hier verder amper bij kan houden De zus van mijn vriend komt vrijdagmiddag met haar man vanuit Noorwegen een lang weekendje, en we moesten nog zoveel dingen doen (ook in huis enzo). Afgelopen weekend kon dat ook niet want toen moesten we naar Friesland, vlakbij Heerenveen. Het was de puppy dag van Luna, dus gingen we de broertjes en zusjes van Luna ontmoeten! Dat was echt super leuk maar we waren echt de hele dag weg.
Verder gaat alles weer prima, Suevo loopt inmiddels weer wat vaker aan de longe zodat ik onbelast zijn bovenlijn een beetje kan trainen, vooral de spieren rondom zijn schoft en schouders. En dat gaat eigenlijk heel erg lekker. Dinkey is met de kids aan het voetballen geslagen, ze gaan met de open dag van onze stal een demonstratie geven.
Hoop binnenkort mbv Willy aan de lange lijnen en dubbele longe te kunnen gaan beginnen maar ik denk dat hij heel druk is want hij heeft me nog niet terug gemaild
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 05-06-08 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt
mossel: Gefeliciteerd met je nieuwe pup! Hij is super schattig! Dat snuitje op die laatste foto!
Iris: nou....dat jij dat enge onzichtbare monster niet zag snap ik niet hoor! Die zit gewoon in het jury hokje eng te wezen! Een grote kwpn is toch wel lastig ja als die gaan. Hij wilde in het kader van lekker trainen vast zn snelheid oefenen
sanne: Achteraf vind ik het ook wel grappig, alleen als ik erop zit iets minder. Ik bedacht me net dat het nog lang gaat duren eer ik naar het bos kan We moeten eerst een klein stukje langs de weg...dat is spannend en als ze dan gaat poepen. Ik zag mezelf al helemaal vliegen Maar vrijdag ga ik een stukje met dr wandelen, rustig gaan beginnen met eerst maar aan de hand door het bos te toeren. Ik zal morgen een foto van mn zadel maken, maar het is ongeveer dezelfde als dat Encanto had. Fifty is lekker verwend! Ik heb ook nog een rug die nodig gemasseerd moet worden
saida: Gefeliciteerd!
Shirly: Als ik dat invoer op hyves krijg ik er 4! Welke ben jij
elvira: Welkom!
aline: Wat een schatje!!!! dat witte neusje nog zo lief!
patries: Van kijken kan bailando al een hoop leren
Fanny: Ik denk dat het wel mooi zal staan, het ziet er sjiek uit in ieder geval!
het is wel een baby pagina Ik zal ook mn bijdrage leveren Zaterdag gaan ze weer op de foto, maar heb alvast leuke foto's van schocolat en sharedon!
1. Schoco!!! *na het eten van wortels was hij vergeten zn snoet te wassen, maarja hij wil blijkbaar op zn moeder lijken*