Tootz schreef:welkom Felicia! Leuk dat je weer aan de gang bent met je knappe fries! nog spierpijn gehad?![]()
Aaaaah dat voorplukje![]()
Hij staat er lekker verzorgd bij voor zo'n guppy
![]()
Ik moet mezelf ook echt weer eens een schop onder mijn hol geven om Sjoeb netjes te maken, ik denk dat ik zijn benen vanaf zijn oksel naar beneden kan invlechten en de plukken uit zijn oren kunnen onderhand meegevlochten worden met zijn manen of voorpluk![]()
Hier is het even rustig, ben nog steeds in afwachting van mijn hoefsmid, eerst al 2 weken bezig om überhaupt een afspraak te maken daarna is hij me 2 weken op rij vergeten en sinds vorige week staat zijn bus bij de garage, het is maar goed dat hij niet op ijzers staat....
Ja ik ben een beetje een azijnzeikerd als het op verzorging aan komt . Mijn paarden heb ik doorgaans altijd spik en span er bij staan . Alleen in de winter niet want ze worden niet helemaal geschoren . Jelske gaat dat uiteindelijk wel worden volgend jaar als hij aan het werk moet( keuringsklaar maken) . Want zon zeiknatte knol elke keer heb ik geen zin an .