. Mensen, dit topic is écht een kijkje waard. Wat een paard is dat zeg
Echt weer een aanwinst voor bokt; 
Prinslover @ [ITP] De nieuwe aanwinst op Stal Linda Manchego (zwarte Andalusier
*Ik ben echt zwaar verliefd
* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Echt weer een aanwinst voor bokt; 
*

Waar mijn paardenkind in rond zwemt

*
Ze krijgt al een flinke buik!! 

, kan me voorstellen dat je de rust zelve bent
haha niet 

ik heb nu door hoe ik moet studeren en dat ik toch echt is wat moet doen en dan is het prima te doen! 

zo tegen een auto
aan de hoofd ging alle kanten op en ze rende heel hardt weg ik riep haar maar ze was zo geschrokken en liep heel hardt naar huis en de auto was gestopt ik zij ik moet eerst naar mijn hond kom zo weer tereug ik naar desteny die was naar huis gerend ze zat op het inrit tewachten ik naar haar toe allemaal bloed aan haar poot ik haar achter het huis gedaan snel weer tereug nar die hij vroeg gelijk hoe gaat het met de hond ik zij niet goed ik moet er mee naar de veearts toe ze heeft een gat in haar poot zitten ik zij heeft u nog schade aan de auto ja zij hij ik heb hier allemaal krassen opzitten ik kijken ik zij maar dat is NIET van mijn hond dat kan niet heel veel krassen het lak was er was( ZOU HEM WEL GOED UIT KOMEN MOOI NIET) hij zij nee nee dat kan niet en ik ben wegegaan em met desteny naar de veearts toe ze hebben haar helemaal onder zocht en zag er GELUKKIG allemaal goed uit ze had wel een gat in haar voor poot en daar hebben ze 2 nietjes in gedaan en morgn moet ik tereug komen dan willen ze haar graag tereug zien en ik moest haar verder de hele dag goed in de gaten houden gelukkig gaat het redelijk goed ze loop nog net niet op 3 pootjes ze gebruikt haar pootje wel GELUKKIG lang verhaal maar moest het even kwijt 
Schrikken zeg
Gelukkig maakt ie het goed, behalve het pootje... Het had erger kunnen aflopen... Sterkte met je hondje!!!

echt zo een ander veulen

voor je lieve hondje dat ze maar snel beter mag worden 
Lindy1982 schreef:Fayah Summer 1 dag oud en voor het eerst een halster om![]()
het is echt een klein beidehandje. Ze bokt en stijgert de hele tijd echt geweldig..
Indiena Summer heeft dit nooit gedaanecht zo een ander veulen

GEFELICITEERD!
Wat een lief veulentje heb je erbij!
ben echt superr trots