Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is een rottweiler 
had het vandaag ook een beetje met luitje.
had al een half uur gereden (10 triljoen keer langs dat deurtje) en opeens schriktie weer
.
.
ze zijn ook niet echt te missen, staan er wl 10 op van hen ofzo;).
Doosje :p
. Toen ben ik hem maar een beetje gaan masseren in de stal.
Apie
?
Daar kan ik altijd zo van genieten, dan moet ik oppassen dat ik niet ga kwijlen
hahaha 
En dan mag ik nog veel geluk hebben als die zin heen. Ik kan ook heeel erg genieten als iemand lekker met me haar aan het frutselen is
Heerlijk
. En hahaha
ik dacht dat me vriend en ik de enige waren die gingen kwijlen tijdens de massage
.
haha ik rijd dus op een bedrijfje met 13 echte friese paarden
). Rijd je ze alle 13????
haha en nog een paar waarmee het niet helemaal klikt maar ik rijdt er ongeveer 8 van de 13 

Mooie aanwinst weer erbij. 
Die is natuurlijk maar weekie jonger als Samantha. 

De zus van mijn vriend komt vrijdagmiddag met haar man vanuit Noorwegen een lang weekendje, en we moesten nog zoveel dingen doen (ook in huis enzo). Afgelopen weekend kon dat ook niet want toen moesten we naar Friesland, vlakbij Heerenveen. Het was de puppy dag van Luna, dus gingen we de broertjes en zusjes van Luna ontmoeten! Dat was echt super leuk maar we waren echt de hele dag weg.
We moeten eerst een klein stukje langs de weg...dat is spannend en als ze dan gaat poepen. Ik zag mezelf al helemaal vliegen
Maar vrijdag ga ik een stukje met dr wandelen, rustig gaan beginnen met eerst maar aan de hand door het bos te toeren. Ik zal morgen een foto van mn zadel maken, maar het is ongeveer dezelfde als dat Encanto had.

Ik zal ook mn bijdrage leveren