[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 22:57

MyLittleLove schreef:
Programma gemist, hgt kijken kost 1 euro ( echt raar )

Huh? Meen je dat nou?
Misschien idd omdat het net is geweest?
Ik kijk morgen wel ff.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 23:57

BrankaZ

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:15

Volgens mij wel de hele auditie, maar denk dat ze weinig tijd heeft gehad gezien het zadel dat op het podium op een zadelbok ligt maar niets mee is gedaan.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 07:15

Sanne, het is niet te hopen dat je weer naar de Mc moet omdat het allemaal beetje tegenzit haha..

Wij zijn bijna klaar & gaan dan richting Bellingwolde.. We hebben der allemaal zin in!! Ben alleen benieuwd hoe me katten gaan reageren haha

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:21

bedankt voor de link, ik heb 'm ook nog even bekeken, leuk! :j
knap hoor, dat 'ie zo rustig blijft!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:50

Debby lekker genoten op vakantie dus? :)

Saida haha fijn, moet net weer Rints' buurman zijn :+ fijn dat het zo lekker met haar gaat :)

Hier is het weer heeeeet, ik ben alsnog de hele ochtend bij de paarden geweest, we hebben Kalife en Mabrouk weer samen los gegooid maar Mabrouk is echt een monstertje, blijft maar klieren en die arme Kalife liet hem eerst maar een beetje begaan en vond het spelen wel leuk, maar was het op een gegeven moment helemaal zat. Hij is alleen een te grote goedzak om even flink van zich af te bijten dus ging maar zielig bij het hek staan, ik wil eruiiiiiit (dat lieten we hem uiteraard), en Broekie die dan maar door blijft klieren, zucht. Broek is ook niet echt gemeen dat hij doorbijt of gemeen trapt naar hem, maar blijft wel maar vervelend doen terwijl Kalife juist alleen maar lief wil knuffelen eigenlijk.. Nee zo'n relaxt stel als Darius en Mouza wordt het niet helaas.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 16:10

Hop en ik gooi ze hier ook nog maar neer, filmpjes van Flaaf en Kalife:

Heb er ook nog van Kalife en Mabrouk maar krijg ze nog niet zo een twee drie geupload..

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:06

Die auditie, wat grappig!

Martine, mooie filmpjes. Heeeerlijke beesten heb je daar.
Ik hoop ze te kunnen zien als wij naar Tunesië gaan :D

Gadverderrie wat een HERFST. Om te janken, bah.

Heb daarnet een oude kledingkast voor een paar tientjes op de kop getikt. 55 cm diep, moet wel genoeg zijn voor een zadel dacht ik? Iig lekker veel ruimte. 1 hang gedeelte voor het zadel, hoofdstel en sjabrakken. En wat lig planken en lades voor de dekens, poetsspullen, ehbokist en paardenehbo spullen.
Weer iets dat ik op het lijstje kan afstrepen :D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:02

Martine, wat een leuke filmpjes, je hebt de smaak te pakken he?? :P

Limonade, 55 cm is genoeg!
Heerlijk zo'n oude kledingkast, dat zijn de fijnste kasten.
Ik wou dat ik er een kon neerzetten op mijn huidige stal.

Nou vandaag lekker naar Xantha geweest, tussen de buien door, ik heb zelfs in mijn t-shirtje gelopen.
Tim (mijn zoon) ging mee en hij heeft op Xantha gereden.
Aan de longe, bijzetje erbij en rijden maar.
Stap draf en galop en braaf dat ze was. <3
Tim zit nu een klein jaartje op paardrijden en wil steeds maar op Xantha rijden maar ik durfde het niet aan ivm haar explosieve buien. Maar het gaat de laatste tijd heel goed met haar buien en durfde ik het wel aan.
Nou ze was echt super, na 5 dagen niks gedaan te hebben!!!
Morgen ga ik lekker rijden. *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:31

Martine: Leuke filmpjes weer! Wat een dappere hond heb je zeg :), zo stoer blaffend op Kalife af :P.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:47

Voor de geïnteresseerden die nog niet via Uitzending gemist hebben gekeken. De herhaling van de uitzending van Holland's got talent met daarin de auditie van Daniëlle en Jauke begint nu.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 23:44

zohe, topic helemaal vergeten bij te houden.. Schaam schaam..
Zag in het snelle bijlezen leuke fotos! Ook van de touristen paarden waar Martine het over had, heb die inderdaad ook gezien. Spraken me nog aan of ik rondje wilde rijden... Uhh, nee, dankje..

Hier gaat alles zijn gangetje verder. Druk met werk, vriend en paarden dingen uiteraard

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 07:16

Hahahaha dat heb je he als je het zo druk hebt :P. Maar alles gaat goed dus daar in het mooie Friesland :).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:04

Zeker! Mooi weer nu, ben weer helemaal happy! En ff 2 daagjes vrij :)
En hoe is het daar in Katwijk?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:09

Weer even een Frío spam!

Hier stond hij even mooi te zijn. 5 tellen later voerde hij een soort rolkür uit omdat hij ongeduldig werd en het liefst gras wilde eten.
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:09

Knappe Frio!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:28

Debby – weer lekker thuis na een heerlijke vakantie, en xantha lekker ook even vakantie gehad, kunnen jullie weer lekker samen aan de slag
En je zoon lekker gehobbeld, fijn dat ze dan zo braaf is

Hele leuke auditie van danielle en jauke

Michelle – eindelijk de pup geniet er van hoe gaan de nachten?

Branka – knappe frio, lekker blijven spammen hoor

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:46

Lieve foto van Frio Branka!

Leuk Jauke en Danielle, zal de link ook nog eens bekijken :)

Saida leuk dat Rints het zo goed deed. Lekker opstappen en wegrijden. Geen foto's van Beda en Rints?

Martine, oohh die Mabrouk.. stoutert! :P Lijkt wel op Chico, die is ook niet gemeen, maar irritant dat ie kan zijn! Hij terroriseert andere vaak := . Die vinden het dan helemaal niet meer grappig hahaha.. Leuke foto's van die toeristenpaarden, kleurt mooi dat rood en geel! En leuke filmpjes, die hond van jou durft wel :))

Suus, alles goed dus! Druk druk.. :D

Deb, wat lief van Xantha! Leuk ook dat Tim het rijden zo leuk vindt, heb je geen foto's :D ?

Astrid, wat een rotweer he... ik vind het ook echt verschrikkelijk. ;(

Mies, en hoe doet Nina het :D ? En hoe gaat t met de katten?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 09:52

Frío lijkt dan absoluut niet op Chico (en dus ook niet op Mabrouk). Die wil rust. Spelen is prima, maar als ie geen zin meer heeft moet het ophouden. Helaas heb je van die roudouwers die door blijven gaan. Die zien dan zijn kont, helpt dat niet dan wordt zijn (rechter) achterbeen snel. Meestal voldoet dat, helaas niet altijd waardoor hij in het verleden al eens onder zijn deken een flinke bijtplek bij zijn staartaanzet had en ook een keer een week lang zijn staart niet kon optillen.
Ben dus blij dat hij al een paar jaar met alleen merries staat. Vindt ie prettig en gaat ook erg goed.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 10:11

Astrid het zou echt leuk zijn jullie te ontmoeten, mocht er een lastminute richting Djerba tussenzitten! Klinkt goed die kast, lekker voorpret zo :D

Debby ja haha, moet alleen nog leren om wat kortere filmpjes te maken, om een filmpje van anderhalve minuut te uploaden kost hier al meer dan een half uur dus wel een gedoe zo steeds :+ En super, zou ze het aanvoelen dat ze rustig aan moet doen met hem? Ik merk wel hoe die van ons al voorzichtiger zijn met kinderen meestal, heel bijzonder!

Esther hihi ja heel dapper, maar rent ook heel snel weer weg als het moet :')

Suus heee lang geleden, hoe gaat het met jou en je ventjes?

Branka hij staat er goed op, vind hem mooi zo helemaal wit! En fijn dat hij het met de merries wel goed kan vinden, tsja die kwajongens spelletjes moet je wel net van houden natuurlijk..

Ilona hahaha Chico is ook al zo'n terrorist dus! Krijgt hij nooit een geirriteerde opdonder van een van de andere paarden? Kalife laat hem dus maar begaan, sufferd..

Hier een klein filmpje van Mabrouk en Kalife, heb er nog wel meer maar moet eerst even uitvinden hoe ik erin moet snijden dan want ze zijn allemaal veel te lang dus dat duurt uren om te uploaden :') dat bloed op Kalife's buik komt trouwens van Mabrouk z'n tanden, hij is flink aan het wisselen..
http://www.flickr.com/photos/97911988@N00/5973020867/

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:02

Denise, dat genieten lukt prima! Het is echt een bolletje wol en zo verschrikkelijk schattig, de nachten gaan heel goed. Tot nu toe de nacht droog geweest.
Gisteravond hebben we der om 11 uur uitgelaten maar we waren zo moe van de hele dag op de camping zijn dat we even tv waren gaan kijken op bed en ik had wel me wekker gezet maar helemaal niet gehoord. Om 5 uur vanochtend schrok ik wakker, dus ik door me huis heen kijken of ik iets kon vinden maar madame lag heerlijk naar mijn bed te slapen. Pas om 6 uur werd ze wakker. Netjes alles weer buiten gedaan! Ze is gelukkig net zo lui als mij haha.

Ilona, Nina doet het geweldig!!
Hmm de katten, nou die kitten vind het wel leuk. Ze zitten elkaar de hele tijd uit te dagen. Die zwarte vind allemaal wel best, die kijkt er niet echt naar om en blijft gewoon liggen en gaat ook echt niet aan de kant als Nina aan gerent komt.
Die rode duikt elke keer weg en gaat hoog zitten kijken, alleen vanochtend na het uitlaten zaten ze met ze alle in me slaapkamer en toen heeft die rode er gepakt. Heel zielig, ze ging echt heel hard piepen. Had dr in der oogje geslagen. Kwam beetje bloed maar was meer aan de zijkant zeg maar. Het is niet dik en niet vies ofz en verder heeft ze er volgens mij ook niet echt last van!

Ik had de auditie al op tv gezien! Echt geweldig!! :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:25

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:25

fijn mies, lekker genieten ze zijn zo groot

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:27

borderjay schreef:
Hoi allemaal,hebben jullie dit topic ook gezien?

[LZP] Oproep: Help een meisje een mooie dag te beleven!

ik heb al paar kaarten klaar liggen,van alle gezinsleden 1 :D ik vind het een kleine moeite,en als je er iemand een groot plezier mee kan doen....

Had het gezien. Ga straks even een kaartje halen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:29

Branka, Chico is dus zo'n roudouwer.. Lang hengst geweest, en dus alleen gestaan vermoed ik tot zijn 5,5 jaar. Dus hij is én dominant en heeft wel achterstand wat betreft sociaalcontact.. Ik vind het ook heeel vervelend, ik verander er alleen zo weinig aan. Ik ga nu druppels geven, voor innerlijke rust.. want hij is ook zó snel gestresst. Wie weet helpt het.. Voor jou wel fijn dat Frío zo relaxt is.

Martine, nee meestal niet, paarden kunnen best veel van elkaar hebben. En op gras valt het ook altijd wel mee hoor, dan eet hij meestal.. Een paard die écht van zich afbijt wordt dan meestal weer knokken :=