Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leuk he, een wat gevoeliger paard aan de dubbele. Met Chico lukt het nu redelijk goed, maar met een ander paard zou ik het wel lastig vinden hoor..
.
. Ik zag al plaatje op FB, zag er zo leuk uit, die paarden zo ff rusten hihi! Genieten hoor

Sjee, ik wist niet dat Furia een mooi voorbeen had maar die gebruikte hij vandaag toch echt heel erg gaaf, heel trots op hem. Hij heeft echt heerlijk gewerkt met dit hete temperatuurtje. Ik ben nu bezig met de foto's/filmpjes dus zal die hier zo wel showen. Alleen net geen filmpje van die mega draf, das dan weer jammer maar toen waren net de meiden bezig met hun paarden... Was aan het begin. 

Die buitenrit zit er ook heel leuk uit, mooie ruiterpaden ook bij jullie! Ik kan hier ook een heeele grote ronde maken door bos, duin en strand, maar dan ben je wel ffies onderweg haha! Hoop dat ook nog te doen dit jaar
.
! En wat zul jij Rints missen zeg... van dagelijks uren bezig zijn naar bijna niks.. Nog even doorbijten, trek je het allemaal nog een beetje?

Maar kon ze er nu pas op?
Ik val inderdaad nog steeds langzaam een beetje af 

. Gaat t trainen met Heike al goed? Lekker bezig met wijken ook voor L1? Nog een wedstrijd op de planning?
.
. Ik had les en hij gaat onwijs goed! Echt lekker de training aan het opschroeven, sterker maken op het achterbeen etc. We waren heerlijk aan het rijden dus tussendoor ff lekker lange teugel ff stappen.. En meneer schrikt ineens toch zo heftig en spurt opzij.. En ja hoor, boem daar lag ik (weer
) . Gelukkig geen auw, en alleen een beurse kont
. Maar het is en blijft toch ook wel een kneusje hoor haha. Daarna gewoon lekker verder gereden en heerlijk gewerkt met hem, schuim stond tussen de billen, bij Chico he

. Nou als die de schrik krijgt niet hoor haha! Maar ach, zo is hij nu eenmaal, het is gelukkig geen kwaadheid van hem.. Leuk weer wedstrijd ook, laatste puntje komt wel goed!

, heb een druk weekje achter de rug. weer eerste werkweekje achter de rug en de kids zijn natuurlijk nog vrij dus die vragen ook wat tijd.
heikedenise schreef:dat is wel het juiste geweest wat je kon doen saida
en je weet idd dat je dadelijk ook weer op haar kan zitten en lekker volledig van haar kan genieten.
slimme zet om je zo voor te bereiden, kan ik eigenlijk ook wel gaan doen

Maar ach ze is zo lief, alleen vreselijk dominant het dametje.
!
. Hij had zo had gewerkt voor me
. Leuk van dat vrouwtje, toch best knap na zo'n tijd niet rijden ook.
. Jij lekkere les gehad en Es komt weer foto's maken, tof!
. Echt voor je het weet is het gebeurd bij hem hoor! Scheelt dat het niet gemeen bedoelt is, maar altijd puur uit schrik van hem en dan issie zo vlug als water! Maarja, niks gebroken dus gewoon weer doorgaan
.
.
.
.
.