Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Tarzan schreef:Fuego had 3 kruinen op z’n hoofd Elisa, geen idee wat dat betekende![]()
Dat eenkennige in het aandacht geven aan anderen herken ik, ik mocht van Fuego ook nooit een ander aandacht geven, dan eiste hij die aandacht wel even op![]()
Rambo is echt een brave dodo, alleen dan een onzekere dodoRambo boeit het ook niet wie met hem loopt of rijdt of wat dan ook, zolang hij z’n aandacht en eten maar krijgt
Fuego daarentegen kon ik niet zomaar iedereen geven, die vertrouwde niemand buiten mij of mn zoontje haha! Zo grappig eigenlijk ook, m’n zoontje durft geen enkel paard eten uit de hand te geven, maar Fuego deed dat zo lief en voorzichtig, die wilde hij altijd voeren
Succes met de verhuizing Jenara!
_Tarzan schreef:Audeata, Fuego wilde ook alleen maar harder, Rambo ook haha!
Gefeliciteerd met je punten!![]()
Vandaag een meisje van 9 jaar op stal op Rambo laten rijden, mega lief, braaf en voorzichtig met haar, ze had zelfs gedraafd haha zo schattig!![]()
[ Afbeelding ]
Hoe braaf wil je ze hebben?![]()
![]()
Bij mij had Rambo het voorjaar in z’n hoofd, hij ging met z’n kop schudden en gek doen bij het aangalopperen, meneer had er zin in hahaha![]()
Dus even paar rondjes gas gegeven, braverd dat het is