Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Ja dat wil je ook niet Indd! Misschien dat ze wat makkelijker word naar mate ze meer gereden word. Ik vind die Pre dames toch wel een beetje apart. Ik kan nu al lezen en schrijven met mijn schimmeltje terwijl ik er weinig mee doe, maar iemand anders kan haar amper over de neus aaien. Mij loopt ze gewoon omver met knuffelen. De andere hebben ook al een heel lief karakter met wat eigenaardige eigenschappen haha, ik kan er wel mee lachen met zon grappige kudde.
_Zsazsa_ schreef:Ja dubbel he. Maar als ze overlijd sta je met lege handen. Die mensen leren het alleen maar af als het hun geld gaat kosten ipv opleveren.
Ik zit nu door de overleden vosmerrie ook met een rechtzaak, maar die stallen moeten maar eens ophouden met hun oplichterspraktijken. Ik laat het er ook niet bij zitten. Ik zou de merrie terugbrengen en bij een betrouwbare locatie een paard kopen. Als ze overlijd ben je zowel je geld als paard kwijt. Ik snap dat je dieren altijd bij je wil houden maar zo te horen is het nog maar de vraag of ze oud word. Word gewoon naar van al die nalatigheid van sommige mensen.
Little_Gift schreef:Nou vaarwel dan maar... sinds vanavond 21u ben ik niet langer een PRE eigenares... "fokker", "dierenarts" (zoals hij zichzelf graag benoemt) is deze avond Dalina komen ophalen.
Er is wel politie aan te pas moeten komen om hem terug van het erf te krijgen eens paard ingeladen was, maar goed, dat had ik wel ergens voelen aankomen met dat typetje... rotfiguurtje!
Little_Gift schreef:Nou vaarwel dan maar... sinds vanavond 21u ben ik niet langer een PRE eigenares... "fokker", "dierenarts" (zoals hij zichzelf graag benoemt) is deze avond Dalina komen ophalen.
Er is wel politie aan te pas moeten komen om hem terug van het erf te krijgen eens paard ingeladen was, maar goed, dat had ik wel ergens voelen aankomen met dat typetje... rotfiguurtje!
JaMyGuCcI schreef:En in spanje is een stoeterij die bruine met een bles fokt die hebben zelfs blauwe ogen