Ja Grelo WH met Robert. Volle concentratie op weg naar de runderen bij Working Equitation
Cyrina
Geplaatst: 21-02-17 17:37
Wat leuk dat dit topic weer gebruikt wordt! Grelo wordt dit jaar 25!
Grelo staat trouwens tussen de Friese dekhengsten hier op bokt...
Evelienepien
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-17 21:50
Nou, wat een mooie leeftijd ! En inmiddels echt spierwit! Maar tussen de friese hengsten ?
Het is fijn dat Fedra na assistente kon!
Zag dat er in 5 mrt boxtel ook een aantal wh'tjes meedoen; iemand van jullie??
Ja, koeien is leuk! Gui vond dat ook geweldig!
FlairS
Geplaatst: 21-04-17 17:04
Na eerst een paar jaar, net als mijn KWPN merrie,verliefd te zijn geweest, ben ik november 2016 in het gelukkige bezit gekomen van Borracho, v. Grelo. Op dat moment kampte hij vanaf juli 2016 met een blessure maar kon zijn vorige baasje wegens vervelende omstandigheden niet meer voor hem zorgen. Ik heb hem toen van haar gekregen en noem hem dus 'cadeautje' Het enige risico dat ik zou lopen was, dat hij voor de rest van zijn leven gezellig oud mocht worden met zijn vriendin. Ik heb hem laten masseren en de osteopaat bij hem gehad en ben op zoek gegaan naar een goede hoefsmid en op het moment is hij weer rad en lekker aan het werk. Ik herken veel van de verhalen welke jullie schrijven over jullie Grelo nakomelingen! Leuk
Zo een Grelo nakomeling als cadeau, wie wil dat nou niet? Je bent goed onderweg !!
Celinev12
Geplaatst: 02-11-17 14:05
Hallo allemaal!
Er is al een tijdje niks geplaats!
Ik heb nu al een aantal jaar mijn prachtige merrie Bonita, Ook een dochter van Grelo
Hierbij ook een foto
Ze heeft prachtig gangwerk net zoals haar vader, we wonen samen in Spanje en doen aan natural horsemanship wat super goed gaat.
Even een vraag aan alle mede Grelo nakomelingen : Hebben jullie paarden ook zulke goede hoeven?
Bonita hoeft bijna nooit naar de hoefsmid, en absoluut geen ijzers nodig. Hoeven zijn keihard, en worden af en toe door mijzelf (Opleiding natuurlijk trimmen) bijgeveild (1x in de 3 maanden)
Ze loopt prachtig en heeft van nature een hele mooie mustangroll
Hoi, je foto zie ik niet, jammer. Ben heel nieuwsgierig. En ja hier ook hele goede voeten !!
Celinev12
Geplaatst: 02-11-17 19:53
Nu denk ik wel de foto!
luron
Geplaatst: 03-11-17 13:46
hallo,
wij hebben ook 2 nakomelingen van Grelo 2 volle zussen.
heerlijk karakter goed gangwerk en zijn heerlijk om mee op pad te gaan. Mijn man en ik rijden beide recreatief western oftewel lekker buitenrijden in het bos:) zijn ze uitermate goed geschikt voor! verders staan ze met onze andere paarden heerlijk paard te zijn 24/7 in de kudde en een grote inloopstal met paddock en weiland. Hopelijk hebben we nog heel lang plezier van ze!
Jerez_EQ
Geplaatst: 19-02-18 17:41
Hier ook een nakomeling van Grelo Jerez EQ is een kleindochter van hem en heeft ook de welbekende hanglip
Absoluut gepast om het hier neer te zetten. Hij is een icoon voor de PRE in Nederland!
Helaas is de zoon die ik van hem had hem vorig jaar zijn vader al voorgegaan naar de groene velden...een van de fijnste karakters die ik meegemaakt heb.
Ik heb nog een 2 jarige zoon van hem ,dus kleinzoon van grelo met ook weer zo'n lief karakter
Veel pech gehad met haar. We gingen van blessure naar blessure. Ik heb haar gekocht van de WH toen ze 8 maanden was en haar op haar 18e moeten laten inslapen. Geweldig karakter. Temperament én zo betrouwbaar tegelijk. Ik mis haar nog.
Heel bijzonder dit, om zo over de familie van Boa terug te lezen... ze was geweldig.. Beide ouders van Boa en een broer dus overleden. Maar gelukkig ook een broer die er nog is.