Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santos_05 schreef:Wij gaan overal wel heen hoor! Veluwe is nog een locatie waar ik graag wil rijden
KoudbloedKim schreef:Ik zie op de één of andere manier een rijtje fotografen die bij elke galopsprong een eindje de lucht instuitert als zo'n enorme groep krachtpatsers langs komt denderen.
Santos_05 schreef:KoudbloedKim schreef:Ik zie op de één of andere manier een rijtje fotografen die bij elke galopsprong een eindje de lucht instuitert als zo'n enorme groep krachtpatsers langs komt denderen.
haha, hoorde wel eentje zeggen dat ze niet dacht dat het machtige gevoel kon vastleggen. Zo'n groep krachtpatsers die allemaal de bocht om komen aandenderen![]()
De bovenste was wel even spannend. De zandvlaktes lopen in een T, waar wij de korte kant gingen galopperen (de foto van Kiekeboefje staan we op elkaar te wachten tot we kunnen gaan) en er kwam een andere groep van de lange zijde bij onze groep in mengen..... dus wel even heel veel galopperende paarden door elkaar, maar levert wel een mooi plaatje op