[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:03

Wat een droppie Lovers
En ik wil meer foto's zien Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:08

Geweldige foto zeg Lindy!!! Heerlijk knap koppie!! Lovers Dat heeft je merrie goed gedaan Pling

Madlief: Leuk om je verslag te lezen Ja En de foto's zien er relaxed uit! Heb je nog spierpijn gehad trouwens? Ik maak in de zomer ook wel eens een lange rit. Maar dat is niet zo lang als die van jou hoor Tong uitsteken hooguit een uur of 3 a 4 Knipoog

Mies: Okee, het ziet er dus enger uit dan dat het is Tong uitsteken ?

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:57

Madelief: dat klinkt heerlijk! Zowel het western avontuur als dat met Furia! Wat ontzettend heerlijk dat hij het zo goed deed.
Ik denk trouwens dat ik wel geslaagd ben. Ik stond er al best goed voor en heb ook gelijk mijn antwoorden nagekeken na het maken van elk examen.
En nergens was het zo dat het van de norm af hing of ik een 6 gemiddeld zou staan dus; ik moet wel érg slecht geteld hebben om nu nog te zakken.. Gelukkig!

Jolynn: erg leuke foto’s . ze staat je goed! Dat vertrouwen zal vanzelf komen

Mies : haha volgens mij weet shannon ook goed wat snelheid is Knipoog

Peetisgreat : klinkt goed! Ik ben pas in augustus jarig… blegh ben een vroege leerling.. altijd de jongste pff.. maar dan word ik wel mooi 18! Kan ik ook eens onbezorgd uit Haha!

Saida: Leuk dat je nu lekker met haar aan de slag gaat. Ik kan me voorstellen dat ze alles nog erg spannend vindt haha Haha!

Lindy: gave foto’s man! Wat een scheeeetje!

poe volgens mij heb ik nu iedereen Haha! !
Dan kan ik nu beginnen aan het fijnste klusje van de dag; kamer opruimen!
Gelukkig heb ik wel les vanavond, ben benieuwd hoe het zal gaan.
Vanaf nu ga ik weer lekker intensief met hem trainen, kijken of hij het allemaal nog kent Whoosh!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:27

Aline,

Leuke foto Haha!
Op die stal sta ik. Ik heb alleen ga barokke paard maargoed:P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:38

Ik val ook weer even heel snel binnen vanuit de meeleesmodus... Cool

Aline, supergave foto is dat inderdaad zeg met alle 3 naast elkaar!
Ik vond het ook ontzettend leuk en gezellig met jullie en het was een super ervaring voor Fifi!
Het was haar eerste uitje onder het zadel en ze gedroeg zich super zo bij jullie beestjes!
Quilo is echt geweldig, wat een stoer en braaf dier! Pling

Chawwa heeft me gisteren de foto's gemaild en ik heb die waar jullie op staan van mijn camera naar haar gemaild, die zal je nog wel zien waarschijnlijk!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:42

Wie had hier elkweer een reading ooit gehad? Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:45

Ikke Haha!

edit: nouja Furia dan Vork

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:48

Haha, dan PB ik je ff Haha!.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:55

Ik ga volgende week naar Chawwa: een paard van een kennis wordt door Quilo gedekt!! Haha! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:12

lyn heb het je al gezegdt wat een schoonheid
super mooie en lief veuleh

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:21

Lindy: Wauw, je hebt echt een práchtig veulentje hoor Lovers !!

Frisiangirl; Wat leuk Pling . Quilo is niet de eerste de beste! Vork Hij is knahaap! Lovers

Nouvel; Gezellig dat je langs komt. Hoe gaat het met het grijze en het witte spook? Haha!

Zoe_Iris: Succes met je les vanavond!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:06

Iris: Weet je al of je geslaagd bent?

Mijn vader is trouwens gisterochtend vertrokken naar Istanbul, hij eerst met onze buren mee gereden naar Frankrijk en vandaar uit is hij aan het fietsen. Ik ben benieuwd waar hij vanavond neerstrijkt!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:40

Lindy: gefeliciteerd meid Haha! heeft je merrie superr gedaan zoo'n lekkerding op de wereld zetten Haha!

Peet: gaaf hoofdstel maakt je kanjer alleen nog maar knapper

vandaag beoordeling gehad van mijn eindproject van mijn tweede leerjaar en heb VOLDOENDE Haha! Haha!
je kon of een voldoende halen of een onvoldoende.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:54

Lindy, gefeliciteerd!!
Knap veulen hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:33

ilona: als je met eng kans op vallen bedoeld valt het wel mee, maar ze kan soms zooo hard gaan, beetje eng blijft het wel!

iris: Dat weet ze zeker! Je kan maar beginnen met opruimen en daarna lekker van je vakantie genieten!!!!!! Heerlijk, lekker vakantie en tijd om te trainen!!! Nu foto's maken en aan het eind van de vakantie nog een keer! *en tussendoor natuurlijk* Maar altijd leuk om te zien wat je bereikt hebt!

sanne: Knap van je vader dat hij zo'n lange reis gaat maken! Hoe lang moet je hem missen?

fanny: gefeliciteerd!

Vandaag weer gereden, ging al weer beter..ze liet dr hoofdje wat lekker zakken af en toe, alleen nog was linksom draven weer eng, maargoed we hebben wel weer meer kunnen stappen dan vorige keer en dr zat meer ontspanning in...Over 2 maanden wil ik dr helemaal voor elkaar hebben, dat is mijn doel iig! Morgen nemen we een rustdagje Knipoog Ik merkte vandaag dat het me even teveel werd, ik was moe, zij ging aan de haal en ik ging janken, zat ik daar, en maar blijven rijden. Maar de aanhouder wint Knipoog Gelukkig gaat mn moeder vanavond mn schouders en rug insmeren met spyrofloor kan ik er weer tegenaan!

Dr komt eindelijk een beetje vaart in mn schoolproject! Dr zit eindelijk een beetje structuur een vaart in! Jeeeeh! *moet een paper van 9000 woorden schrijven Slim * Bijna vakantie...ik ruik hem al!!!!!!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:00

peet: jij bent idd lekker verwend
madelief: heerlijk zo'n ritje, lekker he zo'n genietend paard
lindy: mooie foto van een mooi koppie, ik ga zo t topic ff kijken
saida: ja mi'n vrouw vindt m ook geweldig, door haar heb ik eigenlijk het anda-virus opgelopen: zij is een aantal jaren geleden op paardrijvakantie geweest in andalusie.....
esss: wat is een reading?

ff ego: sinds gister worden we hier binnen geteisterd door een groenevliegen plaag: al zo'n 100 met de stofzuiger te grazen genomen. vandaag de oorzaak waarschijnlijk ontdekt. er zit een kraaiennest in de schoorsteen, in de kamer staat voor de sier een gaskachel. net op t stuk waar de ijzeren kachelbuis de schoorsteen in gaat, ligt dus een dooie kraai o.i.d. die vliegen komen dus daar vandaan door de kachel naar binnen. heb nu maar een plastic zak om die buis gedaan, binnekort wordt de schoorsteen toch schoongemaakt en komt de kraaienkap er (voor de 2e keer) bovenop. De 1e hadden ze er al na 5 dagen uitgesloopt. De rest van de vliegen vang ik nu met een professionele vliegenlamp hihi.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:14

oh frank dat is niet fijn
hoop dat het snel weg is heb een hekel aan vliegen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:23

ja ik ook. de lamp knettert nog regelmatig. als ze pech hebben worden ze nog geroosterd ook en dat stinkt! bah

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:33

hahahahaha dan eet je morgen zeker gebakken vlieg op brood

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:36

Michelle: Ik kan me voorstellen dat het even wat zwaar werd met zo'n jong paardje. Ik hoop voor je dat je haar over 2 maanden gewoon ontspannen hebt en jullie vanuit daar verder kunnen bouwen.
Succes met het schrijven van je paper! Wat studeer je eigenlijk dat je die dingen zo vaak moet maken.
Mijn vader blijft waarschijnlijk tot begin augustus weg.

Ik heb net een mail van Aline ontvangen met foto's van Fiesta haar hard groeiende buik! Jeetje, die is echt flink gegroeid sinds vorige maand! Ik zal morgen we wat foto's laten zien.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:55

Jee, jullie gaan echt snel zeg!
ik hoop eerdaags weer eens tijd te hebben om een beetje bij te reageren...
durf eigenlijk ook nooit zo goed iets te plaatsen, vind het zo stom staan om steeds zomaar binnen te komen vallen met ego berichten... Clown

maar ik ga nu toch maar even nog een paar plaatjes hier laten zien, omdat ik zelf erg gaaf vond, aanvulling op Aline van zaterdag... Cool

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:45

Wow Ellis wat een gave foto's! Ze loopt er echt heerlijk ontspannen bij. Die oortjes hangen zo een beetje opzij. Het sprookje ziet er weer super mooi uit! Echt goed hoor zo voor de eerste keer op een vreemd en druk terrein! (toch?)

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:53

GRRR heel bericht getypt.. 1x verkeerde knopje, alles weg..
Hmmf nog maar eens dan:

Ellis wat een ontzettend gave foto's! Jij ook altijd met dat prachtige bruine tuig, staat echt spetterend!

Mies: goed hoor, om een rustdagje in te plannen! volgens mij komen jullie er wel uit. ik kan me de 'rotmomenten' waar het even wat teveel wordt goed voorstellen.
Maar als er dan weer een dag is waar ze doet wat ze moet doen, dan is er ook wel een heel mooi moment! En daar doen we het natuurlijk voor Haha!. Even wat teveel mag, als het maar niet te vaak gebeurd

12 juni hoor ik de officiële uitslag, of ik geslaagd ben. Ik ga er wel vanuit dat ik het gehaald heb maar je weet maar nooit Knipoog.

De les ging erg fijn!
Ik begon met in de wei rijden maar omdat het na een tijdje aardig begon te druppen zijn we weer terug gegaan naar de bak.
Daar aangekomen hebben we hem goed aan het werk gezet. In eerste instantie probeerde hij z'n bekende onder-het-werk-uitkom trucje weer;
ik geef dan een hulp die hij negeert, ik maak mijn hulp groter groter groter, tot hij een milimeter reageert.
Eerst stopte ik dan altijd met mijn hulp, maar inmiddels weet ik dat dat niet zo handig is.
Hij probeert gewoon hoever hij kan gaan en zo maak ik hem eigenlijk zelf erg slecht voor mijn hulpen, door zo weinig reactie te accepteren op zo'n grote hulp.
Vandaag dus erg consequent geweest en volgehouden tot hij goed reageerde. En dat was bijzonder snel!
Daarna was het eigenlijk heerlijk rijden, veel slangevoltes omdat hij aardig scheef is, die goed gingen.
Ook nog lekker veel opzij zetten voor het been waar hij fijn vlot van wordt, achterwaarts, halthouden en wegrijden etc.
Goed hard gewerkt dus!
Zal zeker binnenkort eens foto's plaatsen van als we hard aan het werk zijn en ze vergelijken met foto's van hard aan het werk over een tijdje Haha! ben benieuwd!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 23:53

Ohhhh het is zeker besmettelijk, hier ook net een heel bericht getypt en hups weg Boos!

Maar ik zag een schattig veulen voorbij komen, gefeliciteerd Lindy!

En Ellis, die foto's zijn echt heel erg mooi!! Je merrie deed het zo super (en wat een knapperd is ze!).

Frankiej: de merrie waar ik op reed is inderdaad niet van mijzelf. Het is een Lusitano merrie gefokt door Chawwa en in eigendom van een heel goed bevriende 'bijna-buurvrouw' van Chawwa.
Leuk detail is dat deze merrie een dochter is van de hengst die er naast loopt (Quilo). Ze staan ook samen op de trailer, zo relaxt en makkelijk met alles, echt geweldig! De merrie is nog niet zo heel lang onder het zadel en voor haar was het dan ook best een hele ervaring en ik vond het heel knap dat ze zo braaf op zo'n evenement rond liep!

Miichelle90, wat leuk, was jij er toevallig dan ook net die dag op stal en heb je ons nog zien rijden?

Eén van onze eigen merries staat op dit moment met hars aan haar uiers! Ze is eigenlijk 'pas' half juni uitgerekend, maar ze staat dus nu al te kegelen ineens (nou ja, niet letterlijk natuurlijk Knipoog ).
Afbeelding
Ik zat vanmiddag in Limburg toen ik gebeld werd dat er druppels melk aan haar uier hingen en drupten en ik wist niet hoe snel ik in de auto moest stappen om naar huis te rijden om maar niets te hoeven missen. Gelukkig heb ik nog niets gemist en nu is het dan in spanning verder afwachten en in de gaten houden. De birth alarm is al om, ben benieuwd hoeveel slaap we vannacht krijgen...