Idd, hopelijk lukt het.... Vind een jaar wel errug lang, zelfs een week zou al erg genoeg zijn . Als je nu 5x op het zelfde punt gewaarschuwd zou zijn.... Maar dit is echt zo'n geval van hoe gekker kun je de regels maken...
Kan het niet zijn dat ze bij jou extra streng hebben gekeken doordat je al vaker een ban hebt gehad en daar ook niet helemaal naar luisterde??? Dat ze daardoor overvoorzichtig worden?
Ik ben net voor jullie op de Veluwe . Geloof dat wij de dag weggaan dat jullie komen. Als er ergens bij jullie in de buurt nog openbaarvervoer is kan ik wel even langs komen .
Het is wel een HK, maar staat in de subforum van de rassen. MAW, er is gewoon mee te lezen. Esther, leuk!
Ik klim er even bij op de roze wolk! Utixo liep gisteren zo heerlijk! Lekker los, ontspannen, soepel, en de galop ging echt goed! Niet redelijk, maar gewoon goed.
Altijd jammer, daarna klom ik even op de arabier van een stalgenootje. Deze arabier heeft een verzorgster, maar die heeft het de laatste tijd erg druk, en klimt er heel afentoe nog op om naar buiten te gaan, maar doet er verder weinig meer mee. Ik ga goed met de eigenaresse om, en was doodbenieuwd naar het beestje, dus ik ging er een keer op. Zo gezegd, zo gedaan. Dit was echt niet met de intentie om de verzorgster eraf te willen hebben (kom op, ik heb er zelf 3, is het niet genoeg?), maar gewoon voor de lol. Toen ik aan het rijden was kam de zus van het verzorgstertje aan. Arabiertje was redelijk opgefokt, en gaf een paar keer een flinke bok, waarop hij een tik van mij terug kreeg. Ook ging hij een pets tussen zijn oren, omdat hij kaarsrecht stond, dat was hierna gelijk over. Verder vervelend gedrag genegeerd (hij had ook wat energie teveel) en gewoon gezeten. Voor alle duidelijkheid, hij heeft dus een paar keer een tik gekregen, voor de rest heb ik gewoon gezeten en tot 10 geteld, eigenaresse was overal bij. Krijgt de eigenaresse van de verzorgster een woedend smsje, dat ze gebeld was door haar zus en dat ik hem naar de knoppen reed, en als ik het zo graag wilde doen dat ik het zelf maar moest doen. Dus eigenaresse heeft thuis naar verzorgstertje gebeld. Schijnt dat de zus flink heeft lopen stoken. Ik vind het zo jammer, gewoon voor de lol rijden gaat er zo wel vanaf. (Nog even voor alle duidelijkheid, zuslief zei niets toen ik aan het rijden was. Het evrzorgstertje heeft zelf 2.5 paarden staan, en nog 4 andere verzorgpaarden. Qua ervaring durf ik wel zo arrogant te zijn om te zeggen dat ik toch wel even iets meer ervaring heb, en ik weet waar ik mee bezig ben).
Zulke mensen zijn echt zo vervelend, achter je rug om dat soort dingen doen... Wees dan gewoon eerlijk en zeg het gelijk, of vraag op zn minst iets zodat je weet wat er aan de hand is....
Dat zou wel leuk zijn idd, en dan ga ik proberen mijn vakantie niet in die tijd te plannen .
Prinslover
Geplaatst: 31-03-09 10:08
Ik hou het echt bijna niet meer bij zeg... ongelovelijk zo snel .
Benthe: Niks van aantrekken.. En bovendien is het algemeen bekend dat 'het arabiertje' zich moeilijk/tot niet laat berijden in de bak... Wel wat minder van het stoken
Gab: Oef, morrie . Hij is leeeeuk. Vooral foto 4 van je eerste reeks . En ik vind hem niet schraal hoor!!
Karina: Joepie, een nieuw zadel! En bruin . Echt heel mooi . Ben benieuwd hoe dat eruit gaan zien, foto's plaatsen tegen die tijd!
Mies: oeeeeh Encantoo! Wat een knappe man is het toch . Ziet er heel netjes uit! Het enthousiastme springt echt uit de foto's vind ik
Esther: Oef... . *Veegt kwijl weer weg* . Wát een paard zeg... waanzinnig mooi! Vind hem alleen wel wat minder gereden..
Penny: Oh oh.... daar ga je weer . Byee?
Denise: Ook al lekker een buitenritje gister, ik ook . Was lekker weer he!
En toen kon ik niet meer terug scrollen
Ik las nog iets over kleding. Jezus, wat een hoop geld geef jij uit Penny. Ik geef echt niet dat uit aan kleding hoor, zonde . Ik koop wel vaak kleding, maar ik heb liever 10 leuke truitjes voor heel weinig, dan 1 hele dure..
*Rose wolk is nog steeds zwaar aanwezig hier * Ik ben zo blij met mn kleine spruit . Hij is zó braaf. Gister met stalgenootje naar buiten geweest, met haar andalusier die ook net onder het zadel is. Ze zijn zó braaf allebei! Gister weer een nieuw rondje geweest. Het rondje dat ik ook met Sanne heb gedaan! Is zo mooi rijden! Eerst een stuk bos met aangelegde ruiterpaden, dan een stuk duin, en dan terug over het strand. Omdat we heel veel gestapt hebben, deden we er wat lang over we zijn 2,5 uur weg geweest! Chick was best moe, maar niet bezweet ofzo.. We zijn ook over Kijkduin gereden (een soort ini-mini scheveningen ) met allemaal winkels en mensen ect. En meneer liep er zo langs! Hij keek wel zn ogen uit van al die dingen, maar puur nieuwsgierigheid, niks was eng! Wat een kanjer he