[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:22

bijna geen last meer van mijn kies, :D

ilona lekker weer gereden dus.

knappe foto's van sintra

en michelle bijna je pup ophalen, en ook gelijk een cursus geboekt heerlijk hoor

nu even aankleden en lekker lessen met mijn kanjer

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:37

goeiemorgen!

gave foto's van Sintra zeg!

he Denise, zijn we samen jarig vandaag??!! *\o/*
gefeliciteerd!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:45

denise gefeliciteerd!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:47

Denise en Ellis gefeliciteerd!! :D nog leuke plannen voor vandaag?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:48

Astrid leuke foto's van Sintra! En ja een last minute is altijd wel handig :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:50

Ellis en denise, gefeliciteerd! :D Nog verwend dames? *\o/*

Wat een gave foto's van Sintra! Die eerste is echt lachen :D . En die derde is mooi zeg <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:26

thanx! :D

ik had appeltaart gebakken en net is mijn moeder een bakkie komen doen...
dacht dat 'ie best goed gelukt was maar de onderkant was nog niet helemaal gaar... :=

geen echte plannen vandaag, eind van de middag komen mijn ouders, broertje en mijn oma en gaan we lekker pannenkoeken eten! :9

verder ga ik zo lekker even naar stal, Fifi is weer thuis! *\o/*

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:01

Ellis en Denise: Gefeliciteerd! Maak er maar een mooie dag van :).

Lekker trouwens dat fifi weer thuis is! Kan je dr lekker elke dag vertroetelen!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:07

Ellis en Denise gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:22

Oh fijn, fifi weer op stal! :D En lekker eten vandaag hmm :D .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:33

Ellis en Denise gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

Wat fijn dat Fifi weer terug is op stal!! Hmm pannenkoeken, lekker!! hahah

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:46

Super dat Fifi weer thuis is, da's ook een mooi verjaardagscadeau :D

Na een jaar dezelfde camera te hebben kwam ik er gisteren met dank aan de 3 jarige speelgrage dochter van een vriendin achter dat er TOCH een videofunctie opzit.. Een klein rood knopje waarvan ik altijd vermoedde dat dat de autodestructieknop oid was := :')

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:10

thanx!

ha dan kun je nu ook filmen! :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:13

Ja! Heb ik een beetje zitten pielen met de telefoon, filmpje waar je dan amper wat op ziet... Blijkt de camera gewoon super goede kwaliteit filmpjes te maken :') Lekker suf!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:42

Martine, over die hoofdwondjes, jij hebt geen schimmel :D Die kunnen er namelijk zwarte krassen aan over houden, hij heeft dit ook al overgehouden aan een ander mini-wondje op zijn hoofd helaas..Maar het lijkt goed te genezen!
Nog maar een maandje, spannend zeg! Beval je thuis of heb je daar ook goede ziekenhuizen? Zo en bij jullie zelfs 50 graden! Das wel teveel van het goede haha. Haha, Fuur vind de waterslang ook altijd prachtig:

Afbeelding

En wat lief van Darius, ik las laatst hier op bokt ook een topic of paarden dat nou aanvoelen, lief hoor!
En had je topic al gevonden :D Foto van Mabrouk met zadel was errug stoer, maarre binnenkort fotosessie van Mabrouk he! :D
En doe maar meteen een filmpje van hem nu je de knop hebt gevonden :')
Zie zelfs nu dat je dat krasje lichtjes ziet hier op de foto, misschien alleen als je weet waar het zit, maar het zit paar cm van zijn oog rechts op de foto. Heel klein rond haaltje.
Esther: Hoe is je sollicitatie gegaan? Shaddy een weekje vakantie, heerlijk dat je er weer zo mee kon wegrijden!
Saida: Wat een lieve foto van Rints! Hihi, dr manen zo gek opgeknot, ze ziet er nog wel mooi zwart uit voor de zomer :j
Nadia: Welkom hier! Heb niet zoveel verstand van Knabstrubbers, maar is 'aus der schützenden Hand' een stalnaam oid, zie het wel vaker voorbijkomen als ik het over knapstrubber zie gaan.
Denise: Ook hier gefeliciteerd, leuke dag? Of gewoon aan het werk? Beterschap nog met je verstandskies, gelukkig ging het al een stuk beter las ik.
Astrid: Heeeele mooie foto's van Sintra! Als je wilt beginnen met een goedkoop zadel ivm ontwikkeling, zou ik een wintecje nemen. Heb die zelf ook in het begin gebruikt met Fuur!
Ellis: Ook nog gefeliciteerd en super fijn dat Fifi weer thuis is!!

Zo, gisteren lekker fanatiek weer op de fiets naar Furia geweest. Die ging weer best fijn in de bak!
Ook weer even Spaanse Pas en liggen geoefend, ging wel goed. Wat een cadeautje was het weer gisteren, ze hadden volgens mij alleen maar regen voorspeld maar hier heeft het sinds dinsdags niet meer geregend :D Vandaag weer even een 'niets'doen dagje, huis al lekker opgeruimd etc zo nog wat schoonmaken.

Morgen haal ik mijn nichtje lekker vroeg op uit school, en die blijft dan gezellig logeren! Zondagochtend heeft ze weer les bij ons op stal, ze doet het al zo pittig :D
Heb ook Spirit de film besteld, wil die al heel lang met haar kijken maar kwam er nooit van.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:06

Ach ja schimmels zie je natuurlijk weer net wat meer op.. Heeft hij ook zo'n gevoelig huidje of valt het nog wel mee?
Thuisbevallen mag hier eigenlijk niet meer, ik ga in een prive kliniek bevallen, dan heb je gewoon je eigen kamer en je eigen gyneacoloog die er bij blijft. In het openbaar ziekenhuis lig je met zo'n 30-40 vrouwen op een zaal :=
Wat een lieve foto van Fuurtje! Hihi zo staat Darius er inderdaad ook altijd bij, rustig te slurpen :') hihi ik weet niet of ze het aanvoelen dat ik zwanger ben, Darius doet wel erg lief en voorzichtig maar merk verder niet zo heel veel verschil om eerlijk te zijn..
Lekker bezig geweest weer met Furia dus, en gelukkig eindelijk weer eens lekker weer!

Probeer wat simpele filmpjes te uploaden die ik net heb gemaakt maar het schiet niet erg op, errrrug langzaam en elke keer loopt hij vast en moet ik weer opnieuw beginnen :( daarbij waren ze toch al niet erg bijzonder, maar ach hier iig een die ik heb kunnen uploaden:

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:32

En een van Mabrouk :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:41

Wauw, wat ziet het er toch mooi bij jullie uit Martine, leuk dat stukje op het eind op het eerste filmpje!!
En Mabrouk *\o/* Hihi, je ziet hem echt zo kijken, euhh, wat wil je van me, kom op gaan we wat leuks doen, krijg ik nog wat lekkers? :D
Erg leuk! Gevoelig huidje qua zon bedoel je? Nee, dat gelukkig niet, nog nooit wat hoeven smeren oid. Zijn huid is wel erg makkelijk, tsja alleen die littekens zie je dus goed. Die foto is van vorig jaar zomer, hihi en hij slurpt inderdaad altijd lekker de hele slang leeg :D Zuiplap! Darius ook dus ;)
Oei, openbaar ziekenhuis is daar dan inderdaad niet zo'n succes, gelukkig een prive kliniek, fijn! Wel spannend hoor :D Weet je eigenlijk al wat je krijgt?

Hihi, ik ben weer bezig met mijn auto theorie (mag eind aug weer afrijden hopelijk), zo'n online cursus, zeggen ze het volgende:
'Dag. Tussen zonsopgang en zonsondergang is het dag. Nacht. Nacht is tussen zonsondergang en zonsopgang'.

Alsof je niet weet wat dag en nacht is :')

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:27

Ellis: Zo, dan is ie al een flinke vent, dan is hij nu al zo ongeveer zo groot als Igneo :=
Van harte gefeliciteerd *\o/*
Fijn dat Fifi weer thuis is :D

Denise: Super van je winstpunten, jammer dat het voor je gevoel niet helemaal super ging.
Ringo is een knappe vent ;) Jeetje, wat trainen jullie al veel met hem. Kan hij dat wel een beetje aan?
Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Michelle: Fijn dat je waarschijnlijk toch puppycursus kunt gaan doen, ik kan het je echt aanraden! Er zijn zoveel dingen die dan aan bod komen waar je anders niet zo snel aan denkt.

Limonade: Sintra is echt een prachtig paard!

Martine: Gelukkig hebben jullie niet zo'n last van het gebrek aan toerisme, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere families wel heel zwaar is.
Met Igneo gaat het heel goed, hij zit goed in zijn vel en ik kan niet wachten tot het oktober is en ik met hem aan de slag kan :D
Hahaha, nu pas ontdekt dat je een videofunctie hebt := hebben wij gelijk weer leuke spam om te bekijken :D

Saida: Fijn dat je weer bij Rints geweest ben, dat moet echt heerlijk geweest zijn. Nog even doorbijten en dan kan je weer volop van der genieten. Hoe vaak rijdt Beda haar?

Madelief: Gelukkig is Fuur zijn wondje al zo snel weer beter geworden. Haha, wat een drollie, nu weer krassen op zijn hoofd :(:)
Al weer op de fiets naar Furia! Fanatiek!!
Leuk, Juna zondagochtend les, dan ga ik dat vast ook wel zien :D

Esther: Gedver, dat is balen van je werk enzo :(:)

Ilona: Jij en Chico gaan echt goed he, nu hij op die andere stal staat :D

Hier verder niet zo veel bijzonders te melden, de meesten hebben het denk al op facebook gelezen, maar ik heb vanaf oktober voor 4 manden een baan :D Daar ben ik heel blij mee.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:35

Madelief merci :D hihi Mabrouk is altijd zo nieuwsgierig! Ik geef ze eigenlijk zelden wat te snoepen, enkel Flavio en Kalife af en toe een tomaat omdat ze daar zo gek op zijn :') maar Mabrouk is er echt zo een die altijd half in de camera probeert te kruipen :')
Gelukkig valt het mee qua gevoelig huidje van Fuur dus, ken hier wel een paar schimmels die ook altijd wondjes hebben en zere plekjes ;(
Whaha mooi ziet dat er altijd uit he als ze zo staan te slurpen :') ik noem hem altijd bhim dan, dat betekent ezeltje, omdat hij daar dan soms echt op lijkt :')
We weten al wat het wordt ja :D zet het niet openbaar neer nog ivm een vervelende meelezer maar stuur het wel even door via FB :)
En oh geweldig zo'n cursus :') alsof je dag en nacht niet zou kennen, en zonsopgang en zonsondergang wel, euuhm }:0
Moet gelijk denken aan toen ik mijn theorie hier oefende, volgens het programma hier was een autogordel op de regionale weg:
a. onnuttig
b. aangeraden
c. verplicht
Ik wist dat het hier niet verplicht was, dus koos bij het oefenen voor b, aangeraden... FOUT! Het zou onnuttig zijn := twee maanden nadat ik rijexamen heb gedaan werd dit trouwens gewijzigd in c, verplicht :')

Sanne hij ziet er iig goed uit :D aaah leuk jullie gaan ook van de winter aan de slag dus! Ben je al een beetje aan het bedenken hoe je gaat beginnen?

Nou dat video uploaden is ook niet je van het, youtube doet er hier steeds dik een half uur over en loopt dan ook nog eens steeds vast zodat je weer overnieuw kan beginnen :(
Ben net even lekker een paar uurtjes naar het strand geweest met hubbie en een stel vrienden, vanavond nog een keer gezellig uit eten voor die vrienden weer teruggaan naar Duitsland, wel een lekker zomergevoel zo :)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:47

Martine ooh wat spannend dat je het al weet :D Irritant zo'n meelezer! Heb ik (voor zover ik weet) geen last van. Nee Fuur heeft normaal nooit wat, en als ie wat heeft is het iets geks haha. Trekt Mabrouk soms ook gekke bekken? Furia is kampioen gekke bekken trekken, wat die allemaal met zijn tong doet := En hij 'zuigt' altijd op z'n mond als hij wat eten heeft gehad, ook zo gek :')

Hahaha, die van jou is ook echt prachtig :') Een gordel onnuttig hihi, maar goed dat ze dat veranderd hebben, as dat een foutje ofzo? Arrgh, ik had dat laatst ook met een heel lang filmpje dat youtube echt al een hele tijd bezig was en daarna vastliep. Niet fijn := Geniet nog even van het avondzonnetje en uit eten!

Sanne, fanatiek he! Vind het ook echt niet zo erg, zo lang het maar niet waait en droog is :j Ja leuk, Jasmijn belde net dat je zaterdagmiddag al gezellig met mij en Rick mee gaat naar stal :D Juna gaat dan ook mee, heb haar het hele weekend :j En ik ga brownie's maken, belofte aan Rick haha :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:49

Heb er zin in :D Ik neem Nootje ook mee.
Lekker Brownies!!! Ben trouwens echt benieuwd naar jullie les :j
(ik kan dan trouwens ook filmen)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:04

Leuk! Heb er ook weer zin in :D Filmen is altijd welkom, ik zal me cameraatje meenemen, leuk dat Noot ook meegaat, ben benieuwd hoe die weer is gegroeid!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:25

Madlief ja best vervelend, ga er verder maar niet op in :+ hahaha ik wil wel een filmpje zien van Fuur die zo gek met z'n tong doet ;) Mabrouk doet dat niet echt, Flaaf wel een beetje, die staat altijd te kauwen/likken/slikken.. En Mouza gaat altijd spontaan gapen als hij geknuffeld wordt :')
Nee blijkbaar was het dus geen foutje, maar vonden ze dat vroeger echt.. Op aandringen van Europa hebben ze het aangepast schijnt het.. Uiteraard negeert vrijwel iedereen die nieuwe regel, zoals ze hier met de meeste verkeersregels doen :roll:
Enne leuk een minimeeting met Sanne?

Heb eindelijk het laatste filmpje upgeload gekregen, zal nog wel eens een betere maken maar vond deze al wel schattig van Kalife...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:32

Martine, aaah ook weer leuk filmpje van Kalife, haha, cute! Hij heeft volgens mij wel een groot hoofd of lijkt dat maar zo? Haha, Tunesië is dus niet zo'n veilig autoland :') Vind je het niet gek dat je kindje straks in zo'n compleet ander land dan Nederland op groeit?

Jaa, Sanne komt wel vaker een weekendje hier, gezellig :D