Echt leuk als het veulen komt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kimmie261 schreef:ja he..![]()
ze heeft inmiddels een bedje van stro...
en nu maar afwachten....en wachten en wachten,maar er staat wel een veulen voor morgenochtend...

paarden zijn de betere mens
ik ben niet zo scherp van geest vandaag, excusez-moi

Ag heb je ook weer wat te lezen
Ik ken Pitufo al een heel tijdje, toen ik net op de manege kwam rijden, ik gok zo'n 4/5 jaar geleden toen stond hij dr al. Hij was nog heel jong en zn eigenaresse deed hem áltijd zelf. Nooit geen bijrijders of wat. Toen zou hij verkocht worden en is een hele poos van stal af geweest.. Maar de verkoop ging toch niet door (om wat voor reden weet ik niet precies) maar ik denk omdat er teveel geld voor werd gevraagd. Ik wist voor de verkoop al, (praatje van de stal) dat ie iets aan zn benen had. Hij heeft altijd al zwakke benen gehad trouwens. Maar toen die dus weer terug kwam op stal na de 'zogenaamde verkoop' belde ze me op of ik hem wou doen 3 dagen in de week voor 90 euro. Ik deed toen nog een paardje, en ben daar mee gestopt, omdat ik gewoon al voelde dat Piet echt míjn paardje zou worden (net al Principe toen der tijd).
. Ik heb laatst met de manege eigenaresse gesproken die ook wel eens Piet doet hoe het nu met hem is. Ik kan tuurlijk niet bepalen als ik m alleen in zn stal zie staan. Piet is dus nog steeds behoorlijk kreupel
Arm paardje. De eigenaresse is met foto's van zn benen (aantal jaren geleden al gemaakt) naar een dierenarts gestapt. Die kreeg bijna de tranen in zn ogen, hoe slecht zn benen waren. Dit werd mij allemaal verteld.
Baal er zo van dat ik het geld niet heb en dat ie niet van mij is. Had hem echt graag willen helpen! Ben nu al een tijd niet meer geweest lees: 2/3 weken. Dus ga snel weer eens kijken. Ik heb nu ook vakantie dus. Geef m altijd lekkers als ik ga, maar vind het zielig dat ie nog niet lekker is. Buiten loopt ie goed, alleen in de bak kreupel. Al zouden zn pezen worden door gesneden, dan heeft ie geen pijn meer Alleen wel voorzichtiger met rijden..
Zie dat het best wel lang is geworden, maar dan weet je (en de rest) meteen hoe het in elkaar zit. Ik had een mail gestuurd naar de eigenaresse, durfde niet zo goed te bellen. Maar heb nooit meer wat van haar gehoord
Denk dat ze boos is misschien.. Beetje jammer!
Maar het is niet goed iig!