[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:20

Deb: Ah, de vakantie dus al weer achter de rug! Hebben jullie nog wel een beetje aardig weer gehad?
Wat leuk dat Tim op Xantha heeft gereden :D Leuk dat hij nu ook op haar kan rijden, hopelijk blijven haar explosieve buien steeds meer uit.

Michelle: Wat een schattige pup is het toch. Leuk hoor dat je nicht ook zo'n jong ding heeft, kunnen ze lekker samen spelen. Hoe zijn de eerste nachten gegaan? Ah, ik lees het al, die is zindelijk geboren of niet :P

Martine: haha, dat hoofd van Kalife als die hond hem zo aan het uitdagen is :=
Mabrouk is volgens mij net Igneo, die kan soms ook zo irritant zijn en door gaan tot het gaatje. Hoewel hij daar zelf nooit van gediend is als anderen dat bij hem doen :+

Angela: Fijn dat jullie een nieuw baasje voor Shaddy hebben gevonden, gaan jullie nu zelf ook weer op zoek naar een ander paard?
Wat vervelend dat bij Nouchka de droes weer op lijkt te spelen. Beterschap voor haar :(:)

Jacintha: Welkom terug, Sonrisa is mooi aan het uitgroeien en al flink wit zo te zien.
Beterschap :(:)

Madelief: Echt leuk die schriktraining en knappe Fuur, jullie zijn ook wel echt een team!
En al weer op de fiets :D Fijn dat ie vandaag weer iets beter te rijden was.

Branka: Jeetje, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, gelukkig is het allemaal verder goed gegaan. :(:)

Wat betreft het houden van hengsten heb ik er bij Igneo voor gekozen om hem te laten castreren, omdat ik het hengst zijn uiteindelijk toch niet ten koste wilde laten gaan van zijn sociale leven. Daarbij wil ik gewoon dat hij zoveel mogelijk naar buiten komt en volgens mij is hij dan als ruin beter af.

Ik voel me eindelijk weer een beetje beter, een aantal van jullie zullen het wel op FB gelezen hebben, voor de anderen. Maandag heb ik op een of andere manier mijn knie geblesseerd, heb zelf geen idee hoe, maar goed, kon dinsdag, woensdag en gisteren niet echt lopen. Vooral dinsdagavond/nacht was echt een hel. Woensdag naar het ziekenhuis, waarschijnlijk scheurtje in mijn meniscus, volgende week kijkoperatie. Gisteren kreeg ik er ook nog een koorts bij, volgens de dokter waarschijnlijk een griepje, ik vond het wel heel toevallig. Maar goed, denk toch dat dat het was, want nu ligt vriendlief met koorts in bed :(:) Bij mij is de koorts inmiddels gezakt en scharrel ik al weer aardig rond door het huis.

Afgelopen weekend gezellig bij Jasmijn (en Madelief) geweest, we hadden echt k*tweer, maar dat mocht de pret niet drukken. Heb ook nog even op Dito gereden die ook lekker aan het stieren was := En gezellig naar de bios geweest!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:34

Ik op Dito

(ik duikel weer lekker naar voren en mijn hele houding is niet je van het... maar goed, hij werkte ook niet echt mee :+ en het is toch altijd even wennen op een ander paard. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik gewoon beter moet gaan zitten)

Afbeelding

Afbeelding

Prinslover

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:36

Madelief, leuke foto's van de schriktraining! Zo te zien deed hij het super :D .

Jacintha, die link die je hebt geplaatst, daar moet je voor zetten; [img]Dan%20de%20link%20ertussen%20en%20afsluiten%20met[/img]. Succes :) !

Deb, dat zijn de betere berichten! Snap denk ik wat je bedoelt wbt Xantha haha, Chico kan ook van die uitspattingen hebben.. Fijn dat het bij Xant steeds beter gaat. Weer heerlijk gereden dus. Genieten he <3 .

Branka, jeetje.. dat is wel schrikken! Gelukkig is het met een sisser afgelopen! Chico is toen ook heel ziek geweest en stond uiteindelijk in Utrecht... Dat is écht geen pretje. Snap dus dat je heel blij bent dat het snel weer beter met 'm ging! Hopelijk de 1e en laatste keer.

Sanne, jaa hoe was je weekendje? Dito wild :D ? En k.lote van je knie zeg :( . Nog een kijkoperatie ook! En je weet niet eens hoe je eraan komt.. nou.. zo gek! Hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen, dit is echt vervelend. En nu Johan ook nog ziek := Gaat goed bij jullie...

Woensdag weer genoten tijdens les met Chico. Hij deed echt goed z'n best en we hebben heerlijk kunnen werken. We waren gesloopt! :D Gisteren met dat heerlijke zonnetje 2 uur over het strand gereden <3 . Hij was enorm braaf, zelfs met de draf en galop bleef hij heerlijk te hanteren. Heerlijk geluksmomentje... Zat op zijn rug heerlijk mee te liften toen ik ineens bewust werd van hoe ik mijn gezicht in de plooi hield.. Die stond echt zo :D :D :D . Hahahaha, moest toen wel beetje grinnegrappe in mezelf!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:39

@ Ilona: was helaas niet de 1e keer. Hopelijk wel de laatste. 2x eerder wat klachten gehad, maar dat was vooral stress omdat ik weg was. Hier was totaal geen stress in het spel. Ik was er, hij stond in zijn eigen stal. Alles dus vertrouwd. Maar toch ineens koliek.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 15:40

Wat een leuke foto's! :D Die Dito krijgt een mooi hoofd zeg, nu hij nog meer gaat schimmel!! :9

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:53

Sonrisa, Xantha was 4 toen ik met rijden ben begonnen.
Ongeveer een half jaartje ervoor ben ik met grondwerk en werken aan de hand begonnen.
Idd rustig aan hoor, ze willen wel graag maar in hun koppie zijn ze misschien al verder dan dat hun lijf is ;)

Madelief, Xantha is niet zozeer een dondersteen maar af en toe een ontzettende heethoofd en dan is ze nogal explosief :o Vind het zo gaaf dat Furia kan liggen, hoe heb je hem dat geleerd??

Sanne, we hebben best redelijk weer gehad, niet zo heel zonnig maar wel droog.
Ik hou Tim voorlopig nog aan de longe hoor :j
Balen van je knie zeg, las het al fb.
Hopelijk valt het allemaal mee :(:)

Vandaag had Xantha een dagje vrij, smiddags gezellig met wat vriendinnen doorgebracht.
Toen ik thuiskwam vertelde Tim dat hij van het paard was gevallen tijdens een buitenrit (les)
Er was een motor langsgekomen en zijn paard was geschrokken en had gestijgerd en gelijk erachteraan een bok gegeven. Tim was in de prikkelstruiken gevallen, arme Tim.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:29

Heel eventjes iig mijn topic hier posten, volg de meeste gelukkig op fb/hyves :D is voor mij toch wat makkelijker!
San, vind de foto's van jou op Dito leuk!

Beetje lol overigens :+
[RIJ-ITP] Prins gespot!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:43

San: Sterkte he met je knie! Foto's op Dito zijn leuk, je benen lijken om hem wel weer een stuk langer, of zijn je beugels zo lang?
Iloon: Aah, lekker les gehad én heerlijk op het strand gereden, lekker hoor!!
Debby: Ik vind het liggen ook echt iets gaafs. Het is heel simpel aangeleerd, gewoon vanuit het rollen en dan meteen wat lekkers er in douwen :j
Vooral vandaag kon ik lekker met hem knuffelen, hij vind het zelf ook heerlijk.
Maarre, leer jij Fuur steigeren leer ik Xantha wel liggen haha :D
Oja, op je vakantie was de vouwwagen zo onder water gelopen he :oo ?
Oei, Tim gevallen, niet veel pijn/last?

Zusje geweldig topic!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:46

Deb, dat is wel schrikken met Tim!

Branka, kan me voorstellen dat het een paar jaren van je leven kost, verschrikkelijk om je dier zo te zien, maar gelukkig gaat het weer goed met hem.

Leuk om foto's van Sonrisa te zien! Lekker rustig aan doen met haar, ze worden er echt niet slechter op als je er later mee begint. En er is zoveel leuks wat je al aan voorbereidend werk kan doen!

Iloon, lekker gereden en lekker naar t strand gegaan, fijn joh! Wij gaan maandag waars een flinke rit maken :D.

Denise, vond de foto's laatst van jou en Heike echt super, ben al benieuwd naar nieuwe beeldmateriaal.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:51

:wave:

zo ben weer aardig bijgelezen, fijn die samenvattingen aan het eind! :D

van Frio had ik inderdaad op FB gelezen, jeetje dat is schrikken zeg!

debby, jeetje dat is ook schrikken met Tim zeg, gelukkig heel gebleven buiten de prikkels van de struiken...

leuke dito foto's!

hengsten dilemma's...
gelijk heb je hoor sanne, welzijn is ook heel erg belangrijk!
sterkte met je knie!

madielief lekker met fuur bezig geweest!

en de rest allemaal wel gelezen maar weet ik zo gauw even niet meer... Y;(

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 23:17

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:00

Hoi hoi allemaal! Zo jullie hebben weer lekker door zitten kletsen hehe.

Angela wat fijn dat Shaddy een goed nieuw huisje heeft gevonden, ga je haar nog eens opzoeken? En hoe gaat het nu met Nouchka?

Sonrisa welkom terug :D knappe merrie! En beterschap :(:)

Saida haha Rints weet ze dus wel op te voeden, die vervelende kleine hengsten? Wel mooi, gelijk inderdaad probleem over zo :D

Madelief ja best mooie paardjes he, helaas zijn ze meestal wel behoorlijk afgestompt door dat vele werk ;( hihi ja Mabrouk bevalt je wel he? Ik moet snel weer eens foto's van hem maken, hij wordt nu steeds alleen nog maar mooier, hij is echt mooi gebouwd. Helaas voor mij wat aan de kleine kant, maar hij zal nog wel wat uitzwaren :) Hij heeft me een karakter, hij is met Darius denk ik de intelligentste en gevoeligste van het hele stel maar houd ook erg van spelen, ondeugd! Echt leuke foto's die je hebt gepost trouwens! Die schriktraining ziet er super leuk uit!

Zalamera ziet er ook goed uit!

Puckenires welkom!

Debby lekker gereden! Balen van Tim, was hij er niet al te erg van geschrokken?

Branka pfff wat een verhaal, je zal je wel rotgeschrokken zijn! Las het natuurlijk al op facebook, maar ook hier nog maar even veel sterkte iig, gelukkig ging het al een stuk beter gelijk he? Gelukkig maar, met koliek blijft het linke boel he.

Sanne whahaha is Igs ook zo'n klier? Broek gaat ook altijd gelijk gillen als er een achter hem aankomt, ouwe valsspeler! En veel beterschap, wat een ellende zeg, twee zielepietjes zo in bed.. Doe maar rustig aan, getver zo'n kijkoperatie is ook weer niet niks, ik zal voor je duimen! Leuke foto's op Dito! En over hengsten enzo, tsja het is leuk als het allemaal kan maar in NL is het nu eenmaal lastiger qua stalling e.d... Snap ook helemaal dat het gewoon veel praktischer en voor hem waarschijnlijk ook leuker is zo :j

Ilona hahah lekker joh op die roze wolk!

Jasmijn leuk topic, ga even kijken :D :D

Hier gaat alles goed, het is heerlijk weer steeds (tussen de 30 en 35 graden maar met een fris briesje), dus goed uit te houden nog voor eind juli, gelukkig geen 45+ meer gehad :D de laatste dingetjes thuis aan het regelen qua voorbereiding op de beeb, het komt nu al erg dichtbij... Zou zomaar van de week al kunnen :o
Met de paarden gaat het ook goed, Kalife wordt steeds knapper maar ook steeds energieker, als ik 's ochtends aankom en hij buiten staat komt hij gelijk luid hinnikend met een noodgang en allerlei maffe sprongen richting hek gerend <3 tis dat ik er zelf niet op kan gaan zitten nu maar zou wel heel graag eens al een ritje willen gaan maken... Hij wordt ook langzaam aan wat ronder, mist wel nog steeds wat spieren maar dat komt dan vanzelf wel.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:58

Goedemorgen allemaal!!!
Mooie foto's Sanne, ik vind Noa echt heel leuk.
Als ik haar zo zie wil ik haar knuffelen <3

Martine, spannend dat het elk moment kan komen he??
Beval je in een ziekenhuis??

Met Tim is alles goed hoor, heb hem niet meer over zijn val gehoord ;)
Het is hier weer miezerig weer, bah.
Vanaf maandag schijnt het beter te worden en wat denken jullie? Dan moet ik weer werken! :(

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 11:42

Heey

Dankjulliewel :).

Madelief: Super dat de schriktraining leuk was en goed ging :D. Stoere Furia.
Mooie foto's :D.

Debby: Wat heerlijk om te lezen dat het rijden zo lekker gaat :D.
Gelukkig heeft Tim er niks aan over gehouden.

Branka: Jeetje, dat is idd schrikken zeg :(:). Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem.

Sonrisa: Beterschap :(:).

Sanne: We gaan idd opzoek naar een ander paard. Het liefst weer een trekpaard met een beetje dezelfde bouw als Shaddy. Iig niet grover/breder.
Jeetje, dat is balen zeg. Beterschap :(:).
Leuke foto's :D.

Ilona: Wat heerlijk dat het rijden zo goed gaat :D. Haha, lekker met een bigsmile gereden :D.

Martine: Misschien gaan we haar wel opzoeken. Maar voorlopig nog niet. Dat kan ik nu echt nog niet aan.
Met Nouchka gaat het gelukkig weer een stuk beter :D. De bult is ook weer kleiner aan het worden.
Fijn dat alles goed gaat bij jullie :D. Oeh, spannend hoor.

Met Nouchka gaat het weer een stuk beter gelukkig :D. De bult is ook weer kleiner aan het worden en ze is weer een stuk vrolijker en actiever.

Ik kruip op de roze wolk. We zijn gisteren weer gaan wandelen met Nouchka :D. Ze was weer super braaf <3. Ze lijkt wel straat mak geboren :P. Nu kwamen we fietsers tegen maar die vond ze niet eens interessant. Ze keek wel even maar ze wou algauw weer verder lopen. Toen we bijna terug waren kwam de stal eigenaar thuis met de vrachtwagen. Nouchka heeft nog nooit een lopende vrachtwagen gezien. Maar ze deed het super. Ze reageerde amper. Ze liep er heel rustig langs alsof we elke dag een vrachtwagen tegen komen. Alleen het sissen vond ze wat spannend. Maar ze bleef braaf rustig doorlopen *\o/*.
Ze is echt zo rustig en ze schrikt niet snel :D.
Ben dus echt trots op haar.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:45

Ellise: Hoe is het met Fifi nu thuis?
Sanne: Aah, Noa foto's ik ga zo kijken!!
Martine: Mabrouk dus een perfect maatje voor mij haha :D Ik geloof zeker dat hij alleen maar mooier wordt :j
Intelligent en gevoelig is erg fijn, dat is Furia ook heel erg, met rijden soms alleen heel lastig. Je moet dan heel goed kunnen doseren :j
Lekker weertje daar dus, klinkt goed. Het is hier gelukkig droog de afgelopen dagen, al een hele verbetering.
Hihi, jij bent volgens mij ook wel erg gek op Kalife! Spannend hoor, de baby bijna, je laat het wel weten he :D Al namen in gedachte?
Angela; Nouchka beter, gelukkig! Heel fijn dat Nouchka zo straatmak is al, het sissen kan ik me voorstellen, daar schrik ik ook nog wel eens van!

Vandaag weer gereden, en het ging weer een stukje beter. Morgen ook weer lekker dressuren, ben benieuwd of het dan weer een stukje lekkerder gaat :j
En maandags een lekkere buitenrit met Jasmijn en Dito en Kelt en zijn bijrijdster, ook heerlijk!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:51

:wave:
even snel vraag van madelief beantwoorden, komt de rest morgen weer... 8-)

Fifi gaat eigenlijk heel goed op 't moment.
(hele verslag staat in het topic in mijn onderschrift van de laatste weken)
Ze staat nu op pijnstillers sinds een paar dagen en ze is beslagen en het lopen gaat nu een stuk beter.
Ik heb 'r nu een paar keer aan de lange teugel gehad, rechtuit in de bakin stap, met een singeltje om en dat gaat heel goed!
Hoop echt dat het zo blijft als de pijnstillers straks op zijn en dat we weer heel rustig wat op kunnen gaan bouwen...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 23:02

Sonrisa - Wat is ze mooi uitgegroeid!

Zalamera - Zij is ook al zo mooi uitgegroeid!

Puckenires - Welkom hier!

Angela - Beterschap met Nouchka!

Madelief - Stoere Fuur zo door het schrikparpours!

Branka - Ik had het idd al gelezen; gelukkig is het goed afgelopen met je witte donderstraal. ;)

Sanne - Fijn dat er vlot een kijkoperatie wordt gedaan!
Dan weet je precies wat er aan de hand is.
Hopelijk niet iets ernstigs, en kunnen ze het direct verhelpen!

Jasmijn -> Leuke foto's van je prins op het bonte sprookjespaard!
Ook leuk om jou en Dito weer eens te zien!

Gisteren weer door Beda opgehaald en mee geweest naar Rintske.
Beda heeft Rints weer gereden, en al heel vlot vroeg ze wat ze te eten krijgt, zo energiek als ze was.
Tja.... alleen maar voordroog, verder niets eigenlijk....
Rints zit goed in d'r vel, een beetje té goed zelfs, want er mag wel ietsje af.
Met rijden ging het heeeeel goed!
Ze was wéér verbeterd ivm vorige week, terwijl ze eigenlijk zo goed als vakantie heeft.
De enige keren dat ze beweging krijgt is als Beda haar komt rijden.
Verder staat ze wel heel veel buiten, als het weer het toelaat dag en nacht.
Dit scheelt natuurlijk ook!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:06

Debby ja het wordt zo inderdaad wel spannend! Ik gok op over een week ofzo? Twee misschien? Hoop niet veel langer :') je kan hier kiezen uit het openbare ziekenhuis of in een prive kliniek, ik ga voor de prive kliniek, het kost wel wat (helemaal vergeleken met het ziekenhuis wat gewoon gratis is) maar het is echt VEEL beter geregeld, netter en schoner. Wat hier wel weer een nadeel is, is dat ze nogal snel voor keizersneden gaan naar het schijnt, daar verdienen ze extra aan :S
Haha gelukkig is Tim een stoere vent en liep hij niet te miepen :D die klimt volgende week dus wel weer erop?

Angela nee ik snap het, blijft nog even lastig natuurlijk... Hebben jullie ondertussen al een nieuw paardje op het oog? Gelukkig dat het met Nouchka beter gaat!

Madelief ja haha lekker die hittepetitjes he ;) Ik ben idd erg gek op Kalife, ben zo benieuwd heo hij onder het zadel gaat zijn! Hij is voor mij ook een wat mooiere maat, helemaal als hij nog wat gaat uitzwaren :) ben op allemaal gek hoor trouwens, daar neit van :P fijn dat het met Fuur weer wat lekkerder ging!

Ellis goed nieuws over Fifi!! *\o/*

Saida super dat jullie even gezellig samen bij Rints langs zijn geweest :D fijn om te zien dan ook dat het zo goed met haar gaat :D en hoe voel jij je nu, al minder last ervan?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 14:30

Ellis, fijn dat Fifi zo goed gaat. Kwam nog een folmpje tegen op fb of hyves, ze zag er zo happy uit!!! :j

Saida, lekker he, weer even naar je meisje toe! <3

Martine, zo'n privekliniek zou ik ook voor kiezen denk ik.
Kan je niet zeggen van te voren dat je geen keizersnee wilt?
En anders hard persen :P }>
Tim is gelijk weer opgestapt hoor 8-)

Vandaag zou ik eigenlijk les hebben maar helaas belde mijn instructrice af omdat haar paard met een wond aan haar been stond en de da erbij moest komen. Jammer maar woensdag heb ik weer les van mijn andere instructrice (vriendin).
Xantha was een beetje loom :z , ik heb haar aan de dubbele longe gezet maar ze was niet vooruit te branden.
Ze had echt haar dag niet, morgen weer beter.
Daarna een satlgenootje geholpen met haar paard aan de dubbele longe, dat had ze nog nooit gedaan.
Het is een supergevoellig paard, dus heel leuk om mee te werken.
Even wennen maar ik had haar lekker aan het lopen en ze liet op een gegeven moment hele stukken haar hals vallen, super. De eigenaresse had er nog een beetje moeite mee maar die moet gewoon km maken. Is best anders natuurlijk met twee lijnen. Lekker ochtendje dus :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 20:12

Debby ja dat heb ik al gedaan hihi maar het kan natuurlijk medische noodzaak zijn... Maar het schijnt dat ze hier (zoals in vele landen waar het zo werkt met concurrerende prive klinieken) gewoon veel eerder zeggen dat het nodig is... Als het na een paar uur persen nog niet lukt, hup openmaken dan maar ;) Maar in Nederland schijnen ze dan ook wel weer erg extreem te zijn dat alles zo natuurlijk mogelijk moet vergeleken met andere landen, ook qua pijnbestrijding e.d. ach we zullen het wel zien! Van mij hoeft het iig niet al te lang meer te duren :D
Ah super dat hij er gelijk weer opklom, zo hoort het ook :D
Balen dat je les niet doorging, maar ach als ze zo sloom was kwam het misschien ergens nog wel goed uit.. En wat is dat af en toe leuk dan om met een ander paard te werken he, eens heel wat anders :)

Hier nog een filmpje van onze jongens vanmiddag rond lunchtijd.. Niet veel bijzonders maar even gedag zeggen allemaal :wave:

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:13

Leuk filmpje hoor, zo lekker relaxed, lekker op stal en een windje door de manen.
Heeeerlijk, was het hier maar zulk mooi weer.
Maar ze zeggen dat het mooi weer gaat worden hier, net als ik weer moet werken :(

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 00:55

Martine - Zolang ik goed luister naar m'n lichaam gaat het prima.
Pijn betekent stoppen met waar ik mee bezig ben, en daar gehoorzaam ik maar al te graag aan.
2x per dag moet ik mijn oefeningen doen, en daar merk ik ook van dat het steeds beter gaat en sterker wordt.
Ik klaag dan ook niet! ;)

Debby - De eigenaresse waar Rints staat is ook zo goed met dubbele longe, en met de lange lijnen.
Ik vind dat erg leuk om naar te kijken, en zou het straks zelf ook wel graag willen leren!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:40

Kom even goeiemorgen zeggen, want dat is het zeker met dit zonnetje!! Ik word daar altijd helemaal happy van haha :D We gaan zo lekker een duinrit met de paarden maken, erg veel zin in!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:12

goedemorgen

zal zo even in de topics van iedereen reageren

branka - dat was schrikken van frio, gelukkig is het met een sisser afgelopen

sanne - balen van je knie en nu ook nog een kijkoperatie, en ook al koorts gehad ik heb ook 2 dagen met koorts op bed gelegen. en ook johan ziek, beterschap allemaal
en leuke foto's van jou en dito

angela - lekker op je roze wolk blijven zitten hoe is het nu met nouscka?

debby - heb je zoon er niks aan overgehouden? altijd vervelend als ze vallen

saida - fijn dat rints zo lekker in der vel zit, en dat beda er weer verbeterd vond, en ook jij knap lekker op goed naar je eigen lichaam blijven luisteren hoor

madelief - met mij en heike gaat het lekker hard aan het trainen en lekker aan het starten,
jullie veel plezier met je duinrit, ik ben jaloers zeker met dit zonnetje

jasmijn - bedankt, jullie foto's zien er ook zo goed uit, echt heerlijk dat je samen met je vriend zo kan genieten van jullie kanjers

martine - leuk filmpje, en lekker warm daar bij jullie, hoe is het met de baby groeit hij of zij goed, en hoelang moet je nog?

ellis - hoe gaat het met fifi?

ilona - heerlijk gelest en een heerlijke strandrit gemaakt, oh ik wil ook zo graag een ritje maken over het strand.
wanneer heb je weer wedstrijd?

mies - hoe is het met jou en shannon, en wanneer hebben jullie weer wedstrijd?

als ik iemand vergeten ben, sorry ik doe het namelijk uit mijn hoofd

gisteren weer wedstrijd gehad, helaas waren we verkeerd gereden waardoor we een half uur hebben moeten omrijden, ik had om half 10 wedstrijd en om iets over 9 kwamen we aan met de trailer dus aangemeld opgezadeld en toen moest ik mijn proef al in, dus helaas niet kunnen losrijden.
het was de eerste keer op gras maar hij liep daar heel goed op.
mijn punten vielen me nog mee, was van de 11 9de en 6de met 170 en 175 punten
ach over 2 weken weer een kans

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 17:49

Ellis: Oja, ik zal ook weer even in je topic kijken, fijn dat ze goed gaat!
Saida: Fijn dat Rintske zo goed gaat op het moment :j
Martine: Hoe is het met de beeb? Leuk filmpje weer!
Debby: Jammer dat je les niet door ging, maar misschien niet eens zo erg als ze haar dag niet had.
Denise: Fijn te horen dat het goed gaat met jou en Heike, wel balen dat je zo laat was voor je proef.
Inderdaad, binnenkort weer een nieuwe kans dan!

Vandaag heeeeeerlijk buitengereden. Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik het hier toch veel mooier vind dan op de Veluwe :=
Bij ons is het zo lekker afwisselend, duin, bos, strand en ook héél veel ruiterpaden.
Was heerlijk te doen, helemaal niet te warm echt precies goed. Nog even een pitstop bij een plek gemaakt waar je je paard kan vast zetten.
En weer een gebied gezien waar ik al jaren niet was geweest, was echt prachtig!

Zondags ging Furia weer een stukje beter dressuurmatig, ik hoop dat ie zo blijft verbeteren want dat rijd alweer een stuk prettiger :D
Van vandaag in het duin heb ik nog foto's/filmpjes, alleen mijn camera van stal vergeten, maar morgen van de les maken we ook foto's/filmpjes dus dan zal ik hier wel wat plaatsen :j