GRRR heel bericht getypt.. 1x verkeerde knopje, alles weg..
Hmmf nog maar eens dan:
Ellis wat een ontzettend gave foto's! Jij ook altijd met dat prachtige bruine tuig, staat echt spetterend!
Mies: goed hoor, om een rustdagje in te plannen! volgens mij komen jullie er wel uit. ik kan me de 'rotmomenten' waar het even wat teveel wordt goed voorstellen.
Maar als er dan weer een dag is waar ze doet wat ze moet doen, dan is er ook wel een heel mooi moment! En daar doen we het natuurlijk voor
. Even wat teveel mag, als het maar niet te vaak gebeurd
12 juni hoor ik de officiële uitslag, of ik geslaagd ben. Ik ga er wel vanuit dat ik het gehaald heb maar je weet maar nooit
.
De les ging erg fijn!
Ik begon met in de wei rijden maar omdat het na een tijdje aardig begon te druppen zijn we weer terug gegaan naar de bak.
Daar aangekomen hebben we hem goed aan het werk gezet. In eerste instantie probeerde hij z'n bekende onder-het-werk-uitkom trucje weer;
ik geef dan een hulp die hij negeert, ik maak mijn hulp groter groter groter, tot hij een milimeter reageert.
Eerst stopte ik dan altijd met mijn hulp, maar inmiddels weet ik dat dat niet zo handig is.
Hij probeert gewoon hoever hij kan gaan en zo maak ik hem eigenlijk zelf erg slecht voor mijn hulpen, door zo weinig reactie te accepteren op zo'n grote hulp.
Vandaag dus erg consequent geweest en volgehouden tot hij goed reageerde. En dat was bijzonder snel!
Daarna was het eigenlijk heerlijk rijden, veel slangevoltes omdat hij aardig scheef is, die goed gingen.
Ook nog lekker veel opzij zetten voor het been waar hij fijn vlot van wordt, achterwaarts, halthouden en wegrijden etc.
Goed hard gewerkt dus!
Zal zeker binnenkort eens foto's plaatsen van als we hard aan het werk zijn en ze vergelijken met foto's van hard aan het werk over een tijdje
ben benieuwd!