Tunesië staat zeker op mijn lijstje!

Miichelle90 - Hoog knuffelgehalte heeft Nina!
Vandaag heerlijk bij m'n meissie geweest en haar geborsteld en geknuffeld.
Wat mis ik haar zeg!
Kan haast niet wachten tot ik zelf weer auto mag rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Limonade schreef:Mooie spam!! Was Frío nou het paard dat een tijd geleden een ongeluk heeft gehad ( waarbij het vel van de buik helemaal kapot was? ) of ben ik in de war?

Prinslover schreef:Niet zo onzeker branka! Hier valt toch weinig commentaar op te geven! Hij ziet er super goed uit, prachtige plaatjes hoorHeel mooi!

Ik weet niet wat ongeveer jullie budget is, en of jullie graag luxe hebben of dat een wat gewoner maar wel gezellig hotel ook ok is.. Rond die periode is het meestal vanaf 400 euro ongeveer, maar voor een luxe all inclusive of mooi 5 sterren hotel kan dat ook wel weer oplopen.. Geloof wel dat bij Sunweb boeken een stuk goedkoper is dan andere tour operators, hoewel Thomas Cook ook nog wel gaat meestal. Meestal wel de moeite toch meerderen even te checken soms is voor hetzelfde hotel de prijs toch heel anders..

. Maar op het moment zit vakantie er al niet echt in
. Heb een beetje een raar jaar achter de rug, januari nog bij de flora gewerkt, februari een maandje bij de vegro daar werd mn contract uiteindelijk niet doorgezet en mocht vertrekken maart werkeloos geweest (ook niet echt vakantie) april begonnen bij pharos (reisbureau) en daar zit vakantie er niet in in het hoogseizoen... Eind augustus loopt mijn contract hier af en dan hoop ik wel wat anders gevonden te hebben maar ja daar kom je ook niet binnen met jongens ik ga met vakantie... Lang verhaal zo
.
hmm die hoofdwondjes zullen wel genezen hoor! Bij ons hebben ze ook regelmatig flinke krassen enzo als ze weer iets te enthousiast hebben gespeeld maar meestal zie je er na een maand of twee niks meer van
ben vanochtend nog de stad in geweest maar werd zowat levend gekookt dus heb me maar weer binnenshuis teruggetrokken
zelfs als je gewoon zit glijdt het zweet aan alle kanten van je af, bleeeeeeeh.
. En die vriend uit Egypte hoopt ook heel hard dat we nog langs komen dit jaar.... Die vond het ook al te lang geleden
. 

. Daarna nog even snel naar stal om boxje van shaggy uit te mesten, hij zou vandaag door verzorgster gedaan worden maar die dr auto start niet.... Dus dan ga ik zelf nog maar even langs
. Even pony knuffelen
.
.