Eerst mijn instructrice en ik daarna het ging super, al ben ik nog wel wat gespannen wat ik vooral in mijn houding terug zie.
Kijk maar

MIJN BENEN

en dan ben je blij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen maar een cobje besteld!

*
en op 5.30 gaan we nog een keer (alles daarna is gepland)

vol in de remmen 
Het staat Tsjillert echt super goed!
, want daar ben ik afgelopen weekend niet aan toe gekomen.
Grappige man ook. Ik hou daar wel van, een beetje humor
. En wat kunnen paarden hard gaan he
En die pizza ging er wel in hoor!! Heeeeeeerlijk, ik hou echt van pizza
Althans, eigenlijk Tjillert, maar ja
.
.. Dus het is maar hopen dat iemand m kan ophalen
Gefeliciteerd met Encanto!

JIPPIE!
GEFELICITEERD!

weet het net een uurtje
Ga zo weer heen om foto's te maken
Een palomino is stoeeer!!!
. Wanneer krijgen we foto's?!?!

. Echt ineens keihard weg sprinten
. Lijkt me niet zo leuk als je erop zit
. Ik ben niet zo'n held hahaha
. Maar gelukkig kan jij het wel handelen! rij je nu bij je vriendin in de bak, of is jullie bak weer mooi opgedroogd? 
maarja leuk is anders! *de gecontroleerde galop ging iets beter qua tempo* 
Ik zag die foto hier op bokt en ik dacht Jasmijn moet je die nou plaatsen, mn kop
haha!Filmpje is wel beetje ver af, dus kan er niet heel veel over zeggen, behalve dat ze flink kan crossen 
)
Hij dacht gewoon haha ik ga winnen van het andere paard, hij was helemaal opgefokt 
Was ook echt een leuke man, een echte cowboy haha! Maar was ook wel grappig want hij pikt ook van diverse stijlen (ook nh) iets mee, daar hadden we het ook over gehad 

Is ook nog een beetje een kwestie van je positie als leider bevestigen, en dat ze inderdaad het vertrouwen in je krijgt.
Toen zijn we verder gereden naar de "Berenkuil", dit is een lunchcafe midden in de duinen waar ook plek is om de paarden vast te zetten en daar stond een picknicktafel dus heerlijk gezeten en de paarden vermaakten zich ook prima. Toen even laten grazen en weer op weg gegaan, richting huis.
Maar vonden al snel weer de route terug. En toen nog even op een plekje in de polder gestopt waar een bankje stond en ook een plek waar de paarden goed konden worden vastgezet met heerlijk hoog gras, daar waren ze erg blij mee!