klasse meiden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelisXFeikje schreef:Vanemiddag naar de DA willen echt weten wat het precies is... t verslechtert aleen maar ze wil zich nu ook niet meer omdraaien in de box.. ze stond met haar hoofd in ene hoek dus heb ik ddaar maar drinken neergezet want ze had wel dorst en zin in eten maar ze wou neit bewegen. ik houd jullie op de hoogte!
masaro schreef:Machonito; wat betreft keelpijn en hoesten bij baby's kan ook in dit geval te maken hebben met de prik (hadden die van mij ook altijd last van). Bij mij werkte thijmsiroop zonder suiker altijd erg goed en totaal niet schadelijk ook niet voor een baby. Verder niet te lang mee wachten voor je naar de dokter gaat bij baby's vaak toch eerder erg dan bij grotere kinderen/mensen.
en verder voor de pijnbestrijding sabbelen op een waterijsje of ijsklontje.
Dir waren de dingen die bij mij altijd goed hielpen, veel succes
masaro schreef:machonito: je moet het ijsklontje ook niet zo geven( sorry voor de onduidelijkheid hahahah) maar een paar in een washandje ofzo en dan sabbelen. de kou verzacht de keel. En idd gewoon ff naar de arts gaan als ze zo klein zijn zie je snel iets over het hoofd. En als er koorts is gelijk dokter bellen.