Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ilsemarie schreef:Lifeforce werkt in beginsel op de darmen, optimaliseert die. Zo nemen paarden beter de voedingstoffen op en komt je paard algeheel in betere conditie. Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd in hoeverre dit ondersteuning biedt bij dingen zoals mok. De algehele weerstand verbetert ook. Op de website staat onder 'het verhaal achter lifeforce' wat erin zit en wat dit doet.
Wat jammer dat het verschil slecht zichtbaar is, zoals ik al zei ben ik ook erg nuchter en best wel anti-supplement maar zijn vacht is nog nooit zo strak/dun geweest en hij verkeerd toch wel duidelijk in betere algehele conditie. En 4 weken is een begin he, dan begin je de eerste veranderingen te zien. Op facebook is een groep over lifeforce waarin gebruikers ook foto's posten. Daarin zitten ook een paar hele mooie voorbeelden
Estherr__1 schreef:Jenny_S, de eigenaresse fokt met haar paarden, dat is het enige wat zij ermee doet, ze rijd zelf niet meer.
Ze heeft totaal 4 paarden staan en wij zijn met 4 meiden die de paarden leasen/rijden.
Wij rijden allemaal op ons 'eigen' paard en daarvoor betalen wij een soort van lease bedrag.
En dan 1x in het jaar fokt ze bij allemaal er een veulen uit.
Kaula schreef:Dat hoor je ook niet veel Lauke, ik heb toevallig hetzelfde. Alleen wordt er met 'mijn' merrie niet gefokt.
Voel me wel altijd ontzettend verwend dat ik dit zo mag doen.