Namens het moderatorteam stuur ik je deze Officiële Waarschuwing (OW). Deze OW blijft 6 maanden bij je naam staan. Je ontvangt deze OW wegens het negeren van de regels die gelden op Eenmaal Andermaal en het negeren van een moderatoraanwijzingen.
Je bent op diverse data op de regels gewezen die gelden op Eenmaal Andermaal: op 17-03-09 door Rinske op de 3 weken regel op 26-02-09 door Oscar op offtopic reacties op 16-02-09 door Maya op de regels die gelden voor een titel op EA VP op 11-02-09 door Siempie 1 week regel op 04-02-09 door Oscar alles in 1 topic plaatsen wat in dezelfde rubriek hoort.
Ondanks deze waarschuwing heb je wederom te snel een nieuw topic geplaatst op EA TK AP. Deze is daarom ook verwijderd.
De 1e OW binnen 6 maanden na terugkeer betekent een nieuwe Ban voor Onbepaalde Tijd. Uiteraard mag je tegen een eventuele nieuwe OW wel bezwaar maken, maar je moet dan echt met een sterke argumentatie komen waarom die OW niet terecht zou zijn.
We gaan er vanuit dat het noemen van bovenstaande voorwaarde helemaal niet nodig geweest blijkt te zijn, je hebt het tenslotte zelf in de hand of je wel of niet een OW krijgt en we hebben er het volste vertrouwen in dat dat jou niet meer overkomt . Omdat de meeste OW\'s die je kreeg betrekking hadden op zaken die met EA te maken hadden, ofwel met het advertentieforum van Bokt, hebben we de volgende tips voor je om die in het vervolg te voorkomen.
Lees voordat je een advertentie plaatst de charter (regels) boven het betreffende EA-forum heel goed door. Daarin staat precies vermeld wat allemaal wel en niet toegestaan is.
Omdat deze OW binnen 6 maanden na terugkomst op Bokt gegeven is houdt het in dat er na het lezen van deze pb een Ban voor Onbepaalde Tijd (BOT) van minimaal 1 jaar, oftewel een permanente ban volgt. Na 1 jaar na het ingaan van deze ban kun je bij de bezwaarcommissie ( bezwaarcommissie@bokt.nl ) een verzoek tot terugkomst op Bokt indienen. Hierin kun je verwoorden waarom je graag weer terug op Bokt wilt, wat jij aan Bokt kan toevoegen en dat het duidelijk is dat je geleerd hebt van je ban.
Nou, ik ben nu ook nog niet geband. Komt zodra er een moderator is. Want ik heb m'n mailtje gelezen.
Ik kan niet onder een andere naam. IP-adres van je computer blijft 't zelfde. Ik heb daarvoor als eens 1.5 jaar gehad vanwege onder andere naam bokken.
Ik ben nu alle mensen even aan 't mailen waar ik contact mee heb voor koop/ruil etc. Dat die in ieder geval van iets weten. Dus ik gebruik m'n tijd nog even om profiel + onderschrift aan te passen.
Picassox
Geplaatst: 31-03-09 09:08
evdpanne schreef:
Oeiii en je komt ook niet op school ofzo? Dat ze daar computers hebben die je af en toe kan gebruiken?
Komen ze ook achter.
Had eerst ook account op m'n schoolmail paar jaar geleden, kwamen ze ook achter. Dus dit keer hou ik me gedeist.
pas maar op direct krijg je afkickverschijnselen...
Picassox
Geplaatst: 31-03-09 09:10
laulau85 schreef:
Gaat lekker dan Picassox. Kwam de rebel in je naar boven???
Nee hoor. Maar omdat ik me er niet van bewust was dat ik dingen niet in een topic stopte of te vroeg of te laat een topic opende... Nu stapelt zich dat op en heb ik een probleem. Kan hooguit een bezwaarschrift indienen, maar weet neit of dat helpt.
Picassox
Geplaatst: 31-03-09 09:11
laulau85 schreef:
pas maar op direct krijg je afkickverschijnselen...
Ik vind dit gewoon onzin..... Het zijn allemaal aparte dingetjes. Als je nu telkens voor het zelfde gewaarschuwd zou worden. Maar bijvoorbeeld offtopic reacties die worden zoveel gegeven.... Bijna in elk verkooptopic staat wel een keer opmerkingen verwijderd wegens off topic.