Nouvel schreef:Hier is zowaar droog geworden en komt de zon een beetje door, het is gelijk een stuk warmer!
Ik heb Ferro net gereden, straks na het eten kijken of ik de ander nog even kan pakken.
Ja hier ook om een uur of 5. Voor het rijden maakt het me niet zo veel uit, dat doe ik ook wel in de regen. Maar ik heb bergen werk liggen wat steeds letterlijk en figuurlijk in het water valt. (paarden aan huis)
Ik verlang naar groene gras weides en droge bodem!
Helaas gediskwalifieerd in de speed, combinatie van net niet genoeg opletten en beetje overmoed. Parcours stond erg krap, ik probeerde een hele korte draai te maken, met m'n hoofd al bij het volgende obstakel, en toen oepsie, door de lijnen van de slalom die ik nog niet gedaan had.
Officieel moeten alle wissels in de twee eenvoudig over stap, maar dat ging hem nevernooit niet worden met koning koekwaus en ik had geen zin om zand te happen, dus waar hij wilde gewoon vliegend laten wisselen maar dat kwam de punten natuurlijk niet ten goede.

Moeten ergens beginnen! Heb ook eigenlijk geen idee of ik hoger zou mogen starten, heb pas met 1 paard M1 gestart dus volgens mij niet.

Het Portugese hoofdstel staat haar super.