ilona lekker weer gereden dus.
knappe foto's van sintra
en michelle bijna je pup ophalen, en ook gelijk een cursus geboekt heerlijk hoor
nu even aankleden en lekker lessen met mijn kanjer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nog leuke plannen voor vandaag?
Nog verwend dames? 
. En die derde is mooi zeg
.
En lekker eten vandaag hmm
.
Lekker suf!
Die kunnen er namelijk zwarte krassen aan over houden, hij heeft dit ook al overgehouden aan een ander mini-wondje op zijn hoofd helaas..Maar het lijkt goed te genezen!
Foto van Mabrouk met zadel was errug stoer, maarre binnenkort fotosessie van Mabrouk he! 

Vandaag weer even een 'niets'doen dagje, huis al lekker opgeruimd etc zo nog wat schoonmaken.
hihi ik weet niet of ze het aanvoelen dat ik zwanger ben, Darius doet wel erg lief en voorzichtig maar merk verder niet zo heel veel verschil om eerlijk te zijn..
daarbij waren ze toch al niet erg bijzonder, maar ach hier iig een die ik heb kunnen uploaden:
Hihi, je ziet hem echt zo kijken, euhh, wat wil je van me, kom op gaan we wat leuks doen, krijg ik nog wat lekkers? 
Zuiplap! Darius ook dus 
Weet je eigenlijk al wat je krijgt?

Jeetje, wat trainen jullie al veel met hem. Kan hij dat wel een beetje aan?

hebben wij gelijk weer leuke spam om te bekijken 

Daar ben ik heel blij mee.
hihi Mabrouk is altijd zo nieuwsgierig! Ik geef ze eigenlijk zelden wat te snoepen, enkel Flavio en Kalife af en toe een tomaat omdat ze daar zo gek op zijn
maar Mabrouk is er echt zo een die altijd half in de camera probeert te kruipen
ik noem hem altijd bhim dan, dat betekent ezeltje, omdat hij daar dan soms echt op lijkt
zet het niet openbaar neer nog ivm een vervelende meelezer maar stuur het wel even door via FB
alsof je dag en nacht niet zou kennen, en zonsopgang en zonsondergang wel, euuhm
twee maanden nadat ik rijexamen heb gedaan werd dit trouwens gewijzigd in c, verplicht
aaah leuk jullie gaan ook van de winter aan de slag dus! Ben je al een beetje aan het bedenken hoe je gaat beginnen?
Irritant zo'n meelezer! Heb ik (voor zover ik weet) geen last van. Nee Fuur heeft normaal nooit wat, en als ie wat heeft is het iets geks haha. Trekt Mabrouk soms ook gekke bekken? Furia is kampioen gekke bekken trekken, wat die allemaal met zijn tong doet
En hij 'zuigt' altijd op z'n mond als hij wat eten heeft gehad, ook zo gek 
Een gordel onnuttig hihi, maar goed dat ze dat veranderd hebben, as dat een foutje ofzo? Arrgh, ik had dat laatst ook met een heel lang filmpje dat youtube echt al een hele tijd bezig was en daarna vastliep. Niet fijn
Geniet nog even van het avondzonnetje en uit eten!
Ja leuk, Jasmijn belde net dat je zaterdagmiddag al gezellig met mij en Rick mee gaat naar stal
Juna gaat dan ook mee, heb haar het hele weekend
En ik ga brownie's maken, belofte aan Rick haha
Ik neem Nootje ook mee. 
Filmen is altijd welkom, ik zal me cameraatje meenemen, leuk dat Noot ook meegaat, ben benieuwd hoe die weer is gegroeid!
hahaha ik wil wel een filmpje zien van Fuur die zo gek met z'n tong doet
Mabrouk doet dat niet echt, Flaaf wel een beetje, die staat altijd te kauwen/likken/slikken.. En Mouza gaat altijd spontaan gapen als hij geknuffeld wordt
Vind je het niet gek dat je kindje straks in zo'n compleet ander land dan Nederland op groeit?