Wat leuk dat Tim op Xantha heeft gereden

Michelle: Wat een schattige pup is het toch. Leuk hoor dat je nicht ook zo'n jong ding heeft, kunnen ze lekker samen spelen. Hoe zijn de eerste nachten gegaan? Ah, ik lees het al, die is zindelijk geboren of niet

Martine: haha, dat hoofd van Kalife als die hond hem zo aan het uitdagen is

Mabrouk is volgens mij net Igneo, die kan soms ook zo irritant zijn en door gaan tot het gaatje. Hoewel hij daar zelf nooit van gediend is als anderen dat bij hem doen

Angela: Fijn dat jullie een nieuw baasje voor Shaddy hebben gevonden, gaan jullie nu zelf ook weer op zoek naar een ander paard?
Wat vervelend dat bij Nouchka de droes weer op lijkt te spelen. Beterschap voor haar

Jacintha: Welkom terug, Sonrisa is mooi aan het uitgroeien en al flink wit zo te zien.
Beterschap

Madelief: Echt leuk die schriktraining en knappe Fuur, jullie zijn ook wel echt een team!
En al weer op de fiets

Branka: Jeetje, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, gelukkig is het allemaal verder goed gegaan.

Wat betreft het houden van hengsten heb ik er bij Igneo voor gekozen om hem te laten castreren, omdat ik het hengst zijn uiteindelijk toch niet ten koste wilde laten gaan van zijn sociale leven. Daarbij wil ik gewoon dat hij zoveel mogelijk naar buiten komt en volgens mij is hij dan als ruin beter af.
Ik voel me eindelijk weer een beetje beter, een aantal van jullie zullen het wel op FB gelezen hebben, voor de anderen. Maandag heb ik op een of andere manier mijn knie geblesseerd, heb zelf geen idee hoe, maar goed, kon dinsdag, woensdag en gisteren niet echt lopen. Vooral dinsdagavond/nacht was echt een hel. Woensdag naar het ziekenhuis, waarschijnlijk scheurtje in mijn meniscus, volgende week kijkoperatie. Gisteren kreeg ik er ook nog een koorts bij, volgens de dokter waarschijnlijk een griepje, ik vond het wel heel toevallig. Maar goed, denk toch dat dat het was, want nu ligt vriendlief met koorts in bed

Afgelopen weekend gezellig bij Jasmijn (en Madelief) geweest, we hadden echt k*tweer, maar dat mocht de pret niet drukken. Heb ook nog even op Dito gereden die ook lekker aan het stieren was