Ja maar toen kreeg je ook een nummer van hun voor aan het hoofdstel. Nou dan koop ik wel een Blanco en schrijf het er met stift op. Ik koop namelijk gewoon die gele die hun ook altijd hadden, dit zijn neknummers van schapen, te kopen bij de welkoop voor 50 cent.
denk dat ik ook maar zoiets doe, want je kan bijna nergens eentje met 4 nummers vinden. alleen 2 of 3 nummers. moeten de oren ook netjes geknipt worden?? wordt bij mij een probleem want meneer vindt het vanaf veulen af niet leuk als ik aan ze oren zit. laatst ging ik het stiekem proberen toen hij druk bezig was met zijn slobber maar nog steeds had hij het heel snel door ik was zaterdag weer aan het oefenen en alle paarden stonden aan de bakrand te kijken en dat vond meneer natuurlijkheel leuk en hij ging toch mooi lopen!! hij had helemaal zo'n mooi zweef/trek moment dus hopelijk doet hij dat op de keuring ook omdat er andere paarden bij zijn.
Ik zie dat Yema ook meedoet, die heb ik mee helpen aankopen voor Nederland, ze komt bij de fokkerij van mijn paarden vandaan en heeft een zeer spectaculaire vader (Grado) en moeder. Ik hoop dat ze het goed doet!
guessje
Geplaatst: 30-08-11 14:28
laulau85 schreef:
Ik heb er een waar vier nummers op kunnen maar heb er van ieder getal maar drie dus mag niet vierdubbel een getal hebben haha
Waar heb je deze vandaan?Ben al aan het zoeken geweest maar kan niks vinden! Als ik het nou goed begrijp mag je ook een "normaal" voorbrenghoofdstel(bijv van Divoza)gebruiken?
Latigo mag niet meer mee doen! Omdat ze verwachten in spanje verwachten dat ze pas vanaf 4 jaar geruint worden en, met 4 onder het zadel, waardoor hij dus op de campeonato buiten de boot valt, en niet onder zadel en geen 4 jaar! Stond dus nergens in het regelement dat je als je een 3jarige ruin heb niet mee mag doen. Ze hebben bij het stamboek heel de dag naar spanje zitten bellen maargoed, hij moet!! Onder het zadel, en dat mag pas vanaf 4 jaar. Dus mag hij niet mee doen Klote voor de verkoop dus!
Maak een advertentie met een paar mooie foto's en leg die overal neer. Heb ik vorig jaar ook gedaan, toen Alg de verkoop in ging. De volgende dag had ik al een reactie en een week later was ze verkocht.
Ooh, leuk, sectie 8 was ik van plan te kijken inderdaad! Heb al een heel programma samengesteld want er is een hoop leuks Dank je wel!! Ben benieuwd hoor, moet je een beetje aan het begin van sectie 8? Er is namelijk ook een clinic van Nelly Abbenes rond dezelfde tijd die mij erg interessant lijkt.
Charadja
Geplaatst: 31-08-11 12:42
jaaah,er is idd veel te veel leuks wij moeten als 6e(bibber:)) En jij? of breng je je trots niet mee??
Nee, ik breng mijn ventje niet mee, hij is ruin, dus vind het dan een beetje veel geld, want dan is het toch meer alleen voor de leuk dan met een hengst of een merrie. Als 6e, gaaf hoor, ik zal opletten!
@just_kiki;echt ships zeg...maaruh, je hebt toch al inschrijfgeld betaald en er is dan toch ook een box voor hem gereserveerd..mag hij dan niet gewoon mee voor de show..kunnen geinteresseerden hem wel zien..of word ik nu geslacht door dit idee misschien bellen om t te vragen nee heb je, ja kun je krijgen..Toch?!
unamie
Geplaatst: 01-09-11 20:25
@just_kiki Balen zeg en wel een beetje vreemd dat ze je er eerder op geattendeerd hebben.. Hopelijk mag je wel gewoon in een box staan; daar heb je immers voor betaald
Hoe doen jullie dan met je box? Printen jullie nog iets uit van de afstamming en leeftijd voor op de boxdeur oid Dat is misschien wel leuk voor het publiek die langs de boxen loopt
Vandaag is Elske geweest en ik heb maar meteen besloten dat zij Labrusca beter voor kan brengen Ze haalt er gewoon veel meer uit zag ik al meteen Vergeleken met haar bak ik er niets van Scheelt een boel stress en ik kan dan op mijn gemak kijken en filmen Ik blijf bij een vriendin slapen die in de buurt woont dus dat is lekker makkelijk en heb besloten om toch te blijven tot Zondag Op Zaterdag moet ik dan wel ff heen en weer rijden naar Lelystad Dat is helaas even niet anders..
Dat vind ik zonde van me 165 om een 3 jarige 24 uur op stal te laten staan dan, daarnaast krijg ik doordat het hun fout is mijn geld voor hem terug want moet ook een extra trailer huren, extra brandstof. Scheelt me misschien 250 euro daarvoor ga k hem niet 3 dagen 'ter show ' laten staan. We'll balen. Maar hang maar veel verkooop advetenties op!
Uhhhmm.. als ik op de linken (sectie) druk van de paarden op de site van het PRE stamboek, dan kom ik steeds bij het hengsten boekje uit De linken die ik in de mail had gekregen doen het nl niet. http://www.pre-stamboek.nl/index.php?paginaid=36