Mies_Apollo: Ff voor de duidelijkheid je paard je achter gezet . Met 2 miesjes word het lastig. Ik kan idd weer lekker aan de slag met manda.. alleen nu nog ff kijken of school en tijd dat toelaat
Malin: Thanks!! Het lijkt me iig heel erg leuk . Maar ik zal het allemaal wel gaan zien in juli...
Mies: Jaa, idd een stelletje konijnen . Ik vind die kleintjes ook zo leuk, maar voor mezelf moet ik er niet aan denken . Ik ben er nog helemaal niet aan toe op moeder te worden . Lijkt me echt niks nu in nog allemaal wilde plannen heb hahaha. Maar ff wat anders.. Femke weg Waarom dat dan???
Machonito
nee bij jou is het zo eerst werken op je nieuwe baantje dan paard kopen en genieten dan pas samen wonen en ooit trouwen en dan kinderen en zo ben jij vast weer 10 jaar verder hahahaha
Linsey -> Ojee, dat wordt dus ook geen tv kijken, internetten enz......... Sterkte, hoor!
Ilona -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Nu kan je lekker gaan sparen voor je eigen Spaanse kanjer! Ik hoop voor je dat je heel veel plezier krijgt daar! De foto's zijn mooi geworden! Ik heb nog niet alle foto's gezien, maar krijg morgen (als het goed is) een cd-tje met alle foto's erop.
Sanne -> Wat gaaf dat Otje de LL zo goed oppikt! Kan je mooi oefenen voor als je straks met je eigen paardje bezig gaat! Wat een leuke lesfoto's van Fifty! En kijk maar uit met Otje, straks vliegt ie zo het weiland uit!
Ingeborg -> Met Cipke gaat het heel goed. De wonden worden steeds kleiner, en wat er nog uitloopt is niet veel meer en lijkt ook meer op wondvocht dan op pus. Grytsje haar oog stond gisteren al meer open, dus de AB slaat goed aan bij haar.
Heidi -> Wat een superlief koppie had Punkie! Je hebt gelijk dat je bent gestopt, je moet nu goed om jezelf en de kleine denken, hoor!
Michelle -> Het is idd moeilijk, maar ik zal toch afstand moeten gaan nemen. Het is voor mij gewoon niet te doen om én mijn eigen paard te doen, én Grytsje en Cipke te blijven doen terwijl ze niet bij elkaar staan. 1x op een dag die kant oprijden als ik verder geen oppas heb die hele dag is goed te doen, maar ik kan echt niet 2-3x per dag die kant op. Cipke deed ik al afspuiten samen met de moeder van dat meisje, en zij houdt hem en Grytsje goed in de gaten. En zelf ben ik er ook nog regelmatig te vinden straks, dus dan ga ik natuurlijk ook telkens bij haar langs. Hahaha! Encanto verliefd op je! Wat een schat is het ook!
Iris -> Alvast een hele fijne vakantie toegewenst en succes vandaag met je laatste examens!
Petra -> Ik heb voor Rintske nu Equistar gehaald voor haar manen en staart. Ik heb het maar even nagevraagd bij de vorige eigenaresse wat zij altijd gebruiken. Ze zag er namelijk zo onwijs glimmend en mooi uit en haar manen en staart kon ik zo met m'n vingers doorheen. Ik vind het ook zo onwijs mooi die lange manen, dus ik wil er ook wel zuinig op zijn, maar ik kan me ook goed voorstellen dat Rintske het wel erg fijn vindt als haar manen lekker los mogen hangen. Kan jij goed toiletteren dan? Dus met een tondeuse de baard, oren, neus en sokken bijwerken? Ik heb het nog nooit gedaan dus ik zou niet weten wat ik moet doen.......
Lindy -> Een hengstenvlecht maken lukt me wel, alleen ben ik er niet zo handig in. Dan krijg ik kramp in m'n handen met die lange manen van Rintske. Misschien gewoon wat meer oefenen........
Gisteravond dus de fotoshoot door iemand van de manege. Ze heeft hele mooie foto's gemaakt! Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar wel al een aantal. Als het goed is dan geeft ze mij morgen een cd-tje met alle foto's erop.
Machonito
Ja leuk koppie had ze he bijna 9 was ze maar ze heeft het erg goed gehad dus ze is tevreden naar de hemel gegaan
heb nu erge last van me stuit been straald pijn uit dat ik met opstaan erg veel moeite heb. en met liggen doet het ook pijn als ik me om wil draaien. Ik heb gelijk naar mijn behandelde arts gebeld en hij zei kom maar om 1.00 langs . dat is heerlijk dan hoef ik niet de hele weekend tewachten.
ach ineens heb ik weer werk via de uitzelnd buro als ik me weer fit voel
saida ja als ik het zeg kan ik wel een paard goed toiletteren (begint te stinken hier) ik heb het voordeel dat mijn beroep hondentrimster is dus met schaar en tonduese weet ik wel weg na zo`n 17 jaar trimmen dus als je wilt kom maar of mss kan ik een keer naar jullie toe komen lijkt me ook wel gaaf
heb vanmorgen Tsjillert ingeschreven voor een keuring in augustus lijkt me wel heel leuk hij doet mee aan de keurign en bestgaande rijpaard hoe het verder in zijn werk gaat geen idee???????????????? me vriendin helpt me hihihi van hondenkeuring weet ik alles af maar van paarden nog nooit gedaan jullie horen tegen die tijd meer ga nu ff boodschapjes doen voor mijn verjaardag het weekend zaterdag heeft celine weer fnrs en gelijk daarna gymwedstrijden lekker druk dus
Ilona : Omdat we het gewoon niet kunnen betalen. Eten en spullen wat me kind en wij zelf nodgi hebben vindt ik belangrijker. Ja ik wou het eerst ook niet mahja, het zat der haha. Het is wel heel erg leuk hoor Vooral als je natuurlijk zo'n mooie lieverd als mij heb haha.
Esmee: en, is het nog wat geworden met die bijrijdster? Sanne: kan me echt voorstellen dat je schijtziek wordt van die busstakingen, gelukkig hoef ik alleen met de trein maar naar mijn zusje ga ik altijd met de bus... Dat gaat nu dus ook niet Je profiel is echt VET mooi geworden! Goed gedaan! Ilona: GEFELICITEERD: Vet goed joh, you've blown them away Jus: haha, grappige foto Gallo is een mooi paard! Saida: ja die clinic buiten spelen bij het Balingehof lijkt mij ook nog steeds onwijze gaaf.. Ik las ook wat verschillende meningen over tandartsen, ik ben er wel voorstander van, in ieder geval 1 keer in het jaar. Zoveel kost het niet, Furia gaat 2 a 3 keer in het jaar, en het kan een hoop problemen voorkomen. Zo he, is Rintske zo groot Ik was gisteren mee op wedstrijd (niet zelf) en ik zag die grote paarden en dan ben ik toch errug blij met die kleine van mij Boven de 1.65m hoef ik nu echt niet meer! Wat een ellende met Grytsje haar oog zeg Hopelijk is het snel over. Denk dat de meeste hier in het topic met hun paarden met lange manen al een aardig endje op weg kunnen helpen Ik vlecht Furia's manen haast dagelijks in dus heb er inmiddels ook ervaring mee gekregen haha, wil ook altijd een keer komen hoor Tis voornamelijk veel oefenen! Les je eigenlijk nu nog af en toe op Gemelo? Echt toiletteren bij een Fries zou ik niet aandurven, weet niet wat de "regels" zijn. Denk dat je aan de sokken weinig moet doen behalve iets bijknippen als ze echt te lang worden, zelf knip ook altijd het tussenstukje (soms ook tondeuse) en snorharen knip ik heel af en toe een beetje bij maar niet te veel. Sokken werk ik bij met de schaar of tondeuse, wil het bij Furia namelijk helemaal weg hebben, maarja, das een Anda. Patries: geweldig weer dat verjaardagsplaatje voor Peet, ze worden steeds spetterender Ilona: Oei, nog een kwijlpaard bij jullie op stal, gaaf hoor! Ik wou dat er bij mij op stal nog een Anda stond lijkt me echt leuk! horsieslii: sterkte met je oog, vind t maar eng brrr... Machonito: Mooie foto en wat een lief hoofdje had Punkie.. Michelle: aaah, dat zou helemaal geweldig zijn een veulen van Encanto!! zoe_iris: Succes nog met je examens vandaag! Peet: Tsjillert gaat alle prijzen binnen slepen de knapperd
Nou hier weinig nieuws, behalve echt hartstikke druk op werk! Gelukkig dit middagje weer vrij.... Zo richting Furia&vandaag ook Rilona...
Maar heidi : Wil je eigenlijk al van tevoren weten wat het is ofniet?
Ik vind het niet erg om het teweten wat het word Ik laat een pret echo maken een 3 d echo dan zie je het zeker tja om dan niet stiekum tekijken kan ik echt niet hoor
Machonito
We gaan bij me ouders eten en ze weten het nog niet dat ik zwanger ben komt omdat Punkie ineens ertussen kwam ik wilde ze eerst verdriet laten verwerken en nu met het goede nieuws aankomen. Maandag wilde ik het al vertellen maar omdat Punkie zo ziek was en een moeilijk besluit moest nemen heb ik het maar uit gesteld nu is het een mooi momend om het te vertellen dat ze OMA en OPA worden wat zullen ze blij zijn
heidi veel plezier met dit goede nieuws wat je aan je pa en ma gaat vertellen ze zullen om dit tijdstip wel weten dat ze oma en opa worden en ik denk dat ze hun geluk niet op kunnen geniet ervan
Michelle: ja ik weet ook neit wat er aan de hand was. achja als eht een malig was vind ik het niet zo erg. maar ik had na de derde keer wel schrik er in zitten ik dacht die rent dadelijk met mij op dr rug de straat op.
Heidi : Ik zei in het begin, wil het niet weten haha. Maar toen ik me 20 weken echo had kon ik het niet laten om te vragen naar het geslacht Heb het ook op dvd staan Is echt leuk xD
Machonito
Als je ineens een huis met een gat in het dak ziet in Monster dan is het de huis van mijn ouders ze vonden het zo leuk en vooral dat ik een zelf gemaakte kaart had gemaakt met een babysokje erin met tekst erbij van gefeliciteerd jullie worden opa en oma en ze hebben allebij voor de grap een boekje erbij gekregen met opa voor beginners en oma voor beginners Echo laten zien en foto's hun avond kan niet meer stuk