regine schreef:Nou ik had me het nachtje wel zeg! Er is een inbreker, nouja geen inbreker maar een gluurder of een of ander vaag persoon op me balkon geweest. Aangezien ik niet helemaal fit ben kon ik gister avond de slaap niet vatten omdat ik overdag al heel wat uurtjes had geslapen. Zo zat ik om kwart voor een nog met een vriendin op msn een filmpje op moviemaker in elkaar te draaien die af moest als je er eenmaal aan begint he. In eens begint mijn hond enorm te blaffen en al ze haren stonden overeind, zag ik in het licht van buiten een schim op me blakon en na wat klingklong klang was het stil. Ik alle lampen uitgedaan, mes gepakt en me luxaflex in een keer opengetrokken.... niks te zien.... me hart zat echt in me keel jonge, ik hoorde em gewoon zelf kloppen zo hard ging die! Ik even blijven zitten met een duitse herder die zeker 15 cm was gegroeid van alle haren overeind en heel zacht rrrrrrrrr uit de keel kwam... toen ben ik nog even buiten gaan kijken, niet dat ik dat graag wilde maar wolke moest er nog uit die nacht... mes mee... hahahaha... niks gezien..., uiteindelijk toch maar weer gaan slapen, maar eerst alle sloten gecheckt. alles dicht!
Vanmorgen waren er toch wel een aantal zaken dat ik dacht hmmmmm .... Heb ik toch maar even de pliesie gebeld, heb ik mijn buurtplicht weer gedaan. Die kwamen meteen kijken maar nergens braakschade gelukkig. Men die ene pliesieman was wel een lekker ding zeg! Zit ik hier met piekhaar en een in en in wit ziek gezicht... balen!!
Nou dapper hoor! Ik zou allang onder mijn dekens verstopt zitten! Frank is ook al zo'n held die gaat kijken. En dan zit ik weer in angst dat hem niks overkomt. Wij hebben in de omgeving ook behoorlijk last van inbraken. Om die reden is ons huis nu 'professioneel' beveiligd. Alleen moet ik nog leren onthouden om het ding aan te zetten.
Sterkte hoor, hopelijk komt ie niet meer terug!
Kelly: Jaaah, nog 10 nachtjes!
Eline: Ik zal mijn meiden tzt waarschuwen. Voor mij is het te laat.
Maar ik heb er hooguit 3 of 4 gehad. Mijn verloskundige was er ook op tegen.
Debbie: We zullen maar denken: Alle zegen komt van boven!
Martine: Dat is een interessante site! Ga er zeker mezelf in verdiepen, maar voor nu even alleen longe... Thanxx!
En mok, daar plaste mijn schoonpa en de vader van een schoolvriendje altijd overheen. Zij konden goed mikken. Urine schijnt te helpen.