Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. *En dat gaat jou wel lukken hoor
*
Spannend!
Hou ons op de hoogte hoor 
Je onderneemt altijd lekker veel met die spookjes van je!
Ik zat eens te denken en volgens mij zou er iets heel leuks uit komen als je een Quilo x Fifi doet !
. Maarja, zo blijf je lekker bezig 
) . En dan net niet helemaal erdoor heen willen, dus blijven steken op 1 punt en niet willen loslaten en ontspannen. Uiteindelijk toch lekker aan het lopen gekregen, maar het koste weer heel wat zweet
. En dan denk je net lekker bezig te zijn met rijden, schiet er een mega groot kalf van dik 1.70 m los van de longeerlijn (nog bedankt he Benthe
benthe leest hier volgens mij wel eens stiekem mee
Maar die hebben ik en amanda toch maar mooi even gevangen
(Wat dat betreft is amanda weer een heerlijk paard, die blijft altijd lekker nuchter in dat soort situaties
. 
spannennd 
Maar helaas had ze pech
Maar ik ben dan heel consequent waardoor ze uiteindelijk toch wel doet wat ik wil
En wat heb jij het druk vandaag zeg! 4 paarden waar je je mee bezig houd
Dat is niet niks hoor! En wat rot voor Gryts toch iedere keer
sorry dat ik het zeg, maar misschien is het maar beter dat je dr niet gekocht hebt.....

!
. Ze is echt prachtig hoor! Gefeliciteerd met deze aanwinst!

Hij reageert zo goed op me en dit wil ik verfijnen de komende tijd.
Had ik al gezegd dat ik je nieuwe profiel echt gaaf vind? En je website ziet er ook goed uit!
Ben ik een bikkel of niet?!
Tijdens die westernrit is er wel iets verkeerds in mijn rug gegaan, voelt aan alsof er een staaf van 10 cm of zo vlak naast mijn wervelkolom dingen blokkeert... Gelukkig met dat weekendje weg binnenkort heb ik een massage geboekt..
Altijd fijn als eht uiteindelijk tóch beter gaat. 
!
En knappe Quila ook, zit Chawwa niet op bokt eigenlijk? Echt leuk die 3 knappe paarden naast elkaar!
Nou zie het al
GEFELICITEERD! Mooi veulen!
Doei!
)
. Ik vind alles allemaal veel te leuk om het bij 1 ding te houden. Wel onwijs leuk dat Fuurtje het allemaal zo goed oppakt!
en heeeeeeel veel plezier in Artis zometeen! Leuk dat je broer er is, geniet ervan!
. Fijn dat je het zo naar je zin had!
helaas floggin molly moeten missen!