Pff kan niet wachten tot Zaterdag!! haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Jij en Heike gaan echt toppie hoor!! Gefeli! En mooie foto van R. En heerlijk weekend gehad zo te lezen en te zien, top 
! Waren deze van de barokke wedstrijd nog? Of een andere keer? Wat waren je punten?
! En die lieve Rints vermaakt zich wel met een zonnetje en een paddock hihi!
. Super gave foto's zeg, voor ons een mooi vakantie-oord en voor jou om de hoek
. Heerlijk! Ai lees over 50 graden, dat is wel teveel van het goede
.
. Echt ruk! Had al ruim een week niet meer gereden. Chico is vaak met die luchten niet te doen, 1 brok spanning.. Of de bak stond blank (is wel snel droog, maar toch), of het kwam met bakken uit de hemel.. Geen doen dus! Gelukkig dat het wondje snel is goedgekomen!
Maar nu weer op zn koppie, oh oh..
. Hier alles okee. Wegens het slechte weer 1,5 week niet kunnen rijden. Gisteren weer voor t eerst opgestapt. En hij ging best lekker
. Heb toch fijn kunnen rijden!
. Voorlopig niet, staat heel weinig gepland deze maand, volgende maand pas weer beetje aan het einde! Maarja, met deze luchten komt er ook weinig van trainen met alleen een buitenbak.. blegh!
. Hij was vandaag echt weer onwijs relaxed echt een opstappen en wegrijden pony
. Terwijl ik aan het rijden was nog een hyper paard in de longeerbak aan het bokken en racen maar daar heeft ie dan echt niks van
. Wat heb ik toch ook een fantastische pony!
heel veel sterkte iig met je herstel, tis niet niks zeg! Kan je het verder ook lekker rustig aan doen? En ooooooh wat een verschrikkelijk lieve foto!!! 
ben nog behoorlijk actief, heb wel zere benen en voeten enzo maar verder eigenlijk vrijwel nergens last van haha. Iedereen loopt hier maar te zuchten en te steunen dat het zo heet is, maar ik vind het dus nog wel gaan eigenlijk
hmm jij een gaatje misschien, balen!
Darius is toch zo'n schatje, hij legde steeds heel voorzichtig zijn neus tegen m'n buik en z'n koppie tegen m'n schouder
hij wordt nu toch wel een mooi maatje, schoft zal rond de 1.55 zijn maar hij is van achteren nog wat hoger. Hij kan ook zo staan te genieten van een douche trouwens, mafkees wil ook altijd de slang in z'n mond en gaat dan lekker staan lebberen
. En wat schattig van darius
.
whahaha meestal lees ik ook nog wel even na wat ik schrijf maar klikte blijkbaar iets te snel op plaatsen, oeps! Haha nou ja jij hebt je vast ook goed gedragen toch?!
Dus dat scheelt weer! Nu hopen op snel mail terug zodat ik me kan inschrijven en dergelijke. 
Daar heb je dan toch helemaal niks meer aan zover weg als dat dat is.
. Gaat het nu een beetje?
. Ik zag een onwijs leuke foto van Mabroukie met zadel! Was is die knap geworden
. En lekker met de paardjes nog bezig, lekker hoor.
daar gaan we weer....
. Maar zijn allebei hele goede zadelmakers en ook eerlijk. Ze verkopen je niet iets wat niet goed ligt of wat voor jou niet goed is
.
. Wat is ze gaaf zeg!
. Even de nieuwe zadels afwachten
.