[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:55

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:34

Michelle: Oeh, klinkt als een interessante studie!

Ilona: Waarom heb je zolang niet op Amanda gereden, volgens mij heb ik dat gemist Bloos

Saida: Mijn vader is tot nu toe steeds veilig aangekomen op camping, alleen baalt hij een beetje dat het zo regent in Frankrijk...
Wat stom dat er eigenlijk niet goed om Grytsje gedacht wordt als jij dat niet doet.. Wanneer gaat dat andere meisje er op rijden?

Madelief: Wat heerlijk dat je voelt dat jij en Furia samen zo groeien en een band aan het opbouwen zijn!
Veel plezier in de dierentuin Knipoog
Ja DE dikke buik van Fiesta Tong uitsteken Waar mijn paardenkind in rond zwemt Tong uitsteken
Bedankt voor de complimenten over de website en mijn profiel Lachen

Aline: Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Het ziet er wel uit als een heel verlegen en schattig meisje.

Met dank aan Aline van wie ik gisteren foto's van het veulen in wording heb mogen ontvangen:

Afbeelding

Afbeelding

*En ik stuiter alweer op mijn stoel van enthousiastme Tong uitsteken *

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:41

Oh wat gaaf en spannend Sanne, het idee dat je veulenkind daar rondzwemt!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:42

Spannneeendd hoor Sanne!! Haha! Ze krijgt al een flinke buik!! Haha!

Ik heb 1 week niet veel tijd gehad, en daardoor niet gereden, maar meer gelongeerd/los enzo. En de week daarna had ze last van haar gebit, en kwam pas na een kleine week de tandarts waardoor we niet met bit hebben gereden (wel bitloos en zonder zadel, maar niet serieus) . Dus het was weer even werken voor madame Clown

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:40

oh sanne wat leuk! steeds een update van de buik enz Haha!, kan me voorstellen dat je de rust zelve bent Haha! haha niet Knipoog

regine, top dat de datum vaststaat, ik kom graaaaag kijken!

madelief: heerlijk dat het zo goed gaat met fuur! goed dat je de tijd neemt om een diepe band met hem te krijgen.
het lijkt me heerlijk, een eigen paardje!
ik ga volgend jaar pedagogische wetenschappen doen, blijf lekker in Nijmegen bij mn papsie en mamsie wonen. k ben benieuwd hoe het gaat bevallen, volgens mij ben ik niet echt iemand voor de uni maargoed, we kijken wel en maken er t beste van Knipoog
12 juni hoor ik de officiële uitslag!

Ilona; ik had hem ookal zien staan, dat topic. hmmmm idd niet slecht ! Vingers aflikken

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:45

ilona: woooow dat is inderdaad een erg knap paard!
Lekker aan de slag geweest met manda! Na madelief dr cowboy foto jij een cowboy actie Knipoog

sanne: Dat is het zeker, mn project nu is ook interessant. Gelukkig maar want moet het nog een aantal jaren doen!
Je veulen wordt al groot!! Ze krijgt al een lekker buikje!

Iris: Drukke dag al voorbij Knipoog
Ik wist ook helemaal niet wat ik bij een uniopleiding moest voorstellen, het eerste jaar ging ook goed mis bij mij Knipoog ik heb nu door hoe ik moet studeren en dat ik toch echt is wat moet doen en dan is het prima te doen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:22

Aline, wat lief!
Gefeliciteerd!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:43

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:46

Ilona: ik had het topic al gespot indd zoooo'n mega lekker ding echt een pracht paard

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 19:51

hallo ben ik weer ff
vanmiddag ging ik mijn dochtertje naar school brengen toen ik weer kwam moest ik even mijn honden uit laten en dacht loop gelijk even naar de paarden toe doe ik ze lekker even naar buiten toe dus ik steek de weg over en de honden gingen mee maar desteny bleef achter dus ik kijk achter om staat ze teruiken aan een doode muis dus ik zeg desteny kom en dacht dat ze mee liep kijk ik achter om wil ze de weg over steken en dat DEED ze ook ik riep haar gelijk maar het was al telaat Huilen zo tegen een auto Huilen aan de hoofd ging alle kanten op en ze rende heel hardt weg ik riep haar maar ze was zo geschrokken en liep heel hardt naar huis en de auto was gestopt ik zij ik moet eerst naar mijn hond kom zo weer tereug ik naar desteny die was naar huis gerend ze zat op het inrit tewachten ik naar haar toe allemaal bloed aan haar poot ik haar achter het huis gedaan snel weer tereug nar die hij vroeg gelijk hoe gaat het met de hond ik zij niet goed ik moet er mee naar de veearts toe ze heeft een gat in haar poot zitten ik zij heeft u nog schade aan de auto ja zij hij ik heb hier allemaal krassen opzitten ik kijken ik zij maar dat is NIET van mijn hond dat kan niet heel veel krassen het lak was er was( ZOU HEM WEL GOED UIT KOMEN MOOI NIET) hij zij nee nee dat kan niet en ik ben wegegaan em met desteny naar de veearts toe ze hebben haar helemaal onder zocht en zag er GELUKKIG allemaal goed uit ze had wel een gat in haar voor poot en daar hebben ze 2 nietjes in gedaan en morgn moet ik tereug komen dan willen ze haar graag tereug zien en ik moest haar verder de hele dag goed in de gaten houden gelukkig gaat het redelijk goed ze loop nog net niet op 3 pootjes ze gebruikt haar pootje wel GELUKKIG lang verhaal maar moest het even kwijt

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 20:13

@ djemo; bah bah, dat is schrikken zeg! gelukkig is alles goed met dr! hopelijk knapt haar pootje snel weer helemaal op!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:47

marielle hoe is het met je hondenkind?????
je paardje heb ik buiten gedaan en heeft zeker 2.5 lekker door de plassen in de bak gerold en gespeeld..........wordt morgen wel goed poetsen........
ben je een beetje bijgekomen

celine de les ging heerlijk roxy sprong alles
en daarna samen lekker buiten trg gereden naar huis
waren net op tijd voor de bui

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:51

peet bedankt Lovers
ja met desteny gaat het redelijk ze heeft echt wel en zeer pootje hoor zo zielig ff kijken hoe het morgen gaat

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 21:59

Djemo: Jeetje Bloos! Schrikken zeg Ach gut Gelukkig maakt ie het goed, behalve het pootje... Het had erger kunnen aflopen... Sterkte met je hondje!!!

Peet; fijn dat celine dr les goed ging! Ja

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:13

tjongejonge wat een leesvoer weer vandaag!
ik kan niet alles beantwoorden maar aline gefeliciteerd met je mooie veulen.
ook nog mooie foto's van ellis gezien, chawwa lacht volgens mij altijd of niet? die meid straalt echt.
djemo wat balen zeg.
en dat topic over Manchego: wat een geweldig mooi beest.

Ilona, ik heb nog geen andere singel, nog geen tijd gehad om te ruilen, zal wel vrijdag worden denk ik. Vanavond had Desperado er geen zin in: paar keer stoppen bij longeren en in het begin zou ie zich vanuit de draf zo hebben laten vallen om te rollen in t zand. Dat is echt zijn ding hoor, maar vanavond mocht ie het niet. Het moet geen gewoonte worden namelijk in de bak. Hij is echt superbraaf: tijdens het poetsen onze kleinste van ruim 1 op z'n rug gezet. Nix aan het handje. Maja hij heeft ook al 3x een volwassene op z'n rug gehad.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:30

Fayah Summer 1 dag oud en voor het eerst een halster om Tong uitsteken
het is echt een klein beidehandje. Ze bokt en stijgert de hele tijd echt geweldig..
Indiena Summer heeft dit nooit gedaan Haha! echt zo een ander veulen

Afbeelding

Afbeelding

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:41

lindy wat is ze schatiig aa echt zooo lief Haha!

djemo: zoo dat is schrikken Kusje voor je lieve hondje dat ze maar snel beter mag worden

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:56

zo djemo dat was schrikken gelukkig valt het mee

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 22:57

Lindy1982 schreef:
Fayah Summer 1 dag oud en voor het eerst een halster om Tong uitsteken
het is echt een klein beidehandje. Ze bokt en stijgert de hele tijd echt geweldig..
Indiena Summer heeft dit nooit gedaan Haha! echt zo een ander veulen

Afbeelding

Afbeelding

wat een schoonheidje is het toch en zo lieffffffffff dat halstertje Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:04

had eigenlijk een leer halstertje van indiena van vorig jaar maar die was veelste klein haha

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:04

Mijn buikie nu dit was 29 mei

Afbeelding

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:29

leuke foto's!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 23:31

Ben ik ook weer even.

Aline: Gefeliciteerd met je veulen. Heb je nu al een naam?
Frank: Sorry, zag net je mail pas, maar heb hem beantwoord. Tsja, Desperado en zand. Volgens mij denkt hij dat dat zand er speciaal voor hem is neergelegd, om lekker uitgebreid te rollen. Of hij denkt als ik vies ben gaan ze me vast wel lekker poetsen, want dat vind Despi geweldig.
Lindy: Wat een lief koppie heeft jouw veulentje.
Sanne: Ik hoor wel welke dagen het worden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 07:48

Ilona -> Ik heb ook al verschillende keren gedacht dat het misschien wel goed is dat ik Grytsje niet heb gekocht.
Maar aan de andere kant; als ik haar had gekocht dan had dit niet gebeurd.......
Aan de ene kant doet het mij zeer als ik haar zo zie, maar aan de andere kant blokkeer ik het ook best wel.
Ik moet het los laten, ze is niet meer van mij, maar dat is zó moeilijk!
Zeker omdat ik haar nog zo vaak zie ivm Cipke.
Ik had het gisteren idd best druk met al die paarden overal.
Eerst Cipke afspuiten en temperaturen, toen de zalf en druppels in Grytsje d'r oog doen en ze beiden op het land zetten, daarna nog even gezellig een bakkie doen met een paar meiden.
's Middags naar een andere lokatie, naar Mayke, voor de les op Gemelo en natuurlijk samen gezellig teuten.
Toen weer naar huis, eten koken, en daarna naar weer een andere lokatie om Rintske te doen.
Maar ach,...... het draait allemaal om paarden en ik voel me als een vis in het water dan! Haha!
Die Manchego is echt weer zo'n paard met een hoog kwijlgehalte!
Wauw wat een knapperd! Kwijl

Aline -> Go jij! Go jij! GEFELICITEERD! Go jij! Go jij! Wat een lief veulentje heb je erbij!
En idd wat een knappe moeder ook!
Heb je inmiddels al een naam voor je veulen?

Madelief -> Ja ik hoop ook heel erg dat Grytsje snel een andere verzorgster krijgt.
Mijn vingers jeuken om haar weer te trainen en sterker te maken zodat ze er niet zoveel last van heeft, maar dat gaat helaas niet.
Ik vind het erg om te zien hoe ze er aan toe is, maar blokkeer het ook wel wat om toch wat afstand te kunnen nemen.
Ik hoop echt dat het snel beter gaat met Cipke zodat ik niet meer zo vaak hoef te komen.
Hij gaat nog steeds vooruit, wel langzaam, maar het gaat.

Michelle -> Leuk! Flogging Molly!
Dat vind ik zulke gezellige muziek, heerlijk!
Wanneer en waar komen ze?

Sanne -> Er wordt wel om haar gedacht nu ik er niet zoveel meer ben, maar het duurt zo lang voordat er uiteindelijk mag worden gehandeld omdat de boer het dan niet erg genoeg vindt om er een VA oid bij te halen.
De moeder van dat meisje wat haar waarschijnlijk gaat doen doet haar en Cipke nu elke dag verzorgen.
Rijden zal ze voorlopig niet op haar, ze zal haar eerst sterker moeten maken anders is het vragen om problemen.
Leuke foto's van Fiesta! Ze straalt iets liefs uit.
Nog 2,5 maand wachten!

Fanny -> Jullie zijn goed vooruit gegaan zeg! OK dan!

Marielle -> Hoe is het nu met Desteny?
Wat een avontuur voor haar zeg, volgende keer maar beter luisteren!

Lindy -> Wat een stoer grietje die Faya!
Hoe gaat het nu met jou?
De kleine groeit goed iig! Vork

Gisteren eindelijk weer een les gehad op Gemelo.
Ik heb lopen stuntelen dat wil je niet weten!
We hebben vrijwel alleen maar gewerkt aan mijn zit en houding die nogal te wensen overlaat.
Mijn bovenlichaam staat iets scheef ten opzichte van mijn onderlichaam, er zit een soort van draai in mijn ruggewervel.
Ik ben eens rechtgezet door een fysiotherapeute en dat voelde heel raar, alsof mijn ene heup veel verder naar voren stond dan de andere.
Waarschijnlijk heb ik hierdoor ook moeite met het sturen naar links, dan ga ik nl telkens in een knik zitten ipv dat ik mijn gewicht op mijn rechterbil zet.
Ik moet eigenlijk meer kunnen oefenen, maar dat gaat helaas nog niet met Rintske.
Nu moet ik er nog zoveel bij nadenken omdat het niet op gevoel gaat.
Het komt wel denk ik maar.........

Mijn schoonzusje is ook zwanger en gisteren kregen we het bericht dat ze het slijmpropje al is verloren en dat ze al teveel ontsluiting heeft.
Ze moet nog 4 weken en nu mag ze dus echt helemaal niets meer doen.
Ik hoop maar dat het goed blijft gaan en dat de kleine blijft zitten tot de uitgerekende datum!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 07:53

Saida : Thankis Haha! ben echt superr trots
Haha!