Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Century schreef:@Elisa: Poeh, dat klinkt wel heftig ja, wat je beschrijft over trappen en meppen tegen de wand enzo. Ik denk dat het niet helemaal iets voor mij zal zijn. Een binnenvetter is ook niet fijn, maar super extravert past ook niet bij me.
Al hebben de Iberische paarden vaak wel meer een mening, heb ik het idee. En dat vind ik juist leuk. Dat mag ook. Ze mogen best aangeven wat ze willen, vind ik. Het is alleen niet altijd mogelijk, wat ze willen.
@Jenara: wat fijn dat je nu verhuisd bent en dat het goed gaat met de paarden. Zal ook wel veel rust geven denk ik?
@Tarzan: Fijn dat je even met Rambo hebt kunnen rijden en lekker gas geven! Voorjaar is zo fijn
@Nadir: Poeh, dat is wel even vervelend, fijn dat je weer bent opgeknapt en een lekkere bosrit hebt kunnen maken!
@Maartje: ik heb géén idee hoe Navaro reageert op carnavalswagens, maar ik kan me héél goed voorstellen dat elk paard op z'n minst wel even moet kijken
Leuk dat je met TRT bent begonnen! Navaro wil ook altijd in mijn broekzak (daar zitten ook snoepjes natuurlijk...). Ik wil het ook weer oppakken!
@Keeyzie: Oh wat tof dat je WE doet, dat lijkt me ook zo leuk om te doen.
Navaro vanochtend weer gereden, weer met een beetje minder spanning, meer draf dit keer en zelfs een galopje! Hij vond dat wel even heel gek en was duidelijk nog wat rennerig door onbalans (en ik moest ook even mijn zit vinden natuurlijk), dus heb het kort gehouden. Dat we het hebben gedaan is al een hele mooie stap, ook voor Navaro mentaal. Die was echt even van zijn stuk haha. Een volgende keer proberen er wat meer ontspanning in te krijgen bijvoorbeeld.
Ik heb hem zonder deken gezet, het is zo warm overdag en alles staat nu zonder deken. Ik kan er ook niet elke dag zijn, ben er zondag weer, maar het blijft mooi weer tot dan en 's nachts staat hij op stal. Dus ik denk dat het prima kanHij ging er gelijk gebruik van maken door te rollen
Gkstables schreef:Iemand die weet waar ik een barok gebouwd ‘project’ paard kan vinden?
Ik zoek:
barok gebouwd paard
Minimaal 160cm
Maximaal 7 en minimaal 2
Gezond
Liefst een merrie maar ruin mag ook
Max 4000 kan ietsje omhoog bij een paard met uitzonderlijke gangen/goede papieren
Ik vind het leuk om projectpaarden te begeleiden die trauma’s hebben of nog groen zijn alles qwa mentale problemen mag aangeboden worden! Ik ben erg rustig sta stevig in me schoenen bij agressie/angst en train met grondwerk
Gkstables schreef:Iemand die weet waar ik een barok gebouwd ‘project’ paard kan vinden?
Ik zoek:
barok gebouwd paard
Minimaal 160cm
Maximaal 7 en minimaal 2
Gezond
Max 4000 kan ietsje omhoog bij een paard met uitzonderlijke gangen/goede papieren
Ik vind het leuk om projectpaarden te begeleiden die trauma’s hebben of nog groen zijn alles qwa mentale problemen mag aangeboden worden! Ik ben erg rustig sta stevig in me schoenen bij agressie/angst en train met grondwerk
Gkstables schreef:De bedoeling is om deze te houden afhankelijk van zijn innerlijk (ze hebben natuurlijk altijd een eigen karakter en ik hou van een karaktervol/‘sensibel’ paard) en ook een beetje uiterlijk:gangen en bouw en het liefst leuk kleurtje maar daar gaat het natuurlijk niet om
Ik zoek:
barok gebouwd paard
Minimaal 160cm
Maximaal 7 en minimaal 2
Gezond