Zo daar ben ik weer ff 
Het recreatieve rijden met Furia bevalt mij overigens erg goed... Heb zondag nog een wedstrijd staan maar daarna plan ik even niks meer in en ga ik lekker wat meer verdiepen in andere manieren om mn band met Furia nog meer te verdiepen 
Gisteren ook, lekker zonder zadel en alleen met dat leren bitje en de teugels, zelf ook in spijkerbroek, een eind over de weg gestapt, ook stukjes gedraafd. Zo'n half uurtje onderweg geweest, Furia vind het allemaal erg leuk maar is braaf, en dat vind ik weer leuk haha!
Hij reageert zo goed op me en dit wil ik verfijnen de komende tijd.
Ben zo alweer klaar met werk, was extra vroeg gekomen zodat ik lekker op tijd weg kon, want ga zo naar Artis met mijn broer en zn vriendin (zijn voor een week over vanuit Engeland), mijn zus en mijn nichtje Juna, leuk 
Sanne: We hebben heel rustig aan gedaan met die dagtocht, het zweten viel wel mee, onder het zadel en voor de rest niet erg ofzo...
Vind het wel echt stoer hoor van je vader! Spannend!! DE dikke buik van Fiesta
Had ik al gezegd dat ik je nieuwe profiel echt gaaf vind? En je website ziet er ook goed uit!
Ilona: Nee geen spierpijn
Ben ik een bikkel of niet?!
Tijdens die westernrit is er wel iets verkeerds in mijn rug gegaan, voelt aan alsof er een staaf van 10 cm of zo vlak naast mijn wervelkolom dingen blokkeert... Gelukkig met dat weekendje weg binnenkort heb ik een massage geboekt..
Nou Amanda maar weer vaker aan het werk zetten haha
Altijd fijn als eht uiteindelijk tóch beter gaat. 
Zoe_Iris: Het was ook echt heerlijk, echt genoten
!
Gelukkig dat je een goed gevoel erover hebt, bij mij hing het er best om vorig jaar met de examens hihi! Wanneer weet je het? Welke opleiding doe je eigenlijk? En hoe was je les gegaan? Ooh lees het al 
Esmee: Heb je eigenlijk al wat afgesproken met dat meisje voor bijrijden?
Flamon: Goedzo!:D
Frank: Ja, het is echt heerlijk Furia zo te zien genieten en vooral hoe attent op mij is, erg leuk!Hoe gaat het met jouw kanjer? Zo, vliegenoverlast, vervelend!
Ellis: Je spookje ziet er goed uit zeg
En knappe Quila ook, zit Chawwa niet op bokt eigenlijk? Echt leuk die 3 knappe paarden naast elkaar!
Aline Spannend!! Ben benieuwd wanneer het eruit gaat komen
Nou zie het al
GEFELICITEERD! Mooi veulen!
Saida: Dankje!
Sje, wat vervelend van Grytsje, hoop dat ze er snel weer zo'n lieve verzorgster als jou heeft! Hoe is het met Cipke dan? Veel plezier vanavond met Gemelo! En je meissie natuurlijk 
Nou, ik ga er vandoor
Doei!