Kwam gister op stal, zin om eens lekker de Fries zijn benen te laten strekken in de longeerbak... kon ik gaan zwemmen! Ook de rijbak en de paddock waren 1 groot waterballet. Vandaag hoorde ik dat er een buis kapot was en daardoor werkte de drainage niet goed
Gister dus de Fries lekker gepoetst en gekroeld. Dat gaat ie steeds meer doen
Lekker hoofdje schuren tegen mij aan, kriebelen, hij mij kriebelen met zijn bovenlip... Hihi. Toen meneer de wei in gezet waar zijn vriendje de andere Fries al was. Staan ze even later met zijn 2-en toch te spelen in dat water!! Echt van Klats-klats met die voorbenen in dat water maaien. De druppels kwamen tot ver boven hun oren hahahaaaa
De rest van hun maten hadden maar wat afstand genomen. Zijn niet van zulke liefhebbers van water denk ik.Vandaag wegens druk werk wat minder tijd dus vanmiddag even gegaan. Jippe uit de wei gevist (bijna letterlijk) en even lekker zijn manen uitgerafeld en alle modder van gisteren eruit gehaald.
Met zijn rechterachterhoef krabben was ie erg vervelend, wilde deze echt uit mijn handen trekken. Ik hield alleen erg goed vast en dus donderde hij bijna om. Stond me echt verbaasd aan te kijken
en tilde daarna hoef 2 keurig op, nog voor ik hem vroeg. Wilde deze toch ook wegtrekken en toen kreeg ie een por van mij. Toen was het ook over. En het fijne: hij heeft niet gemest, is niet in de stress geschoten, bleef redelijk kalm en ook wel onder de indruk denk ik. Ach ja, paarden he.... ze blijven je uitproberen. En dat verwacht ik ook wel hoor. Deze ronde heb ik in elk geval ook weer gewonnen! Julie ook wezen zwemmen
??? euhhh rijden bedoel ik
.
. Vooral doordat er nu een hele 'vaargeul' in ligt.

En ik maar denken aan de dierenarts die laatst zo smalend zat te vertellen hoe gek die kleindiereneigenaren zijn en dat ze zo braaf iedere keer komen en hoeveel geld er wel niet te verdienen is. Is mooi wel voor het laatst geweest, ben er dus niet om zijn zakken te vullen