Frank: Ja, echt een heerlijk weekend!! Alleen zaterdag met het westernrijden is iets verkeerd gegaan in mn rug, voelt beetje apart aan... Helaas geen camera mee zondag, maar wel met mijn mobiel wat foto's gemaakt die ga ik nog op de pc zetten 
Mies: Whahaha, een cowboyblik
Ik zag die foto hier op bokt en ik dacht Jasmijn moet je die nou plaatsen, mn kop
haha!Filmpje is wel beetje ver af, dus kan er niet heel veel over zeggen, behalve dat ze flink kan crossen 
Peet: Leuk hoofdstel hoor, en je bent flink verwend zeg (of, nouja Tsjillert eigenlijk haha
)
Jolynn: Ja, t was echt té grappig
Hij dacht gewoon haha ik ga winnen van het andere paard, hij was helemaal opgefokt 
Sanne: Veel plezier bij Fifty vandaag!
Ilona: Ja, ik hou daar ook van dat soort acties, echt geweldig
Was ook echt een leuke man, een echte cowboy haha! Maar was ook wel grappig want hij pikt ook van diverse stijlen (ook nh) iets mee, daar hadden we het ook over gehad 
Saida: Ja, tis echt leuk daar! Echt een aanrader om een keer te doen, dan ga ik ook nog wel een keer mee haha 
Furia had dat in het begin ook, als hij bang werd dat hij echt in mij wilde kruipen maar dat vond ik niet zo'n goed idee
Is ook nog een beetje een kwestie van je positie als leider bevestigen, en dat ze inderdaad het vertrouwen in je krijgt.
Lindy: Gefeliciteerd!!! Gaaf joh, ben benieuwd naar de foto's 
Nou, nog even wat meer over gisteren:
We gingen dus om wat voor tienen weg bij stal, het plan was naar de dorpjes aan de kust te rijden waar wij (die stalgenote en ik) een soort van zijn opgegroeid met buitenrijden, we kennen die omgeving allebei heel goed, maar we zijn er nooit samen wezen rijden.
Dus we zijn over de weg, door Alkmaar en tunneltjes etc heen geweest, door de polder en toen waren we in het bekende gebied.
Furia was zo braaf maar wel onwijs oplettend en actief, ben echt MEGA trots op hem, mijn jonkie die zich zo keurig gedraagd! Ook groot deel van de tocht voorop gereden wat een tijd terug wat minder ging omdat ie van alles schrok, maar dat ging nu ook super fijn, hij vond de nieuwe omgeving hartstikke leuk en was echt vrolijk om zich heen aan het kijken.
Eerst zijn we langs mijn oude manege gereden, daar waren wat oude lesgenootjes dus even hoi gezegd, kreeg veel vragen over mijn bitje
Toen zijn we verder gereden naar de "Berenkuil", dit is een lunchcafe midden in de duinen waar ook plek is om de paarden vast te zetten en daar stond een picknicktafel dus heerlijk gezeten en de paarden vermaakten zich ook prima. Toen even laten grazen en weer op weg gegaan, richting huis.
Toen verdwaalden we een beetje
Maar vonden al snel weer de route terug. En toen nog even op een plekje in de polder gestopt waar een bankje stond en ook een plek waar de paarden goed konden worden vastgezet met heerlijk hoog gras, daar waren ze erg blij mee!
Ook nog 2 keer gesprongen, 1 keer erg in het begin was een greppel, die vond ie maar niks maar de tinker was er al door heen gebanjerd dus toen stond hij aan de ene kant dat vond hij al helemaal niks
Ik merkte al aan hem dat hij op het punt stond een sprong te nemen, en dus ook echt een mega sprong, echt grappig
En in het bos waren we een boomstam tegengekomen, daar ging hij ook ruim over heen. Volgens mij zou hij cross heel leuk vinden, want voor "gewone" hindernissen doet hij nooit zo zijn best.
Heb dus overigens ruim 15 uur in het zadel gezeten dit weekend
Das voor mij iig wel een record haha, vind het wel stoer!
Nou, hier toch al wat fotootjes van mijn lieve, knappe, stoere paard!

Issie knap of issie knap?