Wat een heerlijke oortjes foto Dorien

Ik heb even een ELJITP gemaakt, hebben jullie er ook 1?

[EJL-ITP] Een 2016 met allemaal Spaanse mannen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorien66 schreef:Daar is 'ie dan, een (onscherpe) oortjesfoto van mijn eerste buitenritje alleen met Pintu. Alles nieuw voor hem, en hij deed het super![]()
[ [url=m/hY6aRZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dorien66 schreef:MissDD en Azmay: waarom nu nog niet? Paarden nog te jong?
Pintu ging gelukkig met de vorige eigenaar veelvuldig alleen naar buiten, dus dat is geen probleem voor hem. Maar verder was natuurlijk alles nieuw voor hem en kwamen we ook nog eens drie regelrechte uitdagingen tegen. Maar, hoe moeilijker de uitdaging, hoe makkelijker hij ermee omgingHet huisnummerbordje van de buurman was voor hem het spannendst...
EdkingEnzo: nee geen EJL-ITP van mij. Nooit gedaan met vorige paard, en ben het nu ook niet van plan
Azmay schreef:Met Diva heb ik goede hoop dat het gaat kunnen maar die is 3,5 en moet ik nog voor het eerst op. Kim rijden lukt me gewoon niet, hopelijk kan mijn nieuwe bijrijder dat doorbreken.
Dorien66 schreef:Azmay schreef:Met Diva heb ik goede hoop dat het gaat kunnen maar die is 3,5 en moet ik nog voor het eerst op. Kim rijden lukt me gewoon niet, hopelijk kan mijn nieuwe bijrijder dat doorbreken.
3,5 is inderdaad nog hartstikke jong, zou ik zelf ook nog niet op gaan zitten.
Zal je berichten eens nalezen, over Kim, want dat weet ik niet, waarom dat niet wil. Ik hoop wel voor je dat het lukt met de nieuwe bijrijder
Azmay schreef:Lichamelijk ben ik zelf niet gezond waardoor ik haar niet door gepakt krijg, ze is ook wat onzeker en dat versterkt elkaar zeg maar door mijn vermoeidheid. Ik denk ook niet dat het snel een paard zou zijn waarop je in je eentje naar buiten kan, zelfs als het rijden bevestigd is. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit toch?
haf_sjakie schreef:Altijd leuk om iets af te kunnen spreken, hopelijk kan ik tegen die tijd ook rijden op Yuna, maar anders is wandelen ook al leuk
Wij staan op pension in Loon op Zand, weg oversteken en meteen de bossen in, kan niet dichterbij.
Schuin tegenover ons is manege van Loon, hier kun je ook eventueel een box huren voor een nachtje of weekend
Azmay schreef:haf_sjakie schreef:Altijd leuk om iets af te kunnen spreken, hopelijk kan ik tegen die tijd ook rijden op Yuna, maar anders is wandelen ook al leuk
Wij staan op pension in Loon op Zand, weg oversteken en meteen de bossen in, kan niet dichterbij.
Schuin tegenover ons is manege van Loon, hier kun je ook eventueel een box huren voor een nachtje of weekend
Ga je al beginnen? Yuna is pas 2,5 toch?