[Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:26

Wat een gave foto's weer van Jesser, Sanne, Kjoetie, Dito, allemaal heel gaaf!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:30

Hierbij nog een foto van mijn kanjer Grafito, die inmiddels met pensioen is. Hij geniet volop van zijn pensioen en heeft alle rust in de wei en af en toe gaan we lekker met hem buitenrijden. De rust en de weide doen hem wel heeel erg goed, want hij is op dit moment TOPfit.
Afbeelding

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:51

zasread schreef:
kjoetie schreef:
jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?

ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen? :D

Groeien komt niet in Igneo zijn woordenboek voor := Althans, niet de hoogte in, de breedte gaat prima. Ik heb hem toevallig gisteren gemeten en op het moment komt hij tot de 1.50,5m Nog steeds een kaboutertje dus :+ Maar ik wilde een breed paard van minimaal 1.50m, dus vooralsnog missie geslaagd :P

Dit ben ik op Furia van Madelief88, een vergelijkbaar maatje als Igneo en ik vind dat het prima kan :j
https://lh6.googleusercontent.com/-PPGW ... G_1324.JPG

Querido is ook maar zo'n kleintje hoor.. Al zie je het niet aan de foto's af.. Ik heb hem nooit opgemeten, maar hoger als 1.52 zal hij niet zijn..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:54

Fuur ook, niks mis met kleintjes, vooral niet die barokke, ze ogen vooral onder het zadel een stuk groter!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:22

Querido is inderdaad niet groot. Ik heb hem een paar keer in real life mogen aanschouwen, maar dat zie je op foto's inderdaad helemaal niet.... :j Ook niet als Nathaly op hem aan het rijden is zou je niet zeggen dat hij zo klein is.... :n
Hieronder een foto van Grafito en mezelf thuis tijdens het trainen..... Grafito is zeker 1.65 M en toen we hem mee naar Nederland namen (15 jaar geleden) ook zeker wel een uitzondering met zijn grootte. Nu niet meer hoor :n Ik ken nu PRE's van 1.70 M of meer. Ik moet toegeven dat tot 1.65/1.66 M ik het nog wel mooi vind als ze mooi barok zijn en persoonlijk vind ik de kleinere eigenlijk ook mooier !! +:)+
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door andamoon op 04-07-11 14:26, in het totaal 2 keer bewerkt

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:22

Jesser schreef:
Querido is ook maar zo'n kleintje hoor.. Al zie je het niet aan de foto's af.. Ik heb hem nooit opgemeten, maar hoger als 1.52 zal hij niet zijn..

Echt?? dat zie je er niet aan af hoor!! hij lijkt veel groter! :D
die van mij is nu 1.60 en 4 jaar. misschien dat het komt doordat ze nog jong is maar ze lijkt naar mijn idee lang niet zo groot op foto's als Querido...
Laatst bijgewerkt door XshaartjeX op 04-07-11 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:23

Als mensen Fuur in het echt zien, krijg ik ook altijd te horen, wat issie klein.. Haha :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:27

madelief88 schreef:
Als mensen Fuur in het echt zien, krijg ik ook altijd te horen, wat issie klein.. Haha :D

Maar super mooi en DAAR gaat het om !!!!

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:32

Dankje Sanne! Nou, eigenlijk alleen zolang Jaleo er zelf gelukkig door is. Als het niet meer gaat, dan niet.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:38

Ik heb ook nog wel een paar plaatjes liggen die hier mooi tussen staan :D

Afbeelding

Afbeelding

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:05

zasread schreef:
Nathaly, Querido is zo stoer! Jullie zijn als combinatie wel een beetje een voorbeeld voor mij en Igs :o

Wat ontzettend aardig van je! Maar ik heb ze zelf ook nog zoveel.. Gewoon doen.. En dan merk je dat als je er 100% achter staat je doel ook gaat bereiken..

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:19

madelief88 schreef:

Tegen mij ook.. Als ie ontspannen erbij staat is ie echt een little pony.. :') Maar o wee als ie zich opwindt en zich zo laat zien, lijkt het wel of ie 10cm groeit..

Moon, Grafito is zeker voor een pre van zijn leeftijd nu een hele grote.. Nu zijn de kleintjes meer uitzondering, althans zo die van de stokmaat van Q en Furia, en worden ze behoorlijk groter gefokt.. Echter hierin heb je veel verschillen, en niet altijd een verbetering..

Misschien een klein vergelijk..
Afbeelding

Ik ben 1.67
En een waar ik erop zit..
Afbeelding

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:30

jee wat gaan jullie hard :+

Amabel wat een mooi kaptoom heeft llevado om :)

Heb net een nieuw halster moeten kopen voor Adana in pony maat ze is uit haar veulenhalster gegroeid en snel :oo

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:30

Wij zijn ook ongeveer even lang dan ;) Hihi, Fuur kan ook echt zo'n echt pownie-look hebben, vooral in de winter. Als je hem gewoon los ziet staan of met mij erop oogt ie normaal. Als ik hem uit de wei haal of aan het poetsen ben oogt ie inderdaad klein, exact hetzelfde dus. Klein maar fijn!
Querido en Furia hebben zo van de foto's ook wel een beetje dezelfde bouw :j

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:51

kjoetie schreef:
jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?

ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen? :D

Ja gaat ineens snel! Dito is zo'n 10 cm kleiner, rond de 1.52.

Ik vind zowel kleine als grote PRE's wat hebben, alleen voor mij is een kleiner maatje handiger haha, ben even lang als mijn zus (madelief).
Maar mijn vriend is weer heel lang dus voor hem zijn die grotere types geschikt.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:53

Jaleo heeft een prachtig kleurtje, stoere uitstraling ook!

Grafito blijft om van te kwijlen :)

Querido is zo mooi samen met jou in die outfit :). Past perfect (ook qua formaat).

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 17:57

Nog twee van mijn kabouter :D

Afbeelding

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:02

Heeeele knappe kabouter dan wel :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:10

Barroco schreef:
Heeeele knappe kabouter dan wel :D

Ik kan echt niet wachten tot ik met hem jullie kant op kan komen, lijkt me zo leuk om hem naast Fuur en Dito te zien :j

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:13

Jaaaah mij ook :) Ben zo benieuwd!! Nog een jaartje ong hopelijk :D En ze zijn wel heel leuk om met zijn drietjes naast elkaar te zien denk ik, 3 verschillende kleuren!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:19

zoenen met Iggs :D Ach, die barokkies tonen zo 10 cm groter onder t zadel en jij bent mooi slank Sanne, kan prima hoor :D (of zal ik jou anders met een hamer op je kop slaan zodat je wat krimpt? doe 'k graag hoor, ik ben nooit te beroerd om te helpen O:) )

Mooie Vado ook weer op de kiek.. en tsja, wat moet ik over al de andere prachtige paarden zeggen, dit topic is gewoon smullen :9

En zoals beloofd nog 2 kiekjes van Spekkie Yippie :=

Afbeelding

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:22

Ze ziet er knap uit! Wil het onder het zadel al wat lukken?

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:26

April (fries x tinker) vandaag!!! Met dank aan Tineke en Rowan!

Jiieeeeeehaaaaaa!!!!! Stoer dier!!
Afbeelding Afbeelding

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:27

Ja hoor, gaat prima, alleen door omstandigheden heeft ze zo ongeveer een jaar stilgestaan, wel af en toe tussendoor weer opgepakt, maar na mijn vakantie ga ik weer fanatieker aan de slag, vanaf augustus. Moest nog een nieuw zadel hebben en dat hoop ik in augustus aan te schaffen :)

April is koel!!!

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:27

Vrijheidsdressuurles van gister! :)
Afbeelding

Afbeelding