Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DinkeyGirl schreef:*dubbel*
Zijn de quote en edit knoppen nou omgedraaid?!
Wel allemaal leuke berichten, er blijft alleen niet zoveel hangen bij mij
Ik moet zometeen naar Jielt toe, en het regent hier behoorlijk
Aii, dat is echt minder. Ik wou lekker gaan rijden, maar er is alleen een buitenbak.. Hmm heel hard duimen dat het stopt met regenen dan maar

Had je al een tijdje niet gezien in het topic.. Ook erg druk zeker? Hoe is t met je zwarte beauty
Een eigen trailer, en straks ook nog voorzien van gouden letters met Picasso
Geweldig hoor! En ook leuke foto's, jou cameraatje doet het goed hihi!
Echt schrikken he als ze kreupel zijn. Zeker als niks dik is of wat, dan weet je helemaal niet waar je het moet zoeken.. Maaaar gelukkig niks aan de hand! Gelukkig maar
Prinslover schreef:Lusitana: Wat leuk zeg dat je het veulentje hebt gevoeld! Wil je het wel zelf houden of zijn daar de mogelijkheden niet voor?

jeejtje..
wat maken jullie allemaal leuke foto's zeg! T had wel flink gesneeuwd.. hier ook. khad de helft van de weg naar huis moeten lopen! Toen was ik thuis en toen begon de zon weer te schijnen en de sneeuw was zo weg.
Vorig jaar had ik romero hartjes gespoten
Nu krijg ik denk ik geen gelegenheid daarvoor.. maar toch
en de garantie op deze is natuurlijk 2 maanden geleden verlopen

(of is dat wel een heel positieve gedachte ..zeg maar een onmogelijk iets ..dat van een tijdje geen pech ..
word er zo moe van ..pff ..t mag nu wel eens een paar jaartjes mee zitten hoor !)
al is het er maar 1..
,ja lijkt me wel wat...
Het is echt droog geworden gister! Oh wat was ik blij, en helemaal toen ik van me paard afstapte. Lekker droog gereden en ook nog eens op een super braaf paard. Hij deed weer zo zn best gister, lekker voorwaarts en nagevelijk. Ik heb zelfs een aantal keren netjes kunnen aanspringen in de galop rechtsom. Ben weer trots op mn mannetje
Dat het zulke gekke paarden zijn, hihi! Heb jij dat weer, maarja ze zijn dan wel stout, maar heel mooi, misschien maakt dat nog iets goed
. Ik zou die klus ook aan manlief overdragen, want dat is niks voor een meid haha
) 
ja Gambit is een woest peerd

Het zit je ook niet mee... kan de wasmachien niet worden gerepareerd door een klusjesman ofzo? Wel balen zeg...
)