Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Twirrewyn, wat fijn om te lezen dat je weer herstellende bent en er zelfs weer even op hebt gezeten, heerlijk gevoel moet dat zijn geweest! Hoe is het nu verder met je?
Jenara, ik duim voor je! En ik heb zelf op een grote stal gestaan met veel wedstrijdruiters maar heb daar nooit last van gehad of commentaar gekregen, enige wat ze zeiden was dat ze m'n paard toen zo leuk vonden haha! Dus ik zou mij er niet zo druk om maken hoor.
MZorro schreef:Ik heb het idee dat Aaron deze kou niet heel erg vindt. Hij staat 24/7 buiten en heeft een goede wintervacht gecreëerd. De regen de hele tijd vonden ze beide niet zo leuk... Waar merken jullie dat aan, dat jullie paarden de kou niet leuk vinden?
En heerlijke foto's allemaal! Ik herken dat: zo'n paard die dan meteen de oren naar achteren doet bij een foto maken. Dat heeft Fenna, mijn andere paard ook. Ik heb wel eens het idee dat ze dan merken dat alle focus en energie op hen gericht is, en dat ze dat niet prettig vindt.
Flubberboot schreef:MZorro schreef:En heerlijke foto's allemaal! Ik herken dat: zo'n paard die dan meteen de oren naar achteren doet bij een foto maken. Dat heeft Fenna, mijn andere paard ook. Ik heb wel eens het idee dat ze dan merken dat alle focus en energie op hen gericht is, en dat ze dat niet prettig vindt.
Peet vind alle aandacht op hem dan weer helemaal geweldig. Zet hem in een groep mensen die alleen maar vertellen hoe mooi hij is en hoe lief en braaf braaf, staat hij echt gewoon te glunderen. Maar zodra de camera er is, nope. Figuurtje van me![]()