aawh wat een leukerds weer! Vlak na de foto van ons gingen de mijne en de gene die de foto maakte er vandoor! Maar Chim was niet de gene die begon En gelukkig goed te stoppen door de rustige groep!
Jaleo ook al onder het zadel! Wat een reus is het toch! Hoe doet hij het?
Ilonab oef wat een lekker ding
Bandito blijft ook knap!
De rest ook leuke foto's maar even snel uti m'n hoofd
Darius is inmiddels ook onder het zadel! We doen nu vnml buiten rustig aan rechtdoor, hij pakt echt echt super op en is helemaal niet bang. Hij is al mee naar het strand geweest ook en durfde zowaar even het water in al Heb geen echt goede foto's, alleen een van achteren.. Ik zit voor op Kalife, die het overigens ook super doet, een jongen die ons helpt met de kleintjes zit op Darius Flaaf loopt er ook nog voor maar die gaat helemaal verborgen achter Kalife
En nog eentje van ukje Mabrouk
SayaJones
Geplaatst: 05-03-12 12:10
Wat een mooie barokkies komen er weer voorbij!! & Die laatste, oohhhh wauwie Prachtpaard!!!
Nog geen nieuwe foto's van dikke-drachtige-friesje Dus maar even van ons Klassiekertje
In de zomer met zn appeltjes! Pff, groot lijf heeft ie toch
Jessix
Geplaatst: 05-03-12 12:53
Wauw wat een billen heeft dat paard, Just_Sannee! Mooi hoor! lakshmi, ik geniet ook altijd van de foto's van jouw paarden. Mooie dieren, mooie kleurtjes en een heerlijk sociaal leventje wat je ze biedt! Verder zie ik weer veel mooie Anda's voorbij komen!
onley
Geplaatst: 05-03-12 15:46
mooie zomerse foto's allemaal
Adana komt eind deze maand naar huis toe en zal dan waarschijnlijk de verkoop in gaan
Over kleding gesproken. Heb zelf hier nog een hele berg gotische kleding liggen, maar doe er helemaal niks mee. Ligt mee ook niet in de weg, maar als iemand interesse heeft?
xWildrose
Geplaatst: 05-03-12 17:14
Dit is mijn Friese dame;
Ik heb haar nu 3 maanden. Hiervoor is ze nooit dressuurmatig gereden en had ze misschien 3x in haar leven een binnenbak gezien. Ze vond het dus allemaal erg spannend in het begin. We doen heel rustig aan, aangezien ik ook niet zo lekker zit qua gezondheid. Maar ik vind dat we goed vooruit gaan (:
Laatst bijgewerkt door xWildrose op 05-03-12 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
"Willen jullie mijn zadel eens lenen?" Ach ja, waarom niet?
Met zadel er op ziet hij er ineens weer een stuk jonger uit (al staat hij ook wel een beetje als een ezel op de foto). Geen zorgen, we hebben alleen aan de hand een klein stukje met zadel gestapt, meneer was totaal niet onder de indruk.
Nee, vind hem er jonger uitzien, haha! Alhoewel het op deze foto nog wel meevalt.
xWildrose
Geplaatst: 05-03-12 17:32
Bedankt ^^ (:
Featherlight
Geplaatst: 05-03-12 17:32
oh hahaha, ik dacht dat je het anders bedoelde, ik vind hem er wel wat ouder uit zien zo
OlympicOrry
Geplaatst: 05-03-12 17:39
Leuk topic! Wat zijn er hier al knapperd voorbij gekomen.
Ook ik ben in het bezit van een barokke paard. Een andalusische merrie van 6 jaar.
Spirit
Geplaatst: 05-03-12 17:40
Featherlight schreef:
oh hahaha, ik dacht dat je het anders bedoelde, ik vind hem er wel wat ouder uit zien zo
Haha, ik heb meer het idee van: nee, dat zadeltje hoort daar nog niet, het is toch nog teveel een jolige slungel. Zonder zadel vind ik hem er steviger (al meer als een echt paard, ipv een peuter) uitzien, ofzo.
Wat een leuke fries ;d Lekker stevig en die heeft tenminste echt sok! Mijn fries had ook echt heel veel sok, maar vanwege de mok hebben we helaas stuk ervan af moeten halen. Maar met de mok gaat het nu goed (: En de sokken groeien wel weer aan ;p