Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zasread schreef:kjoetie schreef:jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?
ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen?
Groeien komt niet in Igneo zijn woordenboek voorAlthans, niet de hoogte in, de breedte gaat prima. Ik heb hem toevallig gisteren gemeten en op het moment komt hij tot de 1.50,5m Nog steeds een kaboutertje dus
Maar ik wilde een breed paard van minimaal 1.50m, dus vooralsnog missie geslaagd
Dit ben ik op Furia van Madelief88, een vergelijkbaar maatje als Igneo en ik vind dat het prima kan
https://lh6.googleusercontent.com/-PPGW ... G_1324.JPG

Ook niet als Nathaly op hem aan het rijden is zou je niet zeggen dat hij zo klein is....
Ik ken nu PRE's van 1.70 M of meer. Ik moet toegeven dat tot 1.65/1.66 M ik het nog wel mooi vind als ze mooi barok zijn en persoonlijk vind ik de kleinere eigenlijk ook mooier !!
Jesser schreef:Querido is ook maar zo'n kleintje hoor.. Al zie je het niet aan de foto's af.. Ik heb hem nooit opgemeten, maar hoger als 1.52 zal hij niet zijn..

madelief88 schreef:Als mensen Fuur in het echt zien, krijg ik ook altijd te horen, wat issie klein.. Haha
Maar o wee als ie zich opwindt en zich zo laat zien, lijkt het wel of ie 10cm groeit.. 
Hihi, Fuur kan ook echt zo'n echt pownie-look hebben, vooral in de winter. Als je hem gewoon los ziet staan of met mij erop oogt ie normaal. Als ik hem uit de wei haal of aan het poetsen ben oogt ie inderdaad klein, exact hetzelfde dus. Klein maar fijn!
kjoetie schreef:jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?
ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen?

. Past perfect (ook qua formaat).
Ben zo benieuwd!! Nog een jaartje ong hopelijk
En ze zijn wel heel leuk om met zijn drietjes naast elkaar te zien denk ik, 3 verschillende kleuren!
Ach, die barokkies tonen zo 10 cm groter onder t zadel en jij bent mooi slank Sanne, kan prima hoor
(of zal ik jou anders met een hamer op je kop slaan zodat je wat krimpt? doe 'k graag hoor, ik ben nooit te beroerd om te helpen
)