Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hadden 174.5 en 176.5 (eigenlijk de eerste keer ook, maar voorlezer vergiste zich per ongeluk), en eigenlijk ben ik best tevreden. We hadden niet zo'n goede start, aangezien ik mijn singel was vergeten. Daardoor konden we later rijden dan ik had gepland, maar desondanks hebben ons doel gehaald; ontspanning en rust. Hij was voor de verandering prettig te rijden en ook relax. En dat was ons persoonlijke doel, aangezien hij de afgelopen weken echt heel erg afgeleid en gespannen was (dat zelfs mijn instructrice zei dat we de oefeningen maar moesten vergeten en alleen moesten proberen te werken aan ontspanning).
Wel de show nog gezien op donderdagavond dus nog wel wat kunnen zien 
dus dat is net even anders haha.
nu wel de baan doorgekomen
eerste proef was nog wel heel eng, 2e ging al een stuk beter daar net geen winst gereden, maar mijn doel gehaald (de baan door komen
) dus ik was prima tevreden
) was gewoon heel slordig en niet genoeg focus.
gelukkig zijn we eigenlijk wel zeker door naar de friezen paarden kampioenschappen
nog meer hier die daar heen gaan? wel nog mooie foto van ingrid truijens aan overgehouden