Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd hoe hij er binnekort uit ziet.
wou dat ik er al een had maar helaas mijn paps wil er niet eens overna denken
hij begint gelijk al over de veearts kosten...dat ik niet zomaar met paard en trailer weg kan gaan rijden en dan al behoorlijk wat bij elkaar gespaart moet hebben voor veearts kosten
. Dus hij denkt alleen maar aan t gevaar wel jammer.
eerst nog analoog, daarna nog 2 digitale cybershot camera's van sony. En nu dan een slr
. Moet wel zeggen dat het wel een gedoe is om er mooie foto's uit te krijgen als je er niks vanaf weet. Heeft me toch een paar maandjes gekost voordat ik het een beetje door kreeg. Erg veel gelezen en uitgeprobeerd als er geen digitaal bestond was ik er nooit aan begonnen

Waar woon je ongeveer? Een fotoshoot is altijd leuk!
, dus ik geloof dat hij zich weer lekker fit voelt.
elmiran schreef:ik ben nog steeds opzoek naar een mooie andalusier of lusitinao![]()
Heb nu weer een topic lopen. Dus mocht er nog iemand hier in de buurt zijn die graag wat foto's van z'n paard wil stuur dan ff een pbtje. Fotoshoot doe ik gratis
Uums schreef:Knap hoor Picasso! Ik maak vaak foto`s voor het Groninger Paardenblad met m`n niet-zo-bijzondere-digi en ik zou willen dat ik ze zo mooi kon krijgen!
te weinig mogelijkheden maar toch bedankt voor de tip.
hoeveel maandjes duurt het nog?

leuke foto's in de sneeuw helaas heb ik ze dit keer niet kunnen maken
vond het te glad om de weg over te gaan met de brommer. 

Dus toch verstapt, jongens ben zo opgelucht! Heb nu mijn portie wel even met hem gehad hoor
Heb volgende zondag pas weer wedstrijd.
DinkeyGirl schreef:Lusitana wat gaaf joh, dat je het veulie al voelt. Dus toch... hopelijk komt ze zelf weer helemaal op krachten voordat de kleine weer alles van haar afneemt.