die van ons hebben maar 15,5 bekkies, dus had er nooit bij stil gestaan dat de drinkbak een uitdaging kon zijn
Anoniem
Geplaatst: 14-08-16 15:26
Hier nog zo'n enorme kriebel fanaat . Maakt niet uit welk plekje
Anoniem
Geplaatst: 14-08-16 15:44
Leuk!
Hier vandaag straat training gedaan met Pino. Ganzen in een groep die de weg over lopen? No problem. Auto's? Bussen? Vrachtwagens? Luidruchtige voetbalspelers? Ook geen probleem. Maar een klojo op een zware motor vond het heel nodig om net naast me op de drukke weg keihard knetterend gas te geven arme pony schrok zich het laplazerus
Laat me wel ff erbij stil staan dat zo'n kolos op zo'n moment eerder doordendert dan de tinker of fjord die ik reeds verzorgd (en soortgelijke ervaringen mee) heb. Was toch niet zo leuk om op een drukke weg achter een in blinde paniek dravende reus te hangen, al waren het maar 10 meter.
Heerlijk he, dat kriebelen Je krijgt er ook een betere band door
@Morgane, ik laat de straattraining over aan de beleerder van het mennen. Inderdaad, als ze aan het rennen gaan heb je toch een probleem. Wel doe ik bij huis (met het hek dicht) rondjes om de trekker , maar dan kunnen ze geen kant op.
Wat voor halster gebruik je? Ik heb als ik weg ga altijd een Monty Roberts halster om, dan kan heb ik wat extra in te brengen als ze toch probeert weg te lopen en kan ik haar gewoon aan vast zetten in de trailer.
Hahaha, MorganeR! Toch was mij reus wel makkelijker in het verkeersmak maken. Inderdaad na 10 m staat hij stil. Anderen wilden nog wel eens doordenderen. Bovendien kijken andere weggebruikers wel uit als zo n reus gaat rennen. Maakt toch indruk....
Santos,ik gebruik zijn gewone halster of (mijns inziens bijna te) dunne touwhalster. Zelf gebruik ik graag een touwhalster in de stijl van Clinton Anderson, met twee knopen extra op de neus, voor paniek gevallen. Helaas heeft hij een "gewoon" touwhalster en zie ik het niet zitten zelf een touwhalster aan te schaffen voor hem.
Het ging gelukkig allemaal goed hoor, maar toch liever niet nog een keer
koda
Geplaatst: 15-08-16 18:10
Ik volg dit topic al een tijdje, en vond dat het tijd werd om ook een x een foto van mijn trekpaard(moet nog wat worden)te plaatsen
Harry van t goed ter kaeksmete (lambik)
V lutteur van wooldink Mv Jasper van t dikkersbos
Foto van de advertentie. Zo zag die er eerst dus uit.
Ik kijk hier al een tijdje mee en heb een trekpaard kruisingen topic gemaakt omdat ik er zelf eentje heb, en benieuwd was naar hoe die uitgroeiden.
Nu maak ik elke maand standfoto's van mijn naarling Zijn kont is hoog en zijn schoft laag, maar eigenlijk lijkt hij qua vorm nu op de zwarte hier van Koda.... Ik was bezorgd om zijn rug, en er zijn reacties op gekomen ivm zijn rug. Nu had ik dat zelf ook wel gezien, maar na wat opzoekwerk lijken heel veel trekpaard jaarlingen er gewoon zo uit te zien....
Hebben jullie goede standfoto's van jullie paarden als veulen/jaarling/naarling/whatever Ben wel benieuwd