Dan zie je weer dat familie toch heel erg belangrijk is.
Cyrina, leuke paardje om te zien

Vanmorgen ff naar Cranenbroek geweest. Jan had wat werkbroeken nodig. Gelijk vogelvoer gekocht voor de winter en kluiven voor de teck en nog 2 leggings voor onder een rokje. Daarna ff in t bos gelopen met Lemmyteck.
Nog even naar Gorinchem geweest. Daarna wilden we Pablo op de wei zetten maar toen we richting stal reden kwamen er 2 paarden in volle galop over de weggesjeesd. Dus gevangen, waren meer automobilisten gestopt. Herkende mijn buitenrijmaatpaardje dus ik haar gebeld maar toevallig kwam de andere eigenaar er al aan.. is gelukkig goed afgelopen.
Pablo op de wei gezet, Flan uit haar wei gehaald en bij hem gezet. Dan kunnen ze nu lekker snacken. Later in de middag ga ik terug.
Zal stalgenootje nog ff helpen met longeren. Daar is t een etter mee...

Ik heb inmiddels 1e lesje gehad met Pablo. Was erg leuk en leerzaam. Moet zorgen dat ik niet meer om de pas drijf

Dus ik heb iig huiswerk gehad.
Heb ook de zadelmaker gebeld die komt eerdaags een x langs om t zadel te checken. Als die geweest is wil ik ook nog een x de osteo / masseur langs laten komen, zijn rug is gevoelig en dat willen we niet zo houden.