Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heel veel sterkte
Ook onder de PRE’s zitten er enkele koele kikkers, je moet gewoon goed zoeken naar hét paard dat bij je man past. Mijn übersensibele PRE is net een goede match met mijn ‘groene’ echtgenoot. Wel héél belangrijk dat je bij een GOEDE stal gaat kijken, want er zit (net als bij elk paardenras) heel wat onheil tussen…
Wij zijn nu ook op zoek naar een barok hoofdstelletje voor Cadénas (bitloos). Ik ga hier de zadelkamer eens uitruimen want heb zo’n 10 bit-hoofdstellen liggen, maar geen enkel paard wordt hier gereden met bit. Past niet of ze vinden het niet aangenaam, altijd wel wat met die paarden haha!
Ik ben benieuwd waaraan het lag... Je was er zo dol op…
, dus werkpunt is: rust en ontspanning.
Hij wordt dan ook de hemel ingeprezen als hij iets goed doet of als hij loslaat en dan zie je hem echt denken: 'IK? Goh, bedankt!'

_Zsazsa_ schreef:Nou ik kan wel zeggen waar de merrie aan ingeslapen is. Ze had een scheef staande kies in de bovenkaak waardoor de Kies in de onderkaak vrij spel heeft gehad om door te groeien in de bovenkaak met alle pijn en ongemakken met eten van dien. Dat is compleet gaan ontsteken tot aan de sinus toe. Vervolgens is dat zo erg geworden dat er meningitis is ontstaan waaraan ze dus zo snel achteruit op is gegaan waardoor we haar moesten laten gaan. Dat is een lang verhaal kort. De verkoopster wil er niks van geloven en blijft mij de schuld geven en hangt complete leugens op via de app. Dus ik heb een advocaat ingeschakeld. Ze zielig zo'n handel over de rug van een ziek paard. Gelukkig heb ik een veeartsen rapport waarin staat dat dit een verborgen gebrek was.
Vervelend ook deze nasleep, wetende dat je de merrie er niet meer mee kunt 'redden'. Hopelijk zijn de andere paarden wel écht gezond. Ik wil je heel veel sterkte wensen.