[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 15:23

Saida, t was behoorlijk heftig. Wel erg mooi maar loodzwaar..
Dan zie je weer dat familie toch heel erg belangrijk is.

Cyrina, leuke paardje om te zien :j

Vanmorgen ff naar Cranenbroek geweest. Jan had wat werkbroeken nodig. Gelijk vogelvoer gekocht voor de winter en kluiven voor de teck en nog 2 leggings voor onder een rokje. Daarna ff in t bos gelopen met Lemmyteck.
Nog even naar Gorinchem geweest. Daarna wilden we Pablo op de wei zetten maar toen we richting stal reden kwamen er 2 paarden in volle galop over de weggesjeesd. Dus gevangen, waren meer automobilisten gestopt. Herkende mijn buitenrijmaatpaardje dus ik haar gebeld maar toevallig kwam de andere eigenaar er al aan.. is gelukkig goed afgelopen.
Pablo op de wei gezet, Flan uit haar wei gehaald en bij hem gezet. Dan kunnen ze nu lekker snacken. Later in de middag ga ik terug.
Zal stalgenootje nog ff helpen met longeren. Daar is t een etter mee... ~~}>

Ik heb inmiddels 1e lesje gehad met Pablo. Was erg leuk en leerzaam. Moet zorgen dat ik niet meer om de pas drijf :o schijnovergangen maken zodat hij netjes zijn echte overgangen loopt.. daar maakt hij nu soort van slidings van.
Dus ik heb iig huiswerk gehad.

Heb ook de zadelmaker gebeld die komt eerdaags een x langs om t zadel te checken. Als die geweest is wil ik ook nog een x de osteo / masseur langs laten komen, zijn rug is gevoelig en dat willen we niet zo houden.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 21:24

Haha, ja, ik had een toestel, dat ik niet vaak meer in de handen heb... :+ Leuk toch een zoekplaatje! Het paard komt zo wel tot haar recht. :D

Esther: Balen dat je mede-cursist zo slecht werkt! Da's een boel extra werk!

Margot: Haha, ja, ik dacht: "Kom om het gewenste effect te meten, gebruik ik hetzelfde bit met rijden..." Dat vond Sam ook een prima plan en hij was echt stier- en stiervervelend de dag erop onder het zadel! Zo veel verschil zit er dus in dubbele longe aan gewicht in de mond en vanaf de rug! 8-) Dus onder het zadel nog even doorgaan met een ander bit. Maar ik kreeg vandaag weer te horen dat dubbele longe de beste training is die er is voor je paard, dus ik ga er zeker mee door!

Mooi filmpje hoor.

Branka! Gefeliciteerd! Wat voor iets heb je gekocht?

Martine: Sam is ook geen mannenpaard.. ;)

Eline: Het is goede oefening voor Sam. Hij houdt van nieuwe dingen. Ik had wel de indruk dat ie er geen hekel aan had. Maar of ie het echt leuk gaat vinden, dat weet ik niet. Het leukste blijft voor hem toch wel gras... hihi

Symponic: In mijn hyves heb ik nog een paar foto's staan. Maar ik was er in de middag pas. Vanaf het moment dat de PRE zijn show samen met de WPN'er deed. 's Middags was er nog een geinige shet en een prachtige Lippi....
Afbeelding

Afbeelding
Mooi beeld overigens ook om de sfeer te tekenen. Moet je het enthousiasme zien van Piet!

Jellie: Ik hoop echt dat Pablo nu heel veel geluk gaat brengen aan jou, je man en de rest van je familie. Als een eerbetoon aan Co! Dit paardje gaat jullie gelukkig maken. Klinkt in elk geval heel goed!

Cyrina: Joh! Die foto's! Brrr, veulen ziet er ook niet erg levendig uit. Hopelijk vindt ie snel een zorgzamere baas! Ben het helemaal met je eens zeg. Grrr, dat zo iets kan in Nederland...

Jellie: Als die zadelman komt!!!! MAG ik dan ook komen?????? Zal me heel braaf gedragen en tot het hemd vragen. *D
Van wie heb je les gehad? Ben wel heel benieuwd.

idefix4

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 21:26

Vandaag mijn eerste dag gehad in Barneveld! Mijn eerste lesdag bij het MSFC. Wow, dat was interessant. Heel veel info gehad deze dag. echt reuze leerzaam!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 10:40

Die laatste foto geeft inderdaad Piet Bakker zijn enthousiasme helemaal weer! Leuke foto's, Anoek!

Ben benieuwd hoe de opleiding MSFC verder is. Blijf je ons hier wel af en toe op de hoogte houden?

Ik heb een Weijer Traveller 1,5 paards trailer. Niet super bekend, maar een lekker degelijke trailer.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 12:26

Margot: lol, tsja blijkbaar wel dus :+ wel maf dat jij dat nu zegt, dat je voorkeur uitgaat naar een hengst, las ook een hoop over parelliers die vinden dat mensen eigenlijk sowieso geen hengsten zouden mogen houden en er iig al helemaal geen parelli mee moet gebeuren :S tsja hier heb je nu eenmaal vrijwel enkel hengsten, alleen bij ons op de club staan twee merries, maar daar kijken ze ook allemaal niet van op of om, zelfs op 30 cm afstand langslopen doet Flaaf niets.. Maar verder is hij dus wel een beetje dominant := ow en jij zegt dat dat smakken betekent dat hij nadenkt, Flaaf doet dat echt heel vaak als ik naast hem sta. Dacht altijd dat hij dan wat te snoepen wilde, hij drukt dan ook vaak met z'n neus tegen m'n broekzak aan.. Of betekent dat dan toch iets anders? Helaas kan ik je filmpje niet zien! Youtube doet het niet hier in het land :(

Marielle: pb :) en over flaaf, ja zijn been ziet er al een stuk beter uit :) het is niet meer zo rood, en al wat minder korstjes erop :) hmm ook gevaarlijk, gelukkig is er niets gebeurd met die paarden over de weg..

Branka: leuk, nieuwe trailer!

Anouk: wat leuk! je gaat er wel inkomen dus, spannend :D

Hier gaat alles wel goed, ben eergisteren ziek geweest, knallende hoofdpijn maar gisteren ging het weer iets beter. Lekker met de paarden gerommeld, spelen, wassen, borstelen. Met Flavio z'n beentje gaat het al een stuk beter. Arme jongen wordt alleen gek van de vliegen, het zijn er nu echt idioot veel. Gelukkig geen horzels! Verder is het hier weer prachtig weer, 30 graden en zonnig, zoals gewoonlijk 8-)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 15:05

lakshmi schreef:
Margot: lol, tsja blijkbaar wel dus :+ wel maf dat jij dat nu zegt, dat je voorkeur uitgaat naar een hengst, las ook een hoop over parelliers die vinden dat mensen eigenlijk sowieso geen hengsten zouden mogen houden en er iig al helemaal geen parelli mee moet gebeuren :S tsja hier heb je nu eenmaal vrijwel enkel hengsten,

_O-

Zou niet mogen? Arme hengsten. Waar heb je dat nu gelezen, waarom zijn de 'gevaarlijke' hengsten bij ons dan zo mak als een lammetje en willen ze net zo hard hun best doen als elke willekeurig ander paard -ahem- merrie? Streep die zinnen in dat boek maar snel door met zwarte inkt!

Joehoe ik ben er wel, maar ben n beetje druk!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:45

over parelli ik wilde dat weer oppakken
deed voor heen met mijn merrie
die erg dominand was en ze was heel moeilijk ze kon zelfs gevaarlijk zijn vraag maar aan Ilona die heeft haar zelfs verzorgt en ook hoe ze was.
Nou Baron is echter 100000000000000000000000000000000000x liever dan zij.

maar oke ik dacht ik heb ooit lessen gehad van een kennis die toch vlak bij mij stond met haar paarden.
dus vroeg ik het weer om weer telessen maar dan met baron
nee dat mag niet met een hengst ??
dan moet je eerst level 5 halen kreeg ik tehoren.
ja oke dan moet ik eerst veel geld uit geven aan die lessen om levels tehalen met 1 van hun paarden. 8)7 8)7
maar ik wil gewoon voor de lol parelli doen en geen levels halen :o
gewoon dingen leuk leren en om leuk een bad tescheppen :D

Ik vind het zo raar dat ze niet met hengsten willen werken.
mijn merrie was gevaarlijker dan Baron en Macho bij elkaar.

beetje het gedrag van macho alleen iets erger.
en die wilde ze wel aan pakken voor me toen ik het niet meer wist wat ik nou met haar aan moest.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 11-10-09 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:46

Even een weekendje druk en er zijn een berg reacties bij.

Cyrina: De merrie is mooi. En haar afstamming ook. Heel verleidelijk. Vriendin heeft afgehaakt, maar nu zit ik er zelf toch wel redelijk mee in mijn hoofd. :P

Nombrado: klinkt grappig, had die blik van je paard wel even willen zien. Mexicaanse griep stelt niks voor dus? Had nogal horrorverhalen gehoord.

Jellie: lekker dat je les fijn ging.

Anouk: Ik heb in het begin het longeren en lange teugelen een halster gebruikt om niks te verpesten voor het rijden. Dubbel longe is best lastig. Het is zeker goed. Al is werken aan de hand ook zeer effectief denk ik.
Gave foto's!

Martine: veel parelliers zijn nog niet zo ver en durven het daarom niet aan, plus dat veel mensen van mening zijn dat hengsten wild en levensgevaarlijk zijn. Ik vind hengsten geweldig, alleen heb ik mijn paarden graag bij ons in de kudde en niet op stal en dan mag het niet, maar als ik een hengstenkudde kon vinden of vormen zou ik het wel weten. Overigens mag je voor je level 3 bent niet met een hengst naar cursus ook. In Nederland dan.

Hier was het weekend fijn. Veel paard. Gisteren had ik les met Aliso en dat ging super. Ingewikkeld verhaal maar er was nogal een eyeopener. Zo geweldig leuk is die Franse rijkunst. Vandaag wat lange lijnen gedaan en alles van gisteren even in alle rust geprobeerd met hem. Het was leuk.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 20:20

Goh, het gaat rustig hier! Ik kan het ook eens bijhouden... ;)

Branka: Een Weijer Traveller. Idd, ik heb er ook nog nooit van gehoord! Hij lijkt een beetje op de onze: Een Hotra-trailer hebben wij. Ook een fijne trailer en niet echt een bekend merk. In Drunen zit een dealer van Hotra. Het voornaamste is dat ie makkelijk volgt enzo hè. Onderhoud heb je altijd nog zelf in de hand!

Martine: Stuur ons ook wat zon? Hier was het nat vandaag... Van mij mag je de regen wel hebben nu hoor!

De foto's die ik hier nu heb neergezet, zijn puur om te laten zien wat de sfeer was, hoor. Iedereen kreeg een kans en in het begin moest Kelly met die witte op de eerste foto nog heel goed wennen aan het paardje. Ze hadden elkaar daarvoor nog nooit gezien. Uiteindelijk waren ze samen ook heel erg goed bezig. En die shet was gewoon zo leuk! Die wilde ik jullie niet onthouden. Zo zie je maar, dat je met elk ras kan LT'en... Het toestel was ook niet zo heel geschikt. Maar er waren er een paar toch best leuk gelukt.
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 11-10-09 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 20:22

Margot: Als ik een halster ga gebruiken, loop ik het risico dat ik na de winter een kei in waterskieën ben! Ik heb wel wat bit nodig. Maar ik ga zeker door en begin met de stap. Als we dat goed beheersen ga ik weer verder, met begeleiding (hoop ik).

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 21:15

idefix4 schreef:
Margot: Als ik een halster ga gebruiken, loop ik het risico dat ik na de winter een kei in waterskieën ben! Ik heb wel wat bit nodig. Maar ik ga zeker door en begin met de stap. Als we dat goed beheersen ga ik weer verder, met begeleiding (hoop ik).

Haha :D Het grote voordeel is dat je dan je sportschool abonnement uitspaart.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 21:45

Anouk, ik hoop t ook :j Ik weet niet of we er zelf bij zijn als de zadelman komt.
Hangt ff van t tijdstip af. Zag trouwens bij je opleiding Wim Back staan.
Die heeft ons indertijd zo fijn geholpen met Flan +:)+

Martine ziek geweest maar gelukkig wat opgeknapt. Lekker met de paarden in de weer geweest.
Irri van die vliegen..

Bully, lekker gelest en eye-opener gehad :)

Ben vanmorgen eerst alleen naar stal gegaan. Het Pablo op de wei gezet en Flan binnengehaald. Nog ff met Roos gewandeld.
Daarna Flan gezadeld. Had met buitenrijmaatje afgesproken om een blokje om te doen. Dat was leuk en gezellig.
Pablo had in de tussentijd met een andere tinkermeiske gestaan en dat ging prima :) Nadat ik Flan had afgezadeld heb ik Jan ff opgehaald. Pablo weer uit de wei gevist en gepoetst. Zijn hoeven waren smerig dus voor t eerst de wasplaats op..
Dat deed hij redelijk braaf. Met eraf gaan wilde hij wel even over me heen denderen dus even duidelijk teruggezet.
Daarna opgezadeld en in de binnenbak gaan rijden, t regende helaas.
T eerste stuk ging t rijden helemaal niet. Stonden zoveel mensen aan de kant en dan word ik zo nerveus en ga zo raar doen dan..
Gelukkig ging t steeds beter naar mate de tijd vorderde. Doe mijn best om zoveel mogelijk te rijden als in de les maar dat lukte nog niet echt. En wat dat betreft kan ik ook erg giftig worden van Jan want die blijft na t rijden alleen daarop hameren..
1x zeggen vind ik best maar als ie bezig blijft ontplof ik bijna.. dan gaat de lol er voor mij ook gauw vanaf :+
Kan niet van mezelf verwachten dat ik na 1 les alles met mijn ogen dicht gemakkelijk doe..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 21:55

Door spanning lukt het zelden zoals in de les ;) Gewoon denken dat zij jouw paard helemaal niet kunnen rijden en zelfs als ze het al kunnen mogen ze het niet! }:)
Zelf heb ik de laatste tijd meer en meer iets van "kijk mijn paard eens lekker sjouwen!" :o En vaak genoeg lijkt het of Frío dan ook nog even wil laten zien dat het echt goed gaat :D
En Marielle, het kan echt nog erger hoor. Heb stalgenoten, moeder en dochter, die compleet anders rijden dan ik en dan ik zou willen. Moeder rijdt nauwelijks en ging mij uitleggen hoe ik Frío moest rijden. Dus legde ze het principe voorwaarts neerwaarts uit... tja, dat hadden we 1,5 jaar eerder al in de training verwerkt en prompt ging Frío stukken minder lopen dan toen ik mijn eigen ding deed. Vervolgens stelde ze voor dat haar dochter wel even op Frío zou stappen om het voor te doen..... "Ehhhhh.... liever niet, moet het uiteindelijk toch zelf doen" of zoiets heb ik toen gezegd. Heel beleefd :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:03

:)) Dat was heeel beleefd haha.
Bedankt voor de opkikker :) Zal dit in mijn oren knopen en proberen om er volgende x ook zo over te denken..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:21

Jellie: Haha, herkenbaar!
Sam was vandaag gewoon geen paard maar een ezel. Wow. Wat was die tegen de hand! Ik heb vrijdag heel veel ingeleverd met mijn (dubbelgebroken) bit. Frank keek mee, dus ik was wel wat met mijn handjes bezig, maar Frank lette er secuur op, dat het niet te veel was. Maar Sam had er echt tabak van! Ik ga de data dat ie zo lastig is bij houden, want volgens mij heeft het met de stand van de maan te maken :+
En ik word ook altijd heel nerveus van kijkers.

Wil je me een pb sturen wat de behandeling ook al weer was bij Flan? Ik zei het op de opleiding over die inspuitingen en dat keurden ze daar heel hard af. 'Waren vast cortisonen!' Maar idd Wim gaat mij ook lessen geven! En Gerrie loopt weg met Wim. Dus dan vermoed ik dat hij toch iets anders heeft gedaan, dan dat zij zeggen. Bij Flan was het spat of iets anders? Ik wil het nu graag even duidelijk in beeld hebben voor mezelf. Ik heb het allemaal wel gelezen toen, maar hoe het ook al weer precies zat. :o ?
Mag ik anders het nummer hebben van die zadelmaker, dat ik hem kan bellen en het hem kan vragen? (mag ook via PB hoor) Wel jammer dat je er niet bij bent als hij aan de gang gaat. Vind je het geen vreemde manier van werken? Ik zou daar bij willen zijn als eigenaar. Bij ons is Bianca Boonakker geweest bij Despi. Zij is MSFC'er en heeft ook een andere achtergrond erbij. Ze kon heel veel vertellen en die kennis komt bij elk paard van pas.

Branka: Dat soort gedrag komt toch alleen voor in de scheepvaart? Iets met stuurlui die aan wal staan? :D Wat een muts zeg! Bij mij mogen ze het meteen laten zien.... Maar ja, Sam straft dat soort mensen echt keihard af. Hij slaat meestal op hol ofzo. Echt een heel leuk paard dan... 8-)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:31

Anouk, Sam een ezel :+ haha wie weet heeft t met de maanstand te maken... je weet nooit met die kerels.
Ik kan t van Flan hier ook nog wel zetten want pasgeleden vroeg iemand anders er ook naar. Maar ze krijgt geen gewrichtsinspuitigen, die zijn idd niet denderend. Maar ze krijg in de peesschede een soort van Synnovia ingespoten.
Ze prikten de bulten leeg, daar kwam veel sap uit en dat hoort dik te zijn en geen water.. daarna spoten ze de soort synnovia erin. Dit moet het iig wel een halfjaar stabiel houden.
Verder is alleen opereren en optie maar dat geeft minder kans op succes dan spuiten.. tja dan kies ik echt voor de spuiten.. kunnen anderen t er nog zo hard niet mee eens zijn maar ik doe wat ik doen kan en luister dan liever naar de arts dan naar 1000 anderen..
Flan heeft geen spat maar bindweefsel verkleving in de peesschede.
Ik zou er ook bij willen zijn maar heb buiten mijn kerstvakantie en atv geen vrije dagen meer, Jan kan er waarschijnijk wel bij zijn (die heeft nog wel dagen) maar eerst maar horen wanneer hij komen kan. En als Jan niet kan is stalgenootje erbij. Komt heus wel goed. Zorg altijd dat alles netjes geregeld is.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 22:41

Dat klinkt inderdaad niet als corticosteroïden. Ben daar zelf ook een beetje tegen door mijn voormalige studie fysiotherapie (helaas net niet afgestudeerd). Het lijkt een beetje als wondermiddel gezien, maar vaak wordt vergeten te melden dat absolute rust nodig is (bij mensen althans).

Anoek, ik laat niet graag anderen op Frío rijden. De combinatie van rijstijl en zijn trotse karakter zijn denk ik de belangrijkste factoren. Mogelijk dat iemand hem kan dwingen, maar dan weet ik dat hij het vreselijk vindt en zich ook enorm kan verzetten. Handen te laag is bij hem onmiddelijk kop richting Jezus. En als mensen hun handen dan gaan vastzetten zal hij zich daar best wel tegen verzetten. Dat vind ik zonde want op het moment is het een paard dat doet wat de ruiter vraagt. En soms blijk je dan meer of andere dingen te vragen dan je dacht :+
Er zijn eigenlijk maar een paar mensen die altijd op mogen stappen en een paar anderen die eens mogen proberen hoe hij loopt. Maar dan wel als ik erbij ben!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 07:07

Goedemorgen :O

Had geen zin om op te staan.. bed was veel te lekker.

Branka, corticosteroïden zijn t niet. Ze doen in t geval van de peesschede er nep synnovia of echt synnovia in. Deze injectie kan ze gewoon ieder half jaar halen zonder consequenties.

Ooit heeft wel ze een x 1 gewrichtsinjectie gehad in Utrecht. Ze heeft in haar voorbeen lichte artrose en de kreupelheid bleef maar terugkomen. Dit heeft ze 1x gehad om de visuele circel te doorbreken. Toen moest ze wel eerst 2 of 3 weken op boxrust.
Uiteindelijk heeft dat wel geholpen toen.

Kan me goed voorstellen dat je liever geen andere mensen op Frío laat rijden.

Fijne dag!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:29

merk dat het tempo hier flink gezakt is!! Kan wel weer een poging wagen ;)

Branka, ik zag dat je in dat spiertopic een foto van frio had gezet, heb je daar nog reactie op gehad?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:31

Het gaat er lekker rustig aan toe in het forum zeg, ik heb maar 3 blz. bij hoeven lezen na het weekend.

Jelle : fijn dat je lekker gelest hebt.
Anouk: Elk paard heeft zo zijn slechte dagen, die van mij heeft het als het waait (en gelukkig in NL waait het nooit :D )
Martine: fijn dat het been goed vooruit gaat, blijven smeren maar.
Ik heb gisteren een lekker buitenritje gemaakt zodat ze even haar benen kon strekken en voor de rest hebben ze heel de dag in de wei gestaan.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 08:35

Jeetje wat gaat het toch snel. Ik kan niet alles bijlezen want dan ben ik dagen bezig ;)

Maar ga vanaf hier weer braaf meelezen & reageren.
Huisje is helemaal klaar! :D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 09:13

Hoihoi! Even een berichtje van mij :D

Fijn dat je eerste dag leuk was Anouk! Jammer dat Sam zo wisselend blijft.

Martine: fijn dat het been wat beter wordt!

Bij ons was het van het weekend ook errug nat! Woensdag ben ik zo ontzettend nat geregend, verschrikkelijK! Ik wil ook wel wat zon inderdaad, haha!

Gisteren heb ik clinic gereden met Nadina bij Jaq Evers, wat een prettige man! We kregen met ons clubje nog een compliment dat we zo'n leuk groepje waren (reden met 3 bekenden, allemaal dezelfde instructrice, wel lollig), en dat voor Z-ruiters, whaha! :+

Was leuk weer in een binnenbak te rijden. Voor en na de les heerlijk buiten in en uitgestapt. Met 3 vossen in vol ornaat de weg op, zal er grappig uitgezien hebben :D

Vorige week met Nadina naar het bos geweest en een puzzelrit gereden, was zo heerlijk! Ik zit weer vol energie := We hebben zelfs een slalom race gedaan inclusief verkleden, lollig joh! Voelde me weer even het meisje van vroeger dat zoveel schik had met de paarden, heerlijk!

In december is een clinic van Piet Bakker, ik heb me meteen opgegeven. Het lijkt me zo leuk om met lange lijnen te werken!

Zo, nu weer snel aan het werk. En proberen jullie bij te houden :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 09:43

Mies_Apollo schreef:
Branka, ik zag dat je in dat spiertopic een foto van frio had gezet, heb je daar nog reactie op gehad?

Enige reactie was van die dame die nogal het hoogste woord voerde dat op die foto de bespiering niet goed te zien is.... Kan er niets aan doen, maar kreeg toen een beetje het gevoel dat ze graag negatieve kritiek geeft. Jammer dan.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:12

heb het even terug gelezen, maar volgens mij kon ze het van die foto niet goed beoordelen....
Qua negatieve kritiek vind ik het persoonlijk wel meevallen... ze geeft bij een aantal ook goede punten aan, maar kijkt vooral vanuit de verbeterpunten, wat ik wel positief vind! Er stonden echt wel een aantal foto's tussen waarvan de mensen alleen maar wilde horen hoe mooi en goed gespierd hun paard is...dat ze die dan overslaat en op de mensen reageerd die zelf meer in twijfel zitten vind ik juist wel een goed punt.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 10:34

Ik zie ook zeker de dingen wel die ze benoemd, maar ik vind dat ze ook erg vanuit haar eigen opleiding kijkt terwijl er meer is.
En als die foto niet te beoordelen is, wat ziet ze dan graag voor foto?