[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:15

Spannend toen mijn merrie echt "melk" ging druppen begon het snel!!
Succes!

Is er al wat??

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:28

Dat ziet er wel heel serieus uit!! Ik ben benieuwd wanneer het veulen gaat komen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:46

sanne: B1 criminologie, maar voor 1 vak dit trimester moest je al 4 papers schrijven, en die van nu is ipv het tentame..ik heb deze periode geen tentames dus op zich wel relax!
Jeetje dat is wel lang!!!

ellis: Mooie foto's!!

iris: Fijn dat het zo goed ging, nu ben je je trainingsperiode in ieder geval goed begonnen!

aline: Spannend!!! Is er al iets???!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:22

Mies: Het zal af en toe niet mee zitten met Shannon, ze is niet de makkelijkste! Maar toch denk ik dat als je haar 'gewonnen' hebt, het een wereld paard zal worden Ja . *En dat gaat jou wel lukken hoor Knipoog *

Sanne: Spannend hoor, je vader zo lang weg met de fiets nog wel..... Vind het erg knap van hem! +:):+

Aline: Oeeeh! bijna een veulie erbij! Pling Spannend! Ja Hou ons op de hoogte hoor Haha!

Ellis: Wauw, wat een leuke foto's zeg!!! Ik vind het wel leuk al die foto's van jou met de paarden Ja Je onderneemt altijd lekker veel met die spookjes van je! Knipoog Ik zat eens te denken en volgens mij zou er iets heel leuks uit komen als je een Quilo x Fifi doet ! Pling

Zoe_Iris: Gelukkig ging je les goed... Vaak moet je wel hard trainen he! Paarden zijn nog niet zo makkelijk haha. Denk je net iets voor elkaar te hebben, is er wel een andere oefening waar je tegen aan loopt Clown . Maarja, zo blijf je lekker bezig Tong uitsteken

Frank: Bah bah, vliegen vind ik ook altijd vervelend. Hopelijk is het probleem snel verholpen als ze je schoonsteen komen schoonmaken. Heb je inmiddels al een nieuwe longeersingel?

Zo gister weer eens op de rug van Amanda geklommen om is serieus weer aan de slag te gaan. Dat viel de eerste rondjes nog niet zo mee. Ik had alweer zo'n 2 a 3 weken niet meer gereden, dus dan probeert het dametje er altijd weer onderuit te komen. Door niet goed aan me been te zijn (flikt ze laatste tijd ook, reageert ze ineens amper, terwijl ze eerst al vloog als je alleen al naar dr buik keek Verward ) . En dan net niet helemaal erdoor heen willen, dus blijven steken op 1 punt en niet willen loslaten en ontspannen. Uiteindelijk toch lekker aan het lopen gekregen, maar het koste weer heel wat zweet ROFL . En dan denk je net lekker bezig te zijn met rijden, schiet er een mega groot kalf van dik 1.70 m los van de longeerlijn (nog bedankt he Benthe Knipoog ROFL benthe leest hier volgens mij wel eens stiekem mee Vork Maar die hebben ik en amanda toch maar mooi even gevangen Cool (Wat dat betreft is amanda weer een heerlijk paard, die blijft altijd lekker nuchter in dat soort situaties Haha! .

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:50

ellis : supeerr gave foto's en wat ziet spook er goeddd uit Haha!

aline: bben benieuwd Haha! spannennd

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:24

haha ilona, zij had er dus ook niet zo'n zin in Haha!

Vandaag heb ik echt een drukke dag joh, terwijl ik vakantie heb! Nouja doe ik er iig wat nuttigs mee Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:42

Sanne -> Aha je vriendje kan die mooie websites maken!
Das altijd handig natuurlijk!
Heeft je vader zijn eerste dag goed doorstaan?

Michelle -> Gelukkig ligt het zadel wel goed, dat kwam nl als eerst in mij op toen ik de filmpjes zag.
Ik weet niet of het typisch fries is om door iemand heen te denderen.
Ik hou het er maar op dat ze nog heel erg jong is en weinig gewend wat verkeersmak zijn betreft.
Misschien dat ik beter met iemand anders een stukje kan meelopen die wel een verkeersmak paard heeft.
Nog even je tanden op elkaar en je hebt vakantie!

Madelief -> Hahaha! Ja idd, ze kruipt het liefst achter/in mij!
Gelukkig is ze niet echt een vluchter en blijft ze bij mij.
Wat een leuke dag hebben jullie er van gemaakt zondag.
15 uur in het zadel in 1 weekend, pfieuw!
Volgens mij zou ik wijdbeens lopen daarna! Haha!
Enne........ hij is knap, hoor!

Lindy -> Wat een mooi veulentje heeft Daisy op de wereld gezet!
En ik vind het een hele mooie naam Faya Summer!

Esmée -> Ik heb eens een reading laten doen, en wil het binnenkort ook bij Rintske laten doen.

Fanny -> Gefeliciteerd met je voldoende!

Frank -> Hihi, ik zie je al helemaal gaan met die vliegenlamp!
Knetter! Knetter! YES! Weer eentje naar de andere kant geholpen! *grinnik*
Ik hoop dat je kraaienkap nu wat langer mag blijven zitten!
Die vieze vliegen is idd geen pretje.

Ellis -> We lezen liever ego-berichten dan helemaal geen berichtje, hoor! Knipoog
Leuke foto's!

Aline -> Spannend! Heeft je merrie ondertussen al een veulen?

Ilona -> Hahaha! grappig een Amanda die na een paar weken gewoon denkt; Ja daaaag!
Zit een lekker koppie op!

Zo meteen naar Grytsje en Cipke toe om ze buiten te zetten.
Grytsje haar oog ziet er al beter uit, maar nu loopt ze weer met haar knieën.......
Ze doet niets meer natuurlijk en de bespiering is afgenomen waardoor haar knieën weer op beginnen te spelen en ze er vaak doorheen zakt.
Ik zal de boerin maar even aan dat ze iemand moet laten komen, want dit kan niet zo.
Vanmiddag weer eens lessen op Gemelo als het droog blijft!
En vanaaf is mijn eigen meissie aan de beurt.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:52

Zoe_Iris: Haha, amanda had er idd minder zin in Tong uitsteken Maar helaas had ze pech Vork

Saida: Precies! Jij beschrijft het goed, er zit een echte kop op idd! Het kan een enorme drammer zijn Duivel Maar ik ben dan heel consequent waardoor ze uiteindelijk toch wel doet wat ik wil Duivel En wat heb jij het druk vandaag zeg! 4 paarden waar je je mee bezig houd Knipoog Dat is niet niks hoor! En wat rot voor Gryts toch iedere keer Ach gut sorry dat ik het zeg, maar misschien is het maar beter dat je dr niet gekocht hebt..... Nagelbijten / Gniffelen

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:16

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:18

scheeeetig!
op die op een na laatste foto van mijnalbum heeft ze echt een ellelang achterbeen haha Haha!

edit; en natuurlijk gefeliciteerd Vork !
Laatst bijgewerkt door Zoë_Iris op 03-06-08 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:19

ahhhhhhhhhhh gefeliciteerd!!!!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:20

Wat een droppie!!! Je zal vast weer een mooie naam bedenken Haha! . Ze is echt prachtig hoor! Gefeliciteerd met deze aanwinst! Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:22

Nu ik de extra foto's bekijk zie ik dat mama paard ook erug knap is zeg Wow!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:35

Zo daar ben ik weer ff Doei!
Het recreatieve rijden met Furia bevalt mij overigens erg goed... Heb zondag nog een wedstrijd staan maar daarna plan ik even niks meer in en ga ik lekker wat meer verdiepen in andere manieren om mn band met Furia nog meer te verdiepen Pling

Gisteren ook, lekker zonder zadel en alleen met dat leren bitje en de teugels, zelf ook in spijkerbroek, een eind over de weg gestapt, ook stukjes gedraafd. Zo'n half uurtje onderweg geweest, Furia vind het allemaal erg leuk maar is braaf, en dat vind ik weer leuk haha! Haha! Hij reageert zo goed op me en dit wil ik verfijnen de komende tijd.

Ben zo alweer klaar met werk, was extra vroeg gekomen zodat ik lekker op tijd weg kon, want ga zo naar Artis met mijn broer en zn vriendin (zijn voor een week over vanuit Engeland), mijn zus en mijn nichtje Juna, leuk Haha!

Sanne: We hebben heel rustig aan gedaan met die dagtocht, het zweten viel wel mee, onder het zadel en voor de rest niet erg ofzo...
Vind het wel echt stoer hoor van je vader! Spannend!! DE dikke buik van Fiesta Haha! Had ik al gezegd dat ik je nieuwe profiel echt gaaf vind? En je website ziet er ook goed uit!
Ilona: Nee geen spierpijn Haha! Ben ik een bikkel of niet?! Knipoog Tijdens die westernrit is er wel iets verkeerds in mijn rug gegaan, voelt aan alsof er een staaf van 10 cm of zo vlak naast mijn wervelkolom dingen blokkeert... Gelukkig met dat weekendje weg binnenkort heb ik een massage geboekt..
Nou Amanda maar weer vaker aan het werk zetten haha Tong uitsteken Altijd fijn als eht uiteindelijk tóch beter gaat. Haha!
Zoe_Iris: Het was ook echt heerlijk, echt genoten Haha! !
Gelukkig dat je een goed gevoel erover hebt, bij mij hing het er best om vorig jaar met de examens hihi! Wanneer weet je het? Welke opleiding doe je eigenlijk? En hoe was je les gegaan? Ooh lees het al Haha!
Esmee: Heb je eigenlijk al wat afgesproken met dat meisje voor bijrijden?
Flamon: Goedzo!:D
Frank: Ja, het is echt heerlijk Furia zo te zien genieten en vooral hoe attent op mij is, erg leuk!Hoe gaat het met jouw kanjer? Zo, vliegenoverlast, vervelend!
Ellis: Je spookje ziet er goed uit zeg Haha! En knappe Quila ook, zit Chawwa niet op bokt eigenlijk? Echt leuk die 3 knappe paarden naast elkaar!
Aline Spannend!! Ben benieuwd wanneer het eruit gaat komen Haha! Nou zie het al Haha! GEFELICITEERD! Mooi veulen!
Saida: Dankje!
Sje, wat vervelend van Grytsje, hoop dat ze er snel weer zo'n lieve verzorgster als jou heeft! Hoe is het met Cipke dan? Veel plezier vanavond met Gemelo! En je meissie natuurlijk Knipoog

Nou, ik ga er vandoor Doei! Doei!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:48

Nogmaal gefeliciteerd Aline!!
Ik reageer later bij vandaag, zit nu op school te wachten tot de onweer voorbij is..

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:52

Dank je Sanne! 'k Had je sms-je ook al ontvangen Haha!
'k Heb nog geen naam hoor (misschien wel iets in gedachten, maar dat moet altijd even in de 'week' bij mij Knipoog )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 12:04

Madelief; volgens mij ben ik net zo'n typje als jou. Ik kan het altijd maar moeilijk bij 1 ding houden. Dus alleen dressuur ofzo. Ik heb altijd dat ik dan ook weer andere dingen wil doen, dus zonder zadel rijden, freestylen, buitenrijden en dan weer een keer springen...... Soms periodes van echt dresuren een aantal dagen, maar soms ook iedere dag wat anders Clown . Ik vind alles allemaal veel te leuk om het bij 1 ding te houden. Wel onwijs leuk dat Fuurtje het allemaal zo goed oppakt! Ja en heeeeeeel veel plezier in Artis zometeen! Leuk dat je broer er is, geniet ervan!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 12:09

Ik heb niet echt bijgelezen want het waren weer aardig wat blz maar Aline ik zie gelukkig jouw berichtje en van harte gefeliciteerd hoor!!! Succes met het zoeken van een naam!!

Ik wilde hier even melden dat de datum voor de lange teugel dag definitief is.
De Lange Teugel Dag wordt op 4 oktober 2008 (ja ja dierendag) gehouden op Stal Nimmerdor te Leusden.
Dus als je kunt, gewoon aanmelden, wordt een hele gave dag!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 13:45

zo weer een veulen erbij
en wat voor een een schoonheidje
net wat ilona al zegt mama is ook erg mooi

heb je al een naam

heel veel geluk met je prachtige paardje

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 13:55

Zo, ik heb wel bijgelezen, naja, enigszins haha.
Leuke fotos voorbij gekomen!
Gefeliciteerd met de veulentjes allemaal!
Pinkpop was echt super, gelukkig mooi weer gehad, maar 20min regen gehad ,verder allemaal super. Idd, Mies niet tegen gekomen, mara was ook ontzettend druk eigenlijk..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 13:57

gavin gezien???????

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:27

Jup, heerlijk in het zonnetje, halverwege in slaap gevallen, maar hij was wel goed haha.
Verder de heenreis was echt niet leuk, 7uur over gedaan, normaal 3.5u :S Files op de A2

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:40

Zo soeske, jij had er wat voor over zeg Haha! . Fijn dat je het zo naar je zin had! Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:48

wij zouden er normaal 2 uur over doen en hebben er 4,5 over gedaan Knipoog helaas floggin molly moeten missen!
Ik zag dat hij binnenkort gewoon naar nl komt, dus dan ga ik dan maar;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:49

Iloon, haha, ja, ik wist ook niet dat t zo lang zou zijn :pHelemaal vanuit t noorden naar zuiden he :p
Floggin Molly had ik gelukkig al eens eerder gezien, maar had ze graag nog een keer gezien.