[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:57

laura: Je bent goed op weg met hincapie!

joyce: Mee eens, afwisseling is fijn! Voor zowel paard als ruiter..ik heb het echt nodig 1x per week/2 weken buiten te rijden!

sanne: Hahaha aan de slag met het berenvachtje dan maar! Ben wel benieuwd om jou en dosie in actie zien! *en van de zomer een iggie bezoek*

masaro: Gefeliciteerd!

ellis: Mooie foto's! Jullie zijn al weer lekker op weg! is je voet nu in orde?

esther: Jij bent wel van de musicals!

frank: Dat je weer naar huis gegaan bent ;) het ziet er uit alsof je gewoon weg kunt gaan met des!! Niet meer terug! Mooie omgeving! Ben er een keer op ponykamp geweest!
andere topic komt nog maar ben even beetje druk!

saida: Misschien! Gewoon naar buiten!!

gabriella: dies wel heel appart! wordt nog wat van de zomer!

pfff stomme zomertijd! Ben dr beetje gaar van! Gister ook uitgeweest en kon ivm de wedstrijd 3 uur slapen! Ga dus zo mn mandje weer zoeken ;)!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:26

Masaro gefeliciteerd met je huwelijk!

Saida lekker op buitenrit, gaaf hoor.
En Frank zomaar alleen met Des op stap, lekker zeg! Grappig dat je zelf foto's maakt onderweg.

Veludo is beetje erg fris op het moment dus daar ga ik nu zeker niet alleen mee naar buiten. Ik heb zelfs thuis geheel vrijwillig een cap op de laatste dagen :D , maar tot op heden voelt ie bom maar gebeurt er niks vreselijks. Eigenlijk is ie heel erg vooruit aan het gaan met galloperen, kan ie ineens heel lang volhouden en voelt erg goed aan. Dat is het dan weer het voordeel van de bom energie zullen we maar zeggen.
Hopelijk snel weer voor allebei een zadel (nu heeft Rico weer niks omdat Veludo die nog heeft) zodat we weer samen kunnen, kan ie ook weer even stoom afblazen.

Nou, binnenkort ook rijfoto's van Hincapie als ik het zo zie! Fijn dat het zo goed gaat, zo snel al. Misschien dubbel gevoel zo kort na je verlies, maar ook heel fijn om je nu helemaal op hem te kunnen richten met een nieuw begin.

Gab, het lijkt eigenlijk wel een beetje op... eh, hoe heet het nou, moorkopschimmel? Mijn moeder had een mini die ook in elke zomer weer een totaal ander paardje was als 's winters. Zal het eens opzoeken.

Mies, stiekemerd, zomaar een wedstrijd gereden, en hoe! Goed hoor. Ooit wil ik misschien wel eens barokke wedstrijden doen met Veludo. Maar mijn allereerste competatieve evenement sinds jaaaaaaaren rij ik als het goed is in mei met m'n quarter Rico: http://www.farmersfieldtrail.nl . Lijkt me echt zooooo gaaf, en hij moet een heel eind kunnen komen met zijn western-verleden. Alleen geen idee hoe hij het met de koeien gaat doen, dat wil ik eigenlijk nog een keer ergens gaan oefenen...

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:34

mies: slaap lekker!
laura: t zal wel allebei worden: beroerd EN berucht
karina: ja ik wilde t jullie hier niet onthouden. wat voor zadel gaat er nu komen?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:52

frankiej schreef:
karina: ja ik wilde t jullie hier niet onthouden. wat voor zadel gaat er nu komen?

Geen idee nog. Veludo ging op zich goed met de startrekk dress van Rico, en ik wilde voor Rico toch eigenlijk graag iets stoerders. Maar dat gaat helaas niet lukken vanwege Rico's onmogelijke rug ;( . Dus moet Veludo het zadel weer inleveren, en gaan we op hem in principe wat Zaldi's passen morgen. Callista komt nu zelf hierheen vanwege mijn lastige peerden ;) . Ik zie het nog niet helemaal zitten om nog een tweede startrekk dressuur te bestellen. Rico is 17 en zijn rug zal alleen maar beroerder worden, tot het punt dat ie alleen nog maar iets van een barebackpad op kan vrees ik. En dan zal ie ook wel een keer met pensioen gaan. Als Veludo dus weer een keer uit boomzadel groeit kan ie dan alsnog een keer dat zadel overnemen ooit...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:02

:wave: :evaw: zo dan vanochtend nog een bericht geplaats en nu alweer 3 pagina's bij lezen niet normaal meer hier :P

Esther – altijd leuk om te horen dat iemand je goed vindt fotograveren
En een leuk filmpje van je wedstrijd

Laura – dankje de roze wolk is idd blijven hangen :D
Altijd mooi om te horen dat ie niks doet met het zadel en een leuk topic met mooie foto’s

Benthe – als ik een weekend niet gaat dan kriebelt het ook maar 2x in de maand vindt ik meer als zat :P ook voor me portomonee haha

Ellis – mijn wedstrijd is super gegaan
Mooie foto’s weer van spookie

Joyce – jammer dat banditto zo ‘’druk’’ was maar soms maaken paarden elkaar idd druk ach ja volgende keer beter

Iloon – mijn wedstrijd is super gegaan ik blijf nog even op die roze wolk

Frank – gaaf zeg zo in je uppie in de duinen echt toppie
Dat zand pad komt me heel bekend voor zal even een foto zoeken :P

Peet – leuke foto’s lekker naar je zin gehad dit weekend zo te lezen super hoor

Mies – goed zeg gefeliciteerd met je 2 WP alleen jammer dat het onderling was maar je hebt encanto een plezier gedaan en dat is meer waard dan die ‘’echte’’ WP

Saida – ja me wedstrijd ging zeker goed
En bij jou je buitenrit ook zo te lezen super hoor lekker zo doorgaan komt echt helemaal goed dat buiten rijden lekker nagenieten hoor

Gab – :wow: zo die wordt zeker schimmel het is echt een toverbal :P

en nu dan mijn wedstrijd verslag
met losrijden was die wel wat ''druk'' maar ik kon het er redelijk uit rijden dus ik was al tevree toen moesten we met zijn ''alle'' de binnenbak in en de een na de ander stond op zijn achterbenen (echt letterlijk ik maak geen geintje) want de muziek stond zo hard in de kantine dat we hem in de binnebak hoorden we hoorden zelfs wat de mensen voor eten bestelden :(
maar goed ik had er wel vertrouwen in dus ik moes de ring in en moes langs de kantine en ja hoor meneer kan dan wel niet steigeren maar rennen kan die wel dus ik was zo voorin de baan maar uiteindelijk er toch ''netjes'' langs gekregen en flin beloond
daarna 2 nete proeven neergezet (vond ikzelf) en daarna afgezadeld en op de trailer gezet in de kantine maakten we nog met zijn alle geinjes van nou we worden met zijn alle laatste omdat echt iedereen schrok en toen was de prijsuitrijking ik was 1 keer 5de en 1 keer 4de met 179 dus aan de ene kant baalde ik wel want ik had net geen WP en degene die het hoogste stijgerde die werd eerste maarja het is en blijf een jury sport en dat werd ook bevestigd op mijn protecol want de jury hield niet van friezen dus ja een beetje onprofecioneel (of hoe je het ook schrijft) gejuryeerd maarja volgende keer beter ben iig trots op mijn kanjer :+: :+:
de jury hield meer van kwpn ers ( niet om die af te kraken begrijp me niet verkeerd) maar dat zei die zelf ook :(

zo een heel verhaal maar jullie zijn op de hoogte

ga lekker douchen en me bedje opzoeken :z :Z

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:22

Karina ja het is voor mij een hele goede afleiding. Kan me daar nu vol op storten dus minder tijd om te piekeren!
Hopelijk is je bommetje binnenkort weer wat rustiger...

Dankje Denise! Jammer dat de punten tegenvielen. En ja das inderdaad het nadeel van de dressuur, die jury's...

Frank beroemd en berucht dan krijgen we het helemaal druk.. haha!

Truste Mies!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:23

Gab: Hahahahaha wat een aparte kleur krijgt Moreno zeg :).
Karina: Wat een problemen met de zadels :P. Hopelijk vind je een goede! Fijn ook dat het met het rijden lekker gaat ;).
Denise: Jammer van je wedstrijd! Volgende keer beter... Soms is het idd wel balen van zo'n jury!

Net nog even naar strand geweest, vriendin van mij had het geweldige idee om het alfabet te gaan fotograferen :P. Door dingen op het strand of op een bepaalde manier te gaan staan of liggen ;). We hebben al een paar letters gedaan, en het was best wel grappig :D.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:33

haleyjamesgefeliciteerdt met je aan koop *D
nouvel leuke foto`s *D
frankiejleuke foto`s hoor ,en alleen rijden is ook wel eens goed hoor,
je bouwd vindt ik samen een hele goeie band op moet vertrouwen hebben in elkaar :j
evdpanneleuk filmpje *D
peet geweldig en wat zal tsjill ook genoten hebben, ook de eerste keer voor tsjill op het strand ?
leuke foto`s .
i :j k mis je wel heel erg hoor muts met buiten rijden hoor ;(
laulau85 leuke foto`s *D
robijntjafijn dat het zo goed ging het rijden *D
miss-apollo super !! hoor *D en 3 uur slaap pfff *D
heikedenisede jury hield niet van friezen belachelijk
netjes gedaan toch verder *D
Karina hoop dat je slacht voor een zadel voor je paardje *D
borderjayeen mooie schimmel is niet lelijk hoor ;)
_Saida_ SUPER !!! he die buitenritjes *D
hoop dat ik niemand ben vergeten anders :o
zo vandaag ook lekker naar djemo geweest en lekker samen een buitenritje gemaakt van een dik uur. *D
heb hem lekker even een hele goeie poets beurt gegeven :j hij was best wel vies .op gezadeld en naar
buiten toe .ben bij ons door het dorp heen gereden kan hij mooi wennen aan het verkeer en dat ging SUPER !!! :j
later nog even op een zandpad gegalopeerd dat ging echt helemaal geweldig en hij ging hardt ik moest best wel lachen het was in een wordt super heb zo genoten en djemo ook hi jwas na de galop heet _O-
maar mag ook wel hij krijg haver dus dan verwacht je ook wel wat he !!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:10

heey allemaal,

wat een leuk topic fijne sfeer hangt hier :D!

@ frankie nee haleyjames is niet mn echte naam heb de naam gekopierd van mn favoriete serie in mn dagelijks leven word ik Dahlia genoemd naar de bloem :P

hier een foto van mn lekkereding tijdens de klinische keuring half slapend in het lekkere zonnetje :D
http://www.foto-uploaden.nl/upload/fbbe ... 1155a6.jpg

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:12

we hebben kittens!! *\o/*
me zus heeft net gebeld
ze stuurt straks foto's en dan zal ik ze hier plaatsen! ;)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:58

Ik reageer even snel uit mijn hoofd, jullie gaan echt te hard :D

helga gefeliciteeerd!!!! Wij hebben ook het eerste nest op stal :D

Moreno is niet kleurecht :+ maar nog steeds heel mooi :D

Allemaal schitterende foto's gezien, en een Hincapie voorbij zien komen (briljante naam :D ) Welkom aan alle nieuwe mensen trouwens!

En zadeltrubbels, mensen veel sterkte daarmee, het is ook een vreselijk gedoe om het perfecte zadel te vinden..

En ik las over hele gave strandritten waarbij mijn herinneringen aan Texel weer helemaal terugkwamen :D Blijft heel speciaal zo op het strand en wat fijn als de paardjes dan braaf zijn :D

Zo, ik heb een paar filmpjes van Yippie onder het zadel, van de 6e keer ofzo. Ze was erggg druk en afgeleid (werd ook acuut hengstig de dag daarna, verklaard waarom ze niet helemaal lekker voor mijn been was en de aanleuning daardoor een beetje knudde) maar het werd beter. En oeioeioei wat zijn filmbeelden toch confronterend, ik ben echt blij als ik zometeen weer les kan nemen, want ik zie toch wel fouten :o Maargoed, dat terzijde, gewoon voor het idee wat korte filmpjes.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:30

kjoetie leuke filmpjes! Klein tipje (maar had je zelf waarschijnlijk ook al gezien) Probeer netjes rechtop te zitten en je ellebogen aan te sluiten hihi :P
Volgens mij ben jij trouwens de enige die Hincapies naam echt leuk vind. Iedereen vraagt meteen En? Laat je die zo??

Helga gefeliciteerd!

evdpanne lekker creabea geweest dus haha!

Djemo Fijn dat de buitenrit zo super ging op je crossmonster haha.. Ja met haver kan je niet anders verwachten.

Zo ik ga zo meteen naar mijn paardje toe want de hoefsmid komt. En daar wil ik wel effe bij zijn want heb geen idee hoe hij dar op reageert.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:20

Gab: Als je me nou :wow: Waar is die Morrie mee bezig zeg _O- . Die verandert écht mega van kleur?! Héél apart! Wel gaaf hoor.

Peet & Branka: Leuke pics van jullie! Ziet er gezellig uit *D

Frank: Whaaa, niet zo stoer doen he, jij met Des 8-) . Gewoon in je uppie :oo . Jij hebt lef :D . Dat gaat mij weer te ver hoor, in me uppes! Maar die knappe Des doet het toch maar ff, wat een paard he?

Mies: :):) Knappe Encanto :):) . Hij is het dus nog niet verleerd :D . Super knol! Ik zie het al helemaal enthousiast zijn hoor hihi! Dit vraagt om foto's :# .

Saida: *\o/* Joepieee! Ook jou 1e buitenritje erop is weer gemaakt! Echt super zeg, lekker genoten dus! Brave Rints! Enne, naar het bos? Ga je dan met de trailer?

Mies again: Ook al een stapavond achter de rug, ik ook! Was 6 uur.. En gisteravond te laat naar bed gegaan weer, 00.00 uur, dus ben nu ook best brak := . Maar even aan de koffie, en er bovenop komen _O- . Gaat nog wat worden over 3 weekjes hihi :+ .

Karina: Hihi, wordt Veludo een beetje wakker :D . Of gaat ie gewoon super goed in zn vel zitten? Cappie is wel zo veilig dan ;) . Lijkt mij trouwens ook leuk eens een barokke wedstrijd te rijden :)

Denise: +:)+ Toppie hoor! Nog maar 1 puntje, en dan sleep je de winst binnen! :D Pff, al die steigerende paarden in de bak := . Reageerde Heike hier niet enorm op?

Esther: Leuk idee idd van die fotografie! Laat eens wat zien ;)

Marielle: Ook al op de buitenrit toer :D .

Haleyjames: Ook hier, gezellig! Waneer komt je kanjer?

Helga: Aah, kittens! Leuk, foto's?!

Bianc: Jij en Yip gaan lekker!! Ziet er al netjes uit! Typisch jong paard met dat koppie hihi ;) . Maar het ziet er goed uit! Ook vriendelijk :j . Jullie zijn een leuk stel!

Laura: Spannend, de hoefsmid.. Allemaal weer nieuwe dingen!

Gister weer even wat dressuur gedaan met Chick! Hij was braaf! Zelfs toen Matz met Benthe op zn rug besloot een rodeo'tje te geven := . Chico gaf er geen kick op, echt een super paard! Daarna weer lekker verder gegaan, hij liep als een zonnetje!

Jaaa mensen!! Hele mooie weersvoorspellingen deze week! 8-) Ik hoop dus op heel wat leuke buitenritjes *\o/* ! Wat jullie? ;)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:44

Borderjay Wat leuk ziet hij eruit. :+ Echt een toverbal.
heikedenise Jammer dat je punten zegen vielen. Wel weer een ervaring rijker.
evdpanne Wat grappig om het dat te gaan fotograferen op het strand. :D
Karina Hopelijk zit er een mooi zadeltje tussen. Ben benieuwd welke het wordt.
_helga_ Gefeliciteerd! Foto´s!
kjoetie Vindt het er goed uit zien voor de 6e keer onder het zadel. Met les wordt het alleen maar
beter.
Ilona Super dat hij weer zo braaf was. Ruilen? :+ Als ik volgende maand in Dronten woon moet je
maar langs komen.

Nou zaterdag naar Epplejeck geweest. Nieuwe broek, bit en spulletjes voor me zadel gekocht. Heb alleen
het bit in de verkeerde maat meegenomen. Dus kan van de week weer helemaal terug :o . Nu even de honden uitlaten en
even langs Nino en dan werken tot 8 uur!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:02

Hey meiden!!!
*\o/* VOORJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *\o/*

Ik ben dus gewoon niet geschikt voor internet....ik kan het echt niet bijhouden allemaal....
zag wel van Haleyjames een zeer slaperig paard op de keuring voorbij komen. Wat een lekker ding zeg!
Echt zo´n ouderwets barok type, ik hou ervan!!

Bianca, zit op Yippie......onwijs, ik kan me nog herinneren dat ze net geboren was... gaat dat snel!
Heikedenise, ik vind dat zo raar. Een jurylid moet toch gewoon de oefeningen beoordelen. Weet ik wel direct weer waarom ik geen wedstrijden rijd.....wel goed dat het zo lekker ging.

voorderest heb ik heerlijk genoten van een buitenritje gisteren. Lekker op m´n bontje. Sam was braaf, een beetje druk maar wel braaf. Ik ben er op blijven zitten in ieder geval. :+
Morgen les, zal ik kijken of er nog een paar foto´s gemaakt kunnen worden.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:33

Marit: Foto's, foto's! *\o/* !! Jaa, ik wil Sammie zien :+:

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:34

Laura - nou nu ik er zo op terug kijk ben im toch best tevreden met me punten nu nog 1 puntje en dan heb ik me WP

Esther - het is en blijft idd een jury sport maar goed ik heb er plezier in en dat is het allebelangrijkst

Marielle - ja sommige jury's houden blijkbaar niet van friezen
maar ik heb netjes me proef gereden dus ben dik tevree

Bianca - leuke filmpjes hoor

Iloon - idd nog maar 1 puntje en dan hebben we een WP en nee tot mijn verbazig gaf die geen kik op die stijgerende paarden dus daarom alleen al was ik al super trots op hem
en ook die van jou heeft niet op matz zijn ondeugendheid gereageerd dus ook jij mag weer super trots zijn he ;)

Amanda - ik ben idd weer een ervaring rijker dus we gaan gewoon vrolijk verder :P

dekke050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:46

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:27

Macho, macho menn :)ddd Heel gaaf dier!! Echt een uitslover... Maar pas op met spiegels hoor!!

Hieronder een quote van Karina over iemand die ook dr paard los liet in een bak met spiegel..
Citaat:
Kijk je wel vreselijk uit met loslaten met een spiegel in de bak, zeker met een hengst? Hij zal niet de eerste zijn die denkt wel even een discussie te kunnen gaan voeren met zijn spiegelbeeld . Ik weet het helaas uit ervaring, en het is echt ontzettend niet leuk om met je komplete vuist in een gapend gat in de borst van een paard te staan wachten op de DA.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:31

Tsjonge,zit huiverend naar het filmpje te kijken....nog een hupsje er bij en zijn voorbeen gaat door de spiegel...brrrrrrrrrr

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:43

Echt een onwijs gaaf paard :). Maar ik vind zo'n spiegel ook wel gevaarlijk na al die verhalen hier....

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:46

zo dan die mooie macho man toch

wat een pracht beest maar meis pas op he heb er ook 1x een door de spiegels zien gaan en die liep echt niet meer zo mooi daarna
hij is veelssssssssss te lief en te mooi daarvoor
bij ons op stal doen ze nu de speigels afdekken als de hengsten loslaten
wel zo veilig

en nu hup naar me zwarte kanjer toe die moet ook zijn benen gaan strekken

tot laterrrrrrr hetis hier zo mooi weer lekker :D :D :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:50

Pffff.........gisteren echt een paar mooie foto's gemaakt van Moreno,maar durf ze niet eens te plaatsen ;(
Hij is veel te schraai...vanmorgen maar gesprek gehad en hij gaat nu op dubbel portie voer.Ik vind het echt zó naar |( Heb mijn hele leven nog geen beest gehad die te dun was,ik hou wel van mollig :D
Dat is dan weer het nadeel als je hem ergens gestald hebt staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:52

Gewoon plaatsen hoor Gab, Robijn was ook te schraal, kun je soms niets aan doen!

Leuke filmpjes, Bianc, ziet er goed uit!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:58

Gewoon plaatsen Gab! We gaan je echt niet veroordelen hoor!! Ik denk dat iedereen hier echt wel weet dat jij je paard niet uithongerd ofzo :D . En ieder paard heeft wel een mindere periode! En ik zie ze zelf ook wat meer mollig hoor :P . Chico krijgt ook mais bij, en soms slobber! Hij mag ook wat voller, zeker een buffer voor straks naar de veluwe!