Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:uhh,je paard is 3 jaar....nu??
en je bent bezig met pirouettes om de achterhand in stap???
heel goed!!zou zeker doorgaan daarmee,als je nog niet volgroeide paardebenen wil verkl*ten....
kimmie261 schreef:ja,dan valt zeker reuze mee..![]()
Neem van mij aan,keertwendingen of pirouettes mogen in de sport vanaf een bepaalde leeftijd,en dat is niet voor niets...
kort draaien op achterbenen, zeker voor paarden in de groei is slecht...heel slecht,maar tis jou paard!!
ik snap alleen niet waarom je geen 7 jarige koopt welke je vol mag belasten,als je zo graag dit soort dingen met paarden wil doen.
kimmie261 schreef:je moet het tot zijn 6de helemal niet meer doen....echt,als je wil dat dit paard gezond ouder wordt als die 8 jarige pony...gewoon niet meer doen...![]()
lekker buitenrijden beetje dresuuren,en lol hebben,beestje kan nog lang genoeg van zijn leven dit soort dingen doen...
Fryske schreef:Hyder beetje tegenstrijdig. Eerst is je tinker 3 vervolgens weet je niet hoe oud hij is omdat hij geïmporteerd is. Is de foto die je hier postte recent?
Daarnaast ieder paard kan een ziekte onder de leden hebben en daaraan overlijden ongeacht de leeftijd.
Pipi schreef:Fryske schreef:Lees net dat friese dekhengst Goffert gister n.a.v. koliek is geëuthaniseerd. Hij was de eerste fries wereldwijd op Grand Prix niveau.
Wat doet zo'n bericht je toch weer beseffen dat het leven kort is.
Helaas was ik al een aantal keren met m'n neus op het feit gedrukt dat het leven kort is![]()
Maar het is altijd sneu zulke berichten.
De man van de verzekering is geweest en Mynke is helemaal goed bevonden![]()
![]()
Hij doet zelf veel in de friezen en vond mijn meisje een uitermate mooie merrie,zeer correct gebouwd.
Ik hoorde zijn lofzang aan en stond erbij te glimmen als een hondep*ikkie in de maneschijn![]()
Zelfs de regen kon mijn humeur niet meer verpestenCloor: hoe is het met je hond?
En Nick: je paardje is zeker wel veranderd het afgelopen jaar,vooral die foto van jullie samen is ernstig leuk.
Hoe staan de zaken eigenlijk omtrent Pablo?