joyce: Mee eens, afwisseling is fijn! Voor zowel paard als ruiter..ik heb het echt nodig 1x per week/2 weken buiten te rijden!
sanne: Hahaha aan de slag met het berenvachtje dan maar! Ben wel benieuwd om jou en dosie in actie zien! *en van de zomer een iggie bezoek*
masaro: Gefeliciteerd!
ellis: Mooie foto's! Jullie zijn al weer lekker op weg! is je voet nu in orde?
esther: Jij bent wel van de musicals!
frank: Dat je weer naar huis gegaan bent
het ziet er uit alsof je gewoon weg kunt gaan met des!! Niet meer terug! Mooie omgeving! Ben er een keer op ponykamp geweest!andere topic komt nog maar ben even beetje druk!
saida: Misschien! Gewoon naar buiten!!
gabriella: dies wel heel appart! wordt nog wat van de zomer!
pfff stomme zomertijd! Ben dr beetje gaar van! Gister ook uitgeweest en kon ivm de wedstrijd 3 uur slapen! Ga dus zo mn mandje weer zoeken
!
, maar tot op heden voelt ie bom maar gebeurt er niks vreselijks. Eigenlijk is ie heel erg vooruit aan het gaan met galloperen, kan ie ineens heel lang volhouden en voelt erg goed aan. Dat is het dan weer het voordeel van de bom energie zullen we maar zeggen.
. Dus moet Veludo het zadel weer inleveren, en gaan we op hem in principe wat Zaldi's passen morgen. Callista komt nu zelf hierheen vanwege mijn lastige peerden
zo dan vanochtend nog een bericht geplaats en nu alweer 3 pagina's bij lezen niet normaal meer hier 
zo die wordt zeker schimmel het is echt een toverbal
.

maar nog steeds heel mooi
. Gewoon in je uppie
. Jij hebt lef
Knappe Encanto
.
. Maar even aan de koffie, en er bovenop komen 
Heel gaaf dier!! Echt een uitslover... Maar pas op met spiegels hoor!!
Heb mijn hele leven nog geen beest gehad die te dun was,ik hou wel van mollig