Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Ok, ik heb bet overlegd en ze wil
Het volgende aanbieden:
Omdat ze niet in het vaarwater van de blauwe hengst wil zitten, geeft ze geen workshop. Ze heeft dan ook veel materiaal nodig van die club en dat vindt ze ongepast.
Wat ze wel wil doen is een behandeling geven aan het desbetreffende paard en daarbij uitgebreid laten zien en uitleggen hoe het werkt. Die behandeling bestaat dan uit 2 x een dag(deel). Eerste x wordt alles uitgelegd, tweede x controleert ze wat je zelf aan het doen ben geweest. Want als je het niet goed doet, helpt t niet of werkt het zelfs averechts, blijkbaar. Ze komt op locatie en mensen komen dus met hun eigen paard. Ze kan 2 combinaties per dagdeel behandelen, dus max 4 voor een hele dag. Jullie kunnen er dus voor kiezen om groep te vormen in je eigen omgeving. Ze kan dan naar Zeeland komen en een andere x naar Limburg (mits voldoende deelnemers uiteraard). Of ze ook naar Groningen komt, weet ik niet, maar zou je even moeten overleggen.
Kosten: 137,50 per combinatie, + reiskosten (die dan gedeeld kunnen worden onder de deelnemers). Dat is de totaalprijs voor 2 dagen en ook de prijs van een behandeling bij haar (eerste behandeling 75 euro, tweede behandeling 62,50). De kosten dienen vooraf overgemaakt te worden.
Opgeven kan via haar website:
http://m.paardenbehandelen.com
Lymfendrainage staat daar nog niet op, maar doet ze dus wel al jaren (met succes, kan ik uit ervaring vertellen). Handigst is dus eerst kijken of er groepjes van 2-4 gevormd kunnen worden en een locatie bepalen.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Fabster schreef:Gaat t om verkalking van het hoefkraakbeen, Darkofoitzik?