Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jenny_S schreef:Maralyn ik heb regumate lang gebruikt maar omdat dit dus de eisprong stopt denk ik ook gelijk aan ophoping. Mijn fries vlakte er van af en ben er mee gestopt. Geef nu oestress en gaat nu veel beter
Wel heb ik ervoor haar soort van ontgift een paar weken om afvalstoffen te verwijderen op advies van osteo eloof met druppels mariadistel
Nu een veel beter paard er voor terugbgekregen
Caro. Ik ga het ook eens proberen. Want mijn paard loopt er ook zo in dus oefen baart kunst haha
Berdien ik heb Landhorst laten komen voor keuring Rn die heeft een mobiel apparaat. Ik denk dat je gauw zit aan 30 euro de foto
Caro_MarjaH schreef:Ik geef al sinds augustus Oestress, helpt echt goed. Ik heb de vloeibare vorm. Sindsdien is ze een aantal keer hengstig geweest, maar echt maar 1 dag goed zichtbaar en kwam ik er pas achter doordat ze begon te kauwen toen ik een ruin voorbij liep in het weiland. Verder was ze behoorlijk grillig in gedrag, niet gemeen of zo maar elke dag een ander petje op. Dat is sindsdien echt een stuk gelijkmatiger. Ik denk dat ze afgelopen week de laatste hengstigheid van dit seizoen heeft gehad, winter slaat ze altijd over. Maar voor haar volgend jaar het hele hengstige seizoen Oestress, werkt echt goed!
DewiRox schreef:Probeer, nu het lukt om goed aan te springen, te voelen wanneer die goed aanspringt en wanneer niet. Vaak kan in de verkeerde galop al heel veel verbeteren als de ruiter op het juiste moment de galops hulp geeft. Zet hem iets weg voor je binnenbeen in de hoek of op een volte en zorg dat het tempo gelijk blijft en anders liever net een tikje terug dan te hard en geef dan op het juiste moment de hulp. Door je buitenbeen naar achteren te plaatsen en met beide benen net even wat meer druk uit te oefenen