[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 08:22

lindy je buikje groeit mooi hoor alles goed met je ????geen zwangerschaplastjes???????

saida probeer toch een beetje los te komen van je paardje mss is er wel iemand die je taak overkan nemen zodat jij je op je eigen paard kan richten het zal moeilijk blijven strekte daarmee

ik moet nu me gaan douche heb zo hondne die ik moet trimmen wou eigenlijk afbellen heb zo`n zere kop maar heb weer eens vergeten hun nummer op te schrijven Boos! domme doos dat ik ben
heb celine ook lekker thuis die meid is doodop van alles ik zei blijf maar lekker uitslapen gaan we daarna lekker een buitenritje maken ............slecht he ......... Clown

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 09:45

goedemorgen allemaal,
peet: ahh balen, ik ken dat datje wakker word en denkt: nee vandaag wordt m niet.. en dan toch nog al die dingen moeten doen baaaahbah

saida: poe wat een dag zeg! druk! vandaag heb ik lekker veel tijd dus ik denk dat ik straks naar luitje ga en daar de hele dag rond ga hangen Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 10:01

Petra -> Ja ik zit er al over te denken dat ik vanaf volgende week de zorg voor Grytsje en Cipke uit handen geef...... Huilen
Werkse straks!
Effe doorbijten en vanmiddag lekker de buitenlucht in met de paardjes, knap je weer van op!

Iris -> Ik ga vanmiddag ook lekker tutten met Rintske.
Haar wei moet ik weer uitmesten.
Afgelopen weekend heb ik dat gedaan, nadat ze er een week op had gestaan, maar dat vonden mijn ellebogen niet zo fijn. (slijmbeursontsteking aan beide kanten)
Ik moet het dus maar wat vaker doen zodat het niet te veel en te zwaar wordt.
Haar vlecht moet ik ook weer opnieuw doen, die is behoorlijk uitgezakt, maar het valt me nog mee na een week.
Verder nog even longeren en dan blijf ik vanavond denk ik thuis.

Komt er nog voetbal vanavond?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 11:22

Ilona: Haha, Amanda moet dus weer aan de bak Whoosh! Maar dat zal in de loop der dagen vast wel weer helemaal goed gaan! Laat je binnenkort weer een keertje foto's zien?

Djemo: Jeetje dat is schrikken! Gelukkig heeft ze er niet al te veel aan over gehouden Ach gut

Lindy: Ze is echt heel leuk Pling Vooral die eerste foto met die vinger in haar moment is ontzettend schattig!
Zohee, jou buikje zet het ook op een groeien.

Lisenka: Is goed! Ik moet nog even overleggen met de dames welke datum nou het beste is.

Saida: Voor zover ik Fiesta ken is ze ook ontzettend lief, het is een echte knuffel! En volgens mij kan Aline dat ook wel beamen.
Aan je zit en houding werken is natuurlijk ook heel belangrijk, als dat eenmaal bevestigd is kan je consenteren op andere dingen. Wanneer heb je weer les?
Wat voetbal betreft, ik heb geen idee * pakt de gids erbij * nope, ik zie het zo niet staan...

Peet: Soms is dat niet erg hoor, dat je even een dagje voor jezelf neemt Knipoog
Heb je inmiddels het nummer al weer terug gevonden?

Aline: Heb je al een naam? En heb je nieuwe foto's?

Vanochtend ben ik al weer zeer actief geweest... Keuken aan kant gemaakt, kamer maar eens opgeruimd. Vanmiddag ga ik weer lekker lange teugelen met Fifty, ik kijk er elke keer weer naar uit Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 12:32

Saida: Het zal niet mee vallen om afstand te maken met Cipke en Gryts... En ik geloof idd dat ze het bij jou beter had (sowieso kwa DA) maar aan de andere kant heb je liever een gezond paard met zo min mogelijk zwakke plekken... Paola (pipi hier op bokt) heeft een hele mooie zin in dr onderschrift. "Liefde is, loslaten".........

Sanne; Zo zo, lekker bezig! Haha! Veel plezier met de LL met fifty!

Peet; haha, slechte mams ben jij hoor! Haha! Clown . Geniet van je buitenrit Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:05

http://link.marktplaats.nl/163884982

Ik vind die schimmel op de eerste 2 foto's leeeuk! Haha! *Ik zit maar te kijken of er nog wat leuks tussen staat Bloos Kan niet wachten tot het -ooit- zover is Pling *

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:08

Die is zeker leuk Pling Gaat dat je nieuwe aanwinst worden Knipoog hahaha

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:22

Prinslover, Jammer dat hij de verkeerde verkopen heeft...daar zou ik in elk geval een keuringsrapport eisen! Liever deze: http://link.marktplaats.nl/169191788 die schimmel op de 5de foto.... Kwijl

Saida, het is zoals prinslover zegt: je kunt niet alles, je moet ook loslaten...

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:24

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:43

Frisiangirl; Ja ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben er nog niet zo lang geleden geweest om te kijken met Michelle, Madelief en Jasmijn hier uit het topic. Furia van Madelief88 hier op bokt komt er ook vandaan. Lachen En dat is een erg leuk paard. Maar toen ik daar was vond ik dat de paarden heel erg slecht werden gereden Nagelbijten / Gniffelen en had bij sommige ook echt het idee dat ze veeelste jong waren voor een zadel op de rug...... Maar goed, aan Fuur zie je dat je soms wel geluk kan hebben. *Moet je er wel snel bij zijn, voordat ie verreden is natuurlijk..* -En buiten dit, maar als ik een paard zou kopen laat ik het sowieso keuren Lachen *

Sanne; haha, nu is het nog een beetje te vroeg, maar kijken is altijd leuk hihi Clown

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:06

Er zitten overal goede en slechtere paarden tussen. Gewoon altijd nuchter naar kijken, iemand mee nemen die er ook verstand van heeft en alles..

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:31

Heb je helemaal gelijk in soeske, maar deze paarden zijn helaas niet slecht, maar worden ontzettend slecht gereden...Heb hem ook een mail gestuurd om misschien maar eens andere foto's te plaatsen, maar dat interesseert hem blijkbaar niet...
Wij gaan altijd samen als we een paard kopen. Niet alleen omdat 4 ogen meer zien dan 2, maar omdat afspraken dan ook door 2 mensen gehoord worden...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:43

Ik snap ook niet waarom een handelsstal in vredes naam zulke ruiters gebruikt om hun paarden voor te brengen.

Het LL ziet er vandaag niet meer in denk ik Huilen He regent hier al de hele dag...

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:47

Regen? Hier schijnt de zon!! Haha! Is sinds vrijdag geen drup meer bij ons gevallen....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:48

Bij ons is er gisteren voor het eerst weer sinds tijden regen geweest en vandaag miezert het al de hele dag...

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:19

Ben ik blij dat ik nu hier woon! Anders had ik dus waarschijnlijk ook in de regen gezeten vandaag!

Edit: voorheen Hoogkerk, Groningen...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:30

Frisiangirl, ohzo, ja, daar ben ik het mee eens ja. Begreep het ff verkeerd denk ik haha.
Sanne, hier is het super mooi weer! Stuur wel ff wat zon naar je toe. Net nog ff gereden, ging alleen erg rot, meneer vindt opeens alles eng en gaat er niet bij langs :S

Oh, en met de poesjes gaat het super, ze groeien als kool en spelen al en alles. Echt super leuk hihi

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:14

Djemo: Jeetje wat eng! gelukkig heeft je hond er niks ernstigs aan over gehouden!
Ik snap dat je hoofd er niet echt aan stond, maar zou je aub met leestekens willen typen? Dat leest zoveel makkelijker!

Lindy: Je veulentje is zoooo knap!!! Gaat al goed met je eigen buikje Knipoog

saida: Ik ga naar gavin, niet naar floggin molly!
gewoon op gemelo blijven oefenen, dan komt het met rintske vanzelf!

fanny: Mooie foto's hoor! Ziet dr goed uit!

peet: Ah iedereen mag wel is zo'n thuis blijf dagje hebben ookal ben je niet ziek..Is toch alleen maar gezellig!

Ilona: hij heeft weer leuke nieuwe paarden zo te zien! Denk alleen dat ook deze weer klein zijn!

frisiangirl: Die zijn ook zeker mooi, maar om nou even naar spanje te gaan om te kijken Knipoog

Hyper! Ben weer trots op mn knol vandaag!!!! Heb maar een half uurtje gereden, alleen weggeschoten voor poep en voor de rest zaten er heerlijke ontspannen stukken tussen...dr hoofje gaat al wat meer zakken en we konden ook een heel rondje ontspannen stappen!!!!!! Dus daarna lekker verwend en gekroeld! Stiekem al een hint gegeven over het kadootje dat ze vrijdag krijgt Knipoog *ga mn zadel halen!*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:17

Hier is het gelukkig ook droog! Haha!

En over het rijden, ja echt schandalig Bloos Ik zou zulke meiden niet op me paarden zetten. Misschien weten die meisjes niet beter, maar dit is niet de goede manier Erg zonde!!!

Michelle: Oeeeh een nieuw zadel !! Haha! Wat voor 1 heb je gekocht? Super dat het weer zo goed ging! En over dat klein zijn, ik denk het ook idd.. Wel jammer. Maar aan de andere kant. Vaak als ze barok zijn toner ze al meer, en ik zelf ben ook niet zo heel erg groot 1.68 m .... Maar vond hem wel erg stoer Pling

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:22

een euroriding!! Hopelijk past ie op dr..die zitten zooo heerlijk!

Owja nog een edit:
Ze was vandaag zooo ontspannen en beetje aan het dutten erin dat ze schrok van jenny, die stond langs de kant en zij ineens was Knipoog in dr ontspanneheid had ze het niet eens opgemerkt!!!! (was ik wel heel blij om gezien ze normaal elk klein detail ziet bewegen en doen!)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:27

Ja dat zijn wel lekkere zadels! Haha! En wat goed man!! Jullie komen er echt wel met zn 2tjes! Pling

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:30

oeeh te lang geleden dat ik hier ben geweest *schaamt zich diep* iets meer als een week geleden heb ik mijn hond in moeten laten slapen Verdrietig vanavond gaan we al weer een neiuwe pup ophalen allemaal wel heel leuk maar doe het toch met een dubbel gevoel Scheve mond

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:31

Mossel, dat is idd lang geleden! Wat akelig van je hond Ach gut En een puppy is leuk - wel snel trouwens idd- maar ik snap je dubbele gevoel wel... Hoe oud is je hond geworden? Hij heeft vast een mooi leven gehad.. Lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:41

tja voor zolang hij er mocht zijn hij was 3..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:48

oh... wat naar Ach gut