[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:15

allemensen,dat geef ik nog bijna niet in een jaar uit aan kleding ;) :D

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:58

:wave: 3 pagina's..in 1 dag! Straks maar even lezen. Ben weer thuis en ga lekker vroeg naar bed :z

Picassox

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:01

Het erge is dat ik dat per maand meestal uitgeef aan kleding. Alleen deze maand is 't een beetje opgelopen. 1 broek à €89,95, 1 broek à €139,95, 1 tuniek à €35, 1 jurkje à €269,95, 1 tailleriem à €16,50. Plus nog een stel nieuwe leren rijlaarzen, Bucas deken, etc, etc.

En een stel Ankypads en dekjes voor Picasso etc.

Maar nu stop ik echt met m'n koopverslaving! :=
Ik ga nu keihard sparen. Ga met vriendlief namelijk 2 weken naar Zweden van de zomer, en daarna 2 weken met 't peerd op vakantie! :D Dus hard sparen en niks meer kopen (behalve een paar zomerschoenen dan :D ). :)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:17

zo hee, heb jij ergens een speciaal boompje staan waar van die groene flappen aan groeien? haha. ben nou toch wel benieuwd naar foto's van je nieuwste aanwinst. heb je een pda of smartphone dan? die hebben ook een zelfontspanner. is wel ff zoeken maar toch

despie was erg ballorig vandaag, het begon vanmiddag al toen ie samen met prince de bak in mocht. gelijk uit stal vervelen naar prince en naar de merries trekken. eenmaal een uurtje buiten ging me vader de welshmerries in een weitje zetten om ze te laten uitrazen. weliswaar buiten zicht maar des had het wel in de smiezen. goed zojuist gereden en het was nog niet over. allemaal naar het poortje willen, paar keer een spurtje getrokken en zelfs een paar keer geprobeerd om van het bit af te komen door het naar voren of boven te willen trekken. maarja baasje is vastberaden dus doorrijden met die hap. ik kan er wel mee lachen, hij is namelijk niet gemeen ofzo. merk wel dat ik nog een hele weg te gaan heb met z'n balans. die is namelijk nogal regelmatig ver te zoeken maar heeft natuurlijk ook te maken met de afleiding door z'n hormonen ;-)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:23

Heey zou ik mij hier mogen melden??

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:24

Ja maar ben dan wel benieuwd dus vertel....

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:28

Ik ben angela 15 jaar met veel gezondheids problemen :(.
Ik woon in gelderland ( in bovenleeuwen vlakbij nijmegen in de buurt) heb 1 broer van 17.
Ik heb 1 eigen fries van 22 jaar :D.
Zijn officiele naam is Mabe maar wij noemen hem Moppie.
Toen wij hem kochten was ie graat mager ( kijk voor foto's in profiel). Maar nu is ie eigenlijk een beetje te dik :P.
Ik rijd geen dressuur ofzo maar lekker buiten :D ( hij vind dressuur ook heel saai).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:32

welkom hier angela. ook uit t rivierengebied, leuk! kheb ff je profiel gespiekt maar wow wat was die verwaarloosd zeg. ik moet zeggen dat je wel drive hebt hoor om een 20-jarig verwaarloosd paard weer helemaal te gaan oplappen en mee aan het werk te gaan. overigens vind ik Mabe beter passen bij m dan moppie maar goed das mijn mening. klets gerust mee hier. wat zijn je eigen problemen als ik vragen mag. op de foto's zie je er toch best opgewekt uit

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:34

Angela: Welkom!! Jou Moppie heeft net zo'n grijs koppie als Atlas (mijn verzorgpaard, ook al 22...). Wel knap dat je hem zo hebt opgeknapt!

moppielover

Dankjewel. Het scheelt wel dat ik Mabe/Moppie al kende, hij was voordat we hem kochten mijn verzorgpaard.
Verder vind hij werken super leuk. Als hij een maand stil moet staan word hij heel vervelend in de omgang

Miichelle90

Welkom Angela !

Gelijk even in je profiel gespiekt :p
Wat zag Moppie eruit zeg! Zielig, maaaar moppie ziet er nou wel beter uit:)
Heb je goed gedaan meis! Klets gezellig mee :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:35

Haha, Leuk :D. Hij begint op zijn lijf nou ook grijs te worden :P

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:35

Dankjewel :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:36

Dat heeft Atlas nog niet, maar zijn hoofd wordt wel steeds grijzer ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:39

Welkom Angela!

Wow wat een foto's Mies :oo
Gaaf zeg!

Iedereen bedankt voor de liefheid :o
Mja, misschien wel even beter voor me, voel me toch al beetje beroerd dus weekje wachten is zo slecht nog niet!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:41

@ esther: Heb ook even in jou profiel gespiekt :P.
Atlas zijn hoofd lijkt best wel op dat van moppie :P.
Atlas ziet er nog goed uit ;)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:46

Ik ga nog even tv kijken en daarna naar bed doeiiiii

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:02

Helaas moet ik een trieste mededeling doen.

Vanavond hebben is de 23 jarige stermerrie Leidy (Doeke x Ritske) overleden. Helaas niet aan ouderdom.
Erg jammer voor de bloedlijn, maar ik weet zeker dat haar kinders die in stand gaan houden.
(Ze was moeder o.a. van Indira, Victoria, Gerry 360, Oma van Teeuwis, Bikkel, overgrootmoeder van Mewes).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:07

Moppielover: Zo heeft ie dr niet altijd bij gestaan, hij is tot zijn tiende mishandeld geweest... Zag er ooit net zo uit als jou moppie.
Joto: Heel veel sterkte gewenst! Zo'n verlies valt altijd zwaar, maar vooral op zo'n manier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:14

Joto: heel veel sterkte!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:14

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:26

sorry ga ff niet bij lezen probeer ik morgen te doen.....
vanavond telefoon gehadvan makelaar VRIJDAG KRIJGEN WE WEER KIJKERS VOOR ONZE WONING(gaan we toch mss in de boerderij wonen
vanavond moets mij dochter lessen zijn we lekker heen gaan lopen, ik natuurlijk op djemo wou daar ff gaan rijden maar ja is niks van gekomen die kwam ff praten en die en toen was het al weer een uur later *D
maar we zijn de heen weg lekker door het bos gegaan was wel ff lekker en djemo heeft ondanks niet te hebben getraind toch zijn spieren los het is ongeveer lopend 25 min em we waren gelukkig net voor het donker thuis.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:30

Picassox schreef:
Het erge is dat ik dat per maand meestal uitgeef aan kleding. Alleen deze maand is 't een beetje opgelopen. 1 broek à €89,95, 1 broek à €139,95, 1 tuniek à €35, 1 jurkje à €269,95, 1 tailleriem à €16,50. Plus nog een stel nieuwe leren rijlaarzen, Bucas deken, etc, etc.

En een stel Ankypads en dekjes voor Picasso etc.

Maar nu stop ik echt met m'n koopverslaving! :=
Ik ga nu keihard sparen. Ga met vriendlief namelijk 2 weken naar Zweden van de zomer, en daarna 2 weken met 't peerd op vakantie! :D Dus hard sparen en niks meer kopen (behalve een paar zomerschoenen dan :D ). :)

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:
Dat kun je met recht een verslaving noemen :+ Dat geef ik in een heel jaar nog niet uit aan kleding!!!
Ik loop meestal in tweedehands, zodat ik extra veel geld aan mijn paarden uit kan geven (dat is ook een verslaving, die paarden :D )

Mies; wat ziet dat er goed uit!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:32

Ja ik heb echt een verslaving! :=

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:32

Gab - waar blijven die foto's nou ???? :P

Jolijn – veel sterkte ik weet wat je mee maakt ik ben ook weleens voor een knobbeltje naar de huisarts geweest en toen was het ook een verstopt kliertje :(:)

Mies – het is idd vet balen maar wat je zegt volgende keer beter :D
Gave foto’s van encanto zeg echt super mooi :9

Frank – ja hij was idd eerlijk de meeste waren het ook niet met hem eens maar goed zo is jury sport nou eenmaal en ik vindt het idd lachen dat sommige mensen zeggen dat ze niet naar het ras kijken nou ik weet wel beter :P
En dat gedrag van despi ken ik maar al te goed die van mij is geen hengst maar die doet zulke dingen om onder het werk uit te komen :D

Penny – 270 euro voor een jurkje nou sorry hoor maar dat doe ik echt niet kijk dat het merk is oke ik koop ook merk niet altijd maar heb het wel maar zover als jij :n nee dat vindt ik echt te gek maar als je het kan betalen en je vindt het mooi waarom dan ook niet :P

Esther – wat voor kaart is dat van esprit want ik kan alleen die pas waarmee je die kortingen kan sparen :o

Angela – welkom hier zal zo ff in je profiel spieken

Marielle – toch nog lekker in het bos gereden

Joto – veel sterkte :(:)

vanmiddag lekker met heike een stukje naar buiten geweest had die wel verdiend na gisteren onderweg kwam ik vriendlief tegen met de auto dus die is er lekker naast komen rijden vindt heike altijd helemaal geweldig als die vriendlief met de auto ziet aankomen want hij kruipt dan echt bijna in de auto helemaal mee rennen achter de auto aan echt zo lief :+: maar ik loop er natuurlijk niet te ver bij want er kan altijd wat mis gaan