Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zasread schreef:kjoetie schreef:jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?
ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen?
Groeien komt niet in Igneo zijn woordenboek voorAlthans, niet de hoogte in, de breedte gaat prima. Ik heb hem toevallig gisteren gemeten en op het moment komt hij tot de 1.50,5m Nog steeds een kaboutertje dus
Maar ik wilde een breed paard van minimaal 1.50m, dus vooralsnog missie geslaagd
Dit ben ik op Furia van Madelief88, een vergelijkbaar maatje als Igneo en ik vind dat het prima kan
https://lh6.googleusercontent.com/-PPGW ... G_1324.JPG
Jesser schreef:Querido is ook maar zo'n kleintje hoor.. Al zie je het niet aan de foto's af.. Ik heb hem nooit opgemeten, maar hoger als 1.52 zal hij niet zijn..
madelief88 schreef:Als mensen Fuur in het echt zien, krijg ik ook altijd te horen, wat issie klein.. Haha
kjoetie schreef:jeeetje wat is dito licht geworden! Wel mooie foto, ziet er netjes uit! Yip is nu zo'n 1.62m denk ik, hoe groot is dito nou?
ben trouwens ook benieuwd hoe groot iggie nu is Sanne, wil hij een beetje groeien of moet je hem nog een paar keer onder zijn gat schoppen?