zo wat gaan we weer als de brandweer; ff bijreageren dan.
mies: ik heb dat ook. altijd vroeg op, uitslapen lukt me dan ook niet, ben dan toch uiterlijk half 8 ofzo wakker
saida: als ik kom, komen we met de hele bubs dus incl. vrouw en kids. als ik jou scheerrituelen lees, hou jij echt wel van kaal haha. hee dat lijkt kos met de snor wel uit t land van ooit
marielle: ook al een bak aan t maken dus
cyrina: hier heerst t nu ook, eergister begon de jongste, vandaag de middelste dus ben benieuwd. niet normaal wat daar uit kan komen zo'n uk
benthe: aaahhhaaa vandaar dat je zo kwaakt haha. mooie advertentie hihi. eskimoooo... eskiiiiiimooooooooooooooooo
sanne: we worden nieuwsgierig nu naar iggie-pics hoor. foto 6 en 7 vind ik echt mooi
lobke: zo zie je maar dat onze 4-voeters altijd weer blijven verrassen
masaro: gefeliflapstaart. veel en mooie foto's kunnen (laten) maken? edit: ja dus, we wachten ze af
ellis: goh je blijft wel aan het tobben zo he. hij is lekker aan t werk, vind m wel wat te diep lopen. edit: soms... bij de 2e serie foto's valt t al mee
esther: lekker genoten jij. je kunt het maar meegepikt hebben, ik ben vorig jaar naar Tarzan geweest. was de 1e musical voor mij. een betere bevestiging van je fotocursus kun je niet hebben!!
debby: wel jammer dat t niet mogelijk is om de eigen stal aan te houden
denise: en en en???
joyce: hm das idd niet lekker rijden zo buiten
laura: lekker he zo'n koel karakter. ik wil in elk geval niet anders meer!!
haley: je eigen naam? welkom hier. en 2 eisen: gezelligheid en foto's! haha
meiden, verstevig die roze wolk even!!!!!
jaja we zijn vandaag de drunense duinen in geweest, helemaal alleen. in het begin met zadelen was Dessie wat nerveus door in de omgeving blaffende honden en wandelende soortgenoten, maar ik kon er toch lekker relaxed opstappen. het begon al goed, het pad wat ik in wilde begon met een modderplas (zwart dus en niet wit/blank zoals thuis in de buitenbak) waar ie dus niet langs of door wilde. uiteindelijk een wandelaar gevraagd om hem ff te helpen aan de hand. dan merk je dat ie veel steunt op de mens. verderop ook veel plassen en modder maar het lukte om er langs te komen. 1x afgestapt om samen met hem door zo'n zwarte plas te lopen, geen probleem. daarna nog eens toen we een hele steile berg zand af wilden. het was nogal schuiverig zo steil dus dat was een goede beslissing. hij moet nog leren om bij afdalingen de rem er op te houden. bergop doet ie het liefst in een soort klimgalop. ook nog een stands-stalling voorbij gelopen met een aantal paarden erin. alleen met een scheef oog ernaar kijken maar toch doorlopen.
al met al een dik uur gereden, tis zwaar voor hem dat zand maar hij wordt wel steeds pittiger als ie warm wordt. brave Desperado.
paar foto's, de laatste door een wandelaar laten maken:
bij de (bokt)trailer haha:

vanaf z'n rug genomen:

check die oortjes en dat heerlijke barokke speknekkie van hem

zand in zicht....

en om het netjes af te sluiten
Laatst bijgewerkt door frankiej op 29-03-09 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt