Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanne135 schreef:Hoi iedereen!
Ik wil me toch maar even voorstellen!
Na 17 jaar dromen en grotendeels keihard werken, moet het in 2017 gaan gebeuren: een eigen PRE. Ik las op één van de eerste pagina's dat veel meiden hier de zwarte PRE hengst als droompaard zien en ik moet toegeven: dat heb ik ook. Gelukkig heb ik ook zoiets van "ik zie tzt wel", ik hoop gewoon dat ik EEN droompaard tegenkom, als 'ie dan wit of bruin of zwart is... Maakt dan niet meer veel uit.![]()
Het is in elk geval heel erg leuk om mee te lezen met jullie verhalen en om al jullie foto's te bekijken! Daardoor begint het wederom enorm te kriebelen.![]()
Voorlopig kan ik nog niks zelf bijdragen, maar hoop dat daar snel genoeg verandering in komt!
Groetjes!
haf_sjakie schreef:Mijn droom is vandaag uit gekomen, mijn eigen PRE merrie.
Haar naam is Yuna en ze is 2,5 jaar oud. Haar vader is Curro XLI
[ Afbeelding ]
Elisa2 schreef:Volgens mij komt het schuren bij deze sobere paarden eerder door suikers e.d. in bijv. muesli. Maar wellicht had ze al enige vorm van jeuk en is ze daarom zo kort geschoren...
Wat een plaatje haf-sjakie!
Azmay: verkopen zou ook zonde zijn toch? misschien als je iemand vind die je een beetje kan helpen met doorrijden dat je er straks een heel leuk rijpaard aan hebt.