Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Als je nu 5x op het zelfde punt gewaarschuwd zou zijn.... Maar dit is echt zo'n geval van hoe gekker kun je de regels maken... 
. Geloof dat wij de dag weggaan dat jullie komen. Als er ergens bij jullie in de buurt nog openbaarvervoer is kan ik wel even langs komen
. 

.
, maar dit vind ik toch echt ook wel een schoonheid
http://www.menorcahorses.com/nl/tkhengsten-onil.htm
. Al is dat ook wel errug lekker
. Het had mij ook wel onwijs gezellig geleken!
.
.
. Hij is leeeeuk. Vooral foto 4 van je eerste reeks
. En ik vind hem niet schraal hoor!!
. Echt heel mooi
. Ben benieuwd hoe dat eruit gaan zien, foto's plaatsen tegen die tijd!
oeeeeh Encantoo! Wat een knappe man is het toch
. Ziet er heel netjes uit! Het enthousiastme springt echt uit de foto's vind ik
. *Veegt kwijl weer weg* . Wát een paard zeg... waanzinnig mooi! Vind hem alleen wel wat minder gereden..
. Byee? 
. Was lekker weer he!
Jezus, wat een hoop geld geef jij uit Penny.
Ik geef echt niet dat uit aan kleding hoor, zonde
. Ik koop wel vaak kleding, maar ik heb liever 10 leuke truitjes voor heel weinig, dan 1 hele dure..
* Ik ben zo blij met mn kleine spruit
. Hij is zó braaf. Gister met stalgenootje naar buiten geweest, met haar andalusier die ook net onder het zadel is. Ze zijn zó braaf allebei! Gister weer een nieuw rondje geweest. Het rondje dat ik ook met Sanne heb gedaan! Is zo mooi rijden! Eerst een stuk bos met aangelegde ruiterpaden, dan een stuk duin, en dan terug over het strand. Omdat we heel veel gestapt hebben, deden we er wat lang over
we zijn 2,5 uur weg geweest! Chick was best moe, maar niet bezweet ofzo.. We zijn ook over Kijkduin gereden (een soort ini-mini scheveningen
) met allemaal winkels en mensen ect. En meneer liep er zo langs! Hij keek wel zn ogen uit van al die dingen, maar puur nieuwsgierigheid, niks was eng! Wat een kanjer he